AndreasNo
Bannad
Du lyckas inte ens göra den mest förbannade personen på sporthoj förbannad
Inte kan väl jag rå för att jag e så snygg o söt så alla tjejer bara ler o blir glada när de ser mig istället för o bli förbannade...
Du lyckas inte ens göra den mest förbannade personen på sporthoj förbannad
Å ändå regnar det p-böter....
Är ganska säker på att trafikskolorna i Uppsala tillhandahåller kurser i parkering också...
olyckstråden 2007 =/ Inte direkt ngt ljus i slutet på den tunneln än så länge
hehe har du fått en lapplise stalker kanske?
Men :morr..jag har ju redan erkännt att jag var sen och att biljetten gått ut.
Snackade med en taxichaufför som också råkat ut för den där långhårigamammasgossen med fula kepsen (alla VET väl att man måste böja till skärmen på en ny keps för att se mindre dum ut..(ok 50cent har missat det iof men alla andra ) som vandrar runt Uppsala med sitt block i högsta hugg och ser förtappad ut!
Vi kom fram till att han är ett övernaturligt väsen för han hoppar fan fram överallt som gubben i lådan. Tror taxichaufförerna har en darttavla i fikarummet med hans nylle på
Jag tror personligen att det är Kia som fixar så du får böter, så skadeglad som hon är
har p-lisor provision eller är dom bara allmänt missunsamma?
pssst, P-bevakningsföretagen jobbar på provition, därför finns det ekonomi att handla nya hojar, resa på lyxsemester ett antal ggr per år samt låta mannen vara hemma å bara lata sig...shar p-lisor provision eller är dom bara allmänt missunsamma?
Den killen är känd över hela stan....
Han jobbar åt Uppsala kommun... Han lurar i portuppgångar, buskar, bakom lyktstolpar osv...
Trodde inte det fenomenet kunde uppstå med en het ungersk hingst i huset?Å när jag fått för lite ligga hemma så jag blivit elak och bitter då går jag ut en stund på stan och lappar lite själv också....
Dags för Nursey att ändra sin signatur till:
Lägger mer pengar på p-böter än mat...
På förbudet om bilfrågor på SH.
Skulle allt vilja ha lite hjälp med att PS ett par fälgalternativ på den nya bilen
Din avatar skrämmer mig, är det en släkting i rakt nerstigande led till Medusa?
Vad gjorde mig förbannad i dag????
Jo... Har sålt kåken för o skaffa en större o den dumma jäveln som köpte av mig ( har skrivet kontrakt hos mäklare) backar nu ur affären. Det är ju en jävla tur att jag inte skrivit nåt kontrakt på nåt nytt än men jag var på god väg o nu missar jag ju chansen på andra objekt pga ALLT DETTA JÄVLA KRÅNGEL ......
har p-lisor provision eller är dom bara allmänt missunsamma?
Både och såklart, vidriga varelser
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |