Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Bara å lyfta fram tjäran och fjädrarna kaptenen !

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
blev förbannad av att jag för 6:e gången i ordningen har blivit bannad från helgon.net.... eller iaf så verkar det så.... å denna gången har jag givit faan i forumet där för det är som gjort för banningar...

förmodligen nån jävla indian som blivit förbannad på nått av mina citat eller bilder :huvet

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag blev förbannad på att jag tappade rösten, jag har varit sjuk sedan i söndags men det har gått bra att jobba ändå, men i natt vid 5 tiden vaknade jag av att halsen var totalt igensvullen, och när jag skulle sjukanmäla mig så hade jag ingen röst, tack gode gud för SMS i såna lägen.

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
jagärsommestförbannadpåattjagmåstejobbaförmiddagdennavecka
+ att mellanslag intefunkar nåvidare på dehärtangentbordet

Mrs. Laphroaig

Guest
Blir förbannad på mig själv, kan inte bestämma mig vad jag ska ha för ytterkläder när jag åker till Södertälje imorron. Blir borta några dagar och kan inte packa med mig varmare/kallare jacka så antingen frysa eller bli tokvarm.
Men det löser sig
*typiskt tjejproblem :tungan *

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
I-landsproblem

Jag är ledig i 2 veckor men inte en enda jävel är ledig så man kan hitta på nått! Dessutom snöade det idag... Dessa saker gjorde mig förbannad!

Kia

Guest
pssst, P-bevakningsföretagen jobbar på provition, därför finns det ekonomi att handla nya hojar, resa på lyxsemester ett antal ggr per år samt låta mannen vara hemma å bara lata sig...:tummenupps:D

SKITFÖRBANNAD för att dagen inte blev som jag tänkt mig:mad: ..jag var tvungen att sätta sommardäck på en SAAB...:mad:

Precis när jag var som mest förbannad på att jag måste arbeta 2 dagar denna vecka, bara för att jag planerar så jävla dåligt.:mad:

Det där skulle vi ju hålla tyst om.... :huvet

Tvungen?? :va Vem fan hotade dig med pistol? :va Du bytte rätt frivilligt och med ett leende dessutom (iaf när jag kom ut) :7peta

Nu blev ju jag förbannad idag också... :fatta! Surskalle, nästa gång byter jag däck själv.... :fatta!

Gabor

Guest

Tvungen?? :va Vem fan hotade dig med pistol? :va Du bytte rätt frivilligt och med ett leende dessutom (iaf när jag kom ut) :7peta

Nu blev ju jag förbannad idag också... :fatta! Surskalle, nästa gång byter jag däck själv.... :fatta!

SÅÅÅ nu är ordningen återställd, jag hade ingen lust att vara ensam förbannad..är man två är det roligare...:D :huvet :D ,sen kanske man får dra en å annan provokation för att uppnå målet...:yoparty.

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500

Oj, byter ni däck varje höst och vår :va vi byter hjul :rolleyes:

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
SÅÅÅ nu är ordningen återställd, jag hade ingen lust att vara ensam förbannad..är man två är det roligare...:D :huvet :D ,sen kanske man får dra en å annan provokation för att uppnå målet...:yoparty.

Ni två...har ni provat att prata med varandra nångång istf att skriva allt via ett publikt jävla FORUM?

:mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...