Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jävla H*Rböter IGEN..nu lägger jag ner min fejd med lappisarna..jag har fan inte råd..skall börja cykla. Om jag börjar nu kanske jag hinner till Roller för att hämta min beställning i Stockholm någongång i slutet av nästa vecka:näsblod .

Sedan är jag förbannad att jag åt en äcklig skink o ostpaj från Kvantum..slöseri på kalorier som inte ens var goda...*morr*

Mrs. Laphroaig

Guest
Datorn hängde sig, hann se att jag fått nytt mail i outlook men var tvungen att starta om skitdatorn. När jag fått igång den igen finns inte mailet kvar.
Det var ett viktigt mail, hur fan ska ja få tag på det mailet :huvet

Känns ju sådär å maila personen i fråga och be han maila igen då min datorn tog bort det

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Jag tänkte på vad som kan göra mig förbannad, och kom (som vanligt) att tänka på dessa fotbollsmarodörer, satans avkommor - folkfestsfansen under VM. :mad:

De som enbart köper biljetter för att "det är så roligt med folkfesten", utan att egentligen bryr sig om spelet och lagen, de som efter att ens lag åkt ut kan vara lika glada för det, gå ut och festa med motståndarfansen, och göra dylika fotbollsdödssynder. DÖÖÖÖÖÖ!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

fy fan

Dr.Bike

Guest
Jävla H*Rböter IGEN..nu lägger jag ner min fejd med lappisarna..jag har fan inte råd..skall börja cykla. Om jag börjar nu kanske jag hinner till Roller för att hämta min beställning i Stockholm någongång i slutet av nästa vecka:näsblod .

Sedan är jag förbannad att jag åt en äcklig skink o ostpaj från Kvantum..slöseri på kalorier som inte ens var goda...*morr*

:D

.

MC Doktorn

Guest
Att alla j*v*a patienter ska bryta benet och komma mitt i natten så jag inte får sova :nurse :rolleyes:

Det gör mig förbannad att bensinpriserna går upp :mad:
jag vet att det är bättre för miljön..men min hoj går inte på sockerbetor..ännu

Make love not war :pannkyss

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Att alla j*v*a patienter ska bryta benet och komma mitt i natten så jag inte får sova :nurse :rolleyes:

Make love not war :pannkyss

aj då..stackare...

ska ja komma förbi me en vrickad lilltå eller nåt sen ba för o jävlas eller? :D..

-----

ja blir förbannad för ja inte hittar några hojar!... varför säljer ingen sina hojar för?... måste hitta en 600rr i närheten att provköra.... :gnissla

Kia

Guest
Alla livsfarliga pensionärer som i sin nyinskaffade bil cirkulerar runt akademiska sjukhuset för att leta parkering. Ingen koll på nånting, allra minst var bilen befinner sig på vägen. Tur att det är ett 30 område...

MC Doktorn

Guest

How are hjo in your os tibiale externum, oskuret är bäst :hej

Alla livsfarliga pensionärer som i sin nyinskaffade bil cirkulerar runt akademiska sjukhuset för att leta parkering. Ingen koll på nånting, allra minst var bilen befinner sig på vägen. Tur att det är ett 30 område...

Eller när som står i matkön med 2 falukorvar och 2 liter Mjölk för halva priset och ska betal med 50 örringar stavas det så? är det inte en fisk?

hah, fan du har ju en 600rr.. precis va jag letar efter att provköra..

du kanske anar vart jag vill komma?.. :D..

*pilla lite på lilltån*.. uu va ont man kan få om man slår i bordsbenet ;)

Ok hur mycket $$$:cool:

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Ok hur mycket $$$:cool:

Du får inga dineros för en provkörning men du slipper ta hand om nån me vrickad lilltå mitt i natten :D..

Mje, men velar som fan mellan r6 o 600rr, vet att r6an e skön o har inte provkört 600rr, så vet inte om de e värt att fortsätta leta efter en sån eller inte(finns ju inte spec många vettiga te salu)...

Gabor

Guest
Du får inga dineros för en provkörning men du slipper ta hand om nån me vrickad lilltå mitt i natten :D..

Mje, men velar som fan mellan r6 o 600rr, vet att r6an e skön o har inte provkört 600rr, så vet inte om de e värt att fortsätta leta efter en sån eller inte(finns ju inte spec många vettiga te salu)...

Blir förbannad på alla velpellar som inte kan bestämma sig å bara sitter å klagar...
Ut å köp en R6a, passar inte skiten ..BYT då..gnällagnällagnällunge.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Blir förbannad på alla velpellar som inte kan bestämma sig å bara sitter å klagar...
Ut å köp en R6a, passar inte skiten ..BYT då..gnällagnällagnällunge.

haha... okey då...egentligen bryr jag mig inte direkt vilken ja köper, problemet är väl mest att det inte finns några att köpa!!!...

Så de e lite jävla svårt att ba köpa nån o byta...för helvete :mad:

Gabor

Guest
haha... okey då...egentligen bryr jag mig inte direkt vilken ja köper, problemet är väl mest att det inte finns några att köpa!!!...

Så de e lite jävla svårt att ba köpa nån o byta...för helvete :mad:

på 20 sec hittade jag 40 st r6 på blocket. Men du vill förtås att dessa ska stå på din gata i hemma byn , din late slyngel...:D

Dominator-Rocks

Guest
Är fortfarande förbannad, min son på 5 år har precis retat upp mig så innihelvete...:gnissla :mad: :mad:

Faan att dom inte kan lysstna nån jävla gång... Dessutom så fortsätter dom ju med JÄVulskaper trots det att dom har fått sig en utskällning. Fan!

Adoptera någon ?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...