Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Är fortfarande förbannad, min son på 5 år har precis retat upp mig så innihelvete...:gnissla :mad: :mad:

Faan att dom inte kan lysstna nån jävla gång... Dessutom så fortsätter dom ju med JÄVulskaper trots det att dom har fått sig en utskällning. Fan!

Adoptera någon ?

Hehe.. Jobbade på dagis en sommar.. INTE min grejj. Man ska visst ha tålamod för sånt :va .

Tipset är att tänka på när killen är så där mysigt sömndrucken och alldeles sovsvettig, och han bara vill kramas... Då brukar ilskan rinna av en...

/Carin

Dominator-Rocks

Guest
Hehe.. Jobbade på dagis en sommar.. INTE min grejj. Man ska visst ha tålamod för sånt :va .

Tipset är att tänka på när killen är så där mysigt sömndrucken och alldeles sovsvettig, och han bara vill kramas... Då brukar ilskan rinna av en...

/Carin

Tack det hjälpte la lite...

Har desuttom en liten trotsig 2 årig dam som gör allt för att mina nerver skall få jobba...:huvet

Och så är växellådan på min knarr paj !! Jag blir faan bara argare Å argare :mad: :mad:

Kia

Guest
Är fortfarande förbannad, min son på 5 år har precis retat upp mig så innihelvete...:gnissla :mad: :mad:

Faan att dom inte kan lysstna nån jävla gång... Dessutom så fortsätter dom ju med JÄVulskaper trots det att dom har fått sig en utskällning. Fan!

Adoptera någon ?

Tror alla föräldrar känner igen just det där.... :D

Min pappa sa alltid att om han blev flintskallig eller gråhårig så skulle det bero på mig.... (han har sitt tjocka bruna hår kvar)

Min egen dotter är expert på att reta mig till vansinne bara för att testa hur långt man kan gå...

Bara att gå ut på trappan, stänga dörren och ta några djupa andetag.... :såjaponken

Dominator-Rocks

Guest
Tror alla föräldrar känner igen just det där.... :D

Min pappa sa alltid att om han blev flintskallig eller gråhårig så skulle det bero på mig.... (han har sitt tjocka bruna hår kvar)

Min egen dotter är expert på att reta mig till vansinne bara för att testa hur långt man kan gå...

Bara att gå ut på trappan, stänga dörren och ta några djupa andetag.... :såjaponken

Jag är 26år och börjar redan bli tunnhårig, då kanske du fattar hur jag hart! :näsblod

Nu bråkar skitungarna i bakgrunden.... nästan så man förstår att folk slår sina barn....

AAArrrgghhhh:mad: :mad:

Ne nu jävlar måste jag gå Å meditera

Gabor

Guest
Hur många av dem är röda, årsm 03-04, acra slipon o vettigt pris?

NE JUST DE! :huvet

FUck..:huvet ,tänkte inte på det, jävla skit mcmarknad som inte har just det du vill ha just nu.:mad: :huvet

Du får helt enkelt ringa till ALLA handlare i HELA sverige efter det du vill ha.:D

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Idag blev jag förbannad på Reifenversand.com IGEN eftersom mitt beställda däck ännu ej dykt upp och de svarar inte på mina ebrev.
Fan ja vill köra hoj NU!!!

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mattias sitter och spelar Erasure mp3'or på datorn här på kontoret. Jag hatar den där j*vla bög-popen! Det här e skitjobbigt! :mad:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Tjock jävla fredagstrafik som varar mellan 13.00 och 19.00 :mad:

/MikkE på snakes konto

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
blocKET! :MAD:

En halv dag har gått åt för att ändra en annons. Det är än det ena, än det andra felet, trots att jag gjort en yttepytte ändring.

HATA!!!!!!!!!!!!!1111111

Gabor

Guest

En halv dag har gått åt för att ändra en annons. Det är än det ena, än det andra felet, trots att jag gjort en yttepytte ändring.

HATA!!!!!!!!!!!!!1111111

Blond B-pryo, du är precis lika gnällig som min 16 årige pryo som inte ens är intresserad av att jobba

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard

HATA!!!!!!!!!!!!!1111111

En annan trodde du skulle lägga av med den där wannabee stilen nån gång, it´s getting så jävla old!

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Idag blev jag förbannad över att den jävla solen lyste in på min säng och gjorde det riktigt..hett. :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...