selin skrev:F.ö rätt åt dig duckie!
Du ligger bra till att bli morgondagens irritationsmoment!!!!1 :mad
selin skrev:F.ö rätt åt dig duckie!
duckie skrev:2578944det finns gott om ställen som är mån om sina kunder och inte tar ut avgiften.
korvgubbe skrev:Gnäll på bankerna, inte på handlarna.
duckie skrev:2578953Du ligger bra till att bli morgondagens irritationsmoment!!!!1 :mad
korvgubbe skrev:Sesså, schas!
Zee skrev:2578874Fast vem rastar hunden längs med en skogsväg då? Varför inte rasta hunden INNE i skogen istället?![]()
Eller du menar att en lastbil härjade loss INNE i skogen, halvt flygandes över stock och sten!?![]()
jezziiie skrev:2579150Haja detta:
Jag står i kassakön i en klädbutik, framför mig står denna superjobbiga-gnäll-tråkiga morsa med en liten unge på höften. På disken ligger en äckelrosa overall som hon inspekterar ända ut i sömmarna. Kassörskan ser besvärad ut. "Men kolla här, den är ju jätteskitig och kass i sömmarna och bla bla bla ... " säger galenmorsan från helvetet. Kassörskan vill mörda morsan. Jag också. Morsan tvingar kassörskan att ringa till butikschefen. Han kommer ner och försöker reda upp situationen. Lyckligtvis blir jag räddad av ängeln i andra kassan som ropar: "Kan jag hjälpa nästa?"
Jag gör färdigt mitt inköp och när jag är på väg ut ur butiken står fanskapet fortfarande och dividerar med den stackars chefen.
Sånt kan störa mig till vanvett. Antligen handlar man eller så gör man det inte!!!![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |