Ninja-Lisa
Sporthojsnörd
49,8 kg på blodcentralens våg. Två hekto ifrån. Jag får inte bli blodgivare.
Så trött på alla fegisar som käftar så förbannat när dom sitter bakom en datorskärm sen när man möter dom irl så är dom som små ljus med en sån där ring runt skallen istället för att ta fighten.
49,8 kg på blodcentralens våg. Två hekto ifrån. Jag får inte bli blodgivare.
Nästa gång tejpar du en sandsäck runt magen...
Det är snällt av dig att vilja ge, men tyvärr skulle nog du bli väldigt trött och matt av att lämmna blod, jag blir det och jag väger dubbelt, du har mindre blodvolym än mig.
Sen kan ju min matthet efter blodgivning bero på att jag inte precis lever på broccoli och levergryta, så jag återhämtar mig långsamt.
Först och främst. åt fetstilen.2864875
Det blir lite tjaffs mellan mig, han och mina kompisar och hans kompisar. Jag behåller påsen.. Det hela går vidare, slagsmål mellan några uppstår och slutar med att en av mina kompisar slås bodig. Kompisen får hjälp hem, och hans syster kommer dit, som var i närheten, och står och vrålar till killen vad fan han gjorde det för. Anledningen till bråket var enligt honom "de fucking svennerassarna börjar bråka för jag är blatte" Jorusåatteeh...
Skål!
Om jag hade haft flaskor skulle jag gärna offrat en på honom, men jag hade tyvär burkar den här gången. :/Först och främst. åt fetstilen.
Va fan. Du hade ju flaskor, en kunde du väl offrat..
Jag och ett kompisgäng drog till Rudan i Haninge för att ha kul och dricka alkohol, men vi kom inte så långt.
På från pendeltåget så går vi förbi några killar, när en tar tag i påsen med öl jag bär på.
-Ey kompis vad har du där?
-Varför undrar du?
-få kolla!!
-Nej det får du inte, släpp påsen
-Jiddra inte blondie, ge mig påsen
Det blir lite tjaffs mellan mig, han och mina kompisar och hans kompisar. Jag behåller påsen.. Det hela går vidare, slagsmål mellan några uppstår och slutar med att en av mina kompisar slås bodig. Kompisen får hjälp hem, och hans syster kommer dit, som var i närheten, och står och vrålar till killen vad fan han gjorde det för. Anledningen till bråket var enligt honom "de fucking svennerassarna börjar bråka för jag är blatte" Jorusåatteeh...
Skål!
Hehe, ja jag ska fan aldrig mer åka till Haninge.Du ser, man ska inte hålla till i förorten...bara dom bättre kvarteren, var det inte så du sa??
Skämt och sido..hoppas din polare är ok...idioter finns tyvärr överallt.
Så trött på alla fegisar som käftar så förbannat när dom sitter bakom en datorskärm sen när man möter dom irl så är dom som små ljus med en sån där ring runt skallen istället för att ta fighten.
Nu var det faktiskt inte duckie jag syftade på, rent allmänt bara, kan ha samtal på telefon/msn osv och personen snackar om hur mycket spö man ska få etc etc det vanliga tjaffset.Nu antog jag att du syftade på Duckie men frågorna kvarstår även om detta är fel...
Tänk då på alla som är tvärtom, som jag. Urgullig på internet, men om vi träffades i verkligheten skulle jag slita dig i stycken på två sekunder
Nu var det faktiskt inte duckie jag syftade på, rent allmänt bara, kan ha samtal på telefon/msn osv och personen snackar om hur mycket spö man ska få etc etc det vanliga tjaffset.
Så frågar man när misshandeln ska äga rum och om vi ska bestämma möte, då backar dom flesta ur med massa dåliga ursäkter, eller om man möter dom på nån bandag, på stan osv samma sak.
Duckie tror jag är urgullig irl
Det tar man då
Duckie tror jag är urgullig irl
Duckie ÄR urgüllig IRL
Så om du träffar Duckie (som jag tolkar att det rör) på stan en helt vanlig dag. Då ser du gärna att hon vrålar "Far åt helvete!" eller nått liknande?
Eller menar du ännu värre, att hon ska ge dig en smäll? "..för att ta fighten" syftade jag på.
Nu antog jag att du syftade på Duckie men frågorna kvarstår även om detta är fel...
Vinden gjorde mig förbannad idag, man stiger ju inte upp tidigt och kränger på sig balklänningen och gör sig fin för att se ut som ett jävla troll i håret för att det blåser femhundra sekundmeter
Jag är ledig i 2 veckor men inte en enda jävel är ledig så man kan hitta på nått! Dessutom snöade det idag... Dessa saker gjorde mig förbannad!
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|