Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Nog för att mitt väsen upptar större delen av Slappas tankar, men i det här fallet tror jag inte han syftade på mig. Vi rör oss inte i samma kretsar.

Ok, jag hade fel en gång till! Jag är nog uppe i 3 gånger nu. Som jag haft fel alltså.

Honkiie, klart vi ska hångla. Men jag drar iväg nu över helgen. Hör av mig när jag kommer tillbaka till byn.

Jag blev förbannad idag för att det blåser som satan idag. Och att jag inte vet hur man citerar flera personer i samma inlägg.

morsan

Grinig gråhårig käring
Gick med
6 Sep 2006
Hoj
Honda FT 500
Och att jag inte vet hur man citerar flera personer i samma inlägg.

vBulletin är så snäll :tummenupp Om du svarat med ett citat och skickat det klickar du på nästa inlägg du vill citera så hamnar de i samma inlägg när du skickar det :)

Jag är också :mad: på blåsten. Hoppas parabolen hänger kvar ett tag till

jente

Guest
Comviq för dom håller på att fitta sig med mig.:mad:

Inklusive mina så kallade killkompisar i denna byhålan...:huvet

Jag är fan ingen jävla ägodel, jag gör exakt vad fan jag vill när, jag vill :gnissla :gnissla :gnissla

Last edited:

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Jag har jobbat dels på däckverkstad, dels i cykelaffär, du skulle bara veta alla varianter jag har hört, så ja, jag är ganska härdad och bryr mig egentligen inte.

"Har ni innerdäck?"
"Har ni ytterslang?"

Men favoriten är ändå den blonda (givetvis) tjejen som kom in och sa:
"Öhhh vahettere, har du gummi?"
"Jo"
"Öhh vahettere, hur mycket ska du ha för en påsättning då?"

Varpå jag dubbelvikt av skratt kvider "Här och nu?"

Hennes lika blonda (fast förmodligen blonderade eftersom dom förstog det roliga) kompisar skrattar lika mycket...

Var som när kollegan fick samtal av en tjej som hade spillt saft i musen. Den funkade i början men när det torkade slutade den fungera sa hon. Han höll på att dö av magsmärta av samtalet. Hon i andra ändan fattade inte ett smack vad som va så kul.

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Nja....det är sånna här tillfälle man har lust att sparka och slå en sandsäck.:huvet

Gör det då =P Det eller avreagera sig på hojen ett par mil funkar ju fin fint!
En annan hadde ju röta idag, enda jag blev sur över va att väckar klockan ringde 0345 då det va dags o dra till jobbet :näsblod

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Stunthoj
flög efter hunden som en vante imorse.
skulle aktivera mitt nya bankkort men morsan stressade mig o skit så hon såg min nya kod...idioten.
tappat min nya lcd tv.
dränkt ett av mina tangentbord.
kattjävlarna rev ner min nya hjärm och spräckte skrämen på crosshjälmen.
:huvet

råkade förstöra 2 usb portar.
fick räkning från vägverket på 20 000.
kronofogden har ringt.
sprängde fiddyns motor, det var knappt olja i heller.

...nånting som kan få mig på humör idag är väl om jag hämtar pitpron
om inte morsan rensar mitt konto så att säga va...:gnissla

ha en bra dag...

jente

Guest
Gör det då =P Det eller avreagera sig på hojen ett par mil funkar ju fin fint!
En annan hadde ju röta idag, enda jag blev sur över va att väckar klockan ringde 0345 då det va dags o dra till jobbet :näsblod

Mmm om man hade den turen att få åka lite hoj....det är ju AS bra botmedel mot ilska eller vad som helst...

Men ingen som jag känner här nära som kan skjusa:gråta

Hehe, jag går och sov till 11 :D

Dr.Bike

Guest
Min sega dator dj-vel här på jobbet! :mad:

Ni som har liknande problem kan skriva ut denna, fästa på valfritt ställe, och sedan är det bara att köra!!!!!

Bifogat

• stress reduction kit.jpg
    stress reduction kit.jpg
    40.7 KB · Visningar: 48

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
:mad: Jag blir irriterad på att mitt inlägg på real devils sajten om varför jag ville bli avregistrerad togs bort snabbare än blixten! Andra tidigare inlägg finns dock kvar. Jag ville förklara för ALLA där varför jag valde att inte vara reggad där, inte bara för den första moderator som läste inlägget. Dålig stil tjejer!

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag blir förbannad när jag läser ovanstående inlägg. Detta innebär att de ansvariga för Realdedvils är jäkligt medvetna om vad de gjort, men vill inte låta deras medlemmar veta hur det egentligen ligger till.

Pinsamt tjejer, det finns en oskriven lag...... det är jag övertygad om att ni själva vet :mad:

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Catfight!!!

Nja, jag lägger mig inte i, men visst var namnen olämpligt nära varandra.
Som jag skrev i en annan tråd så är det ju rätt bra med någon form av centralstyrning av klubbnamn så att man inte riskerar förväxling.

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
ARGH!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: Nu jävlar!
Förmodligen har ngn varit o pillat på min hoj i natt igår när jag startade den o körde så gick den som vanligt ställde ifrån mig den hemma hos tjejen o gick o la sig o sov så när jag skall köra till jobbet så är den stendöd!!!!!
Ngt kan väll iofs pajjat.... men känns som ngn varit på den IGEN...
Detta resulterade i en grov försening efter som jag släpat hojjen upp o ner för en lång jävla backe o försöka rulla igång den utan ngt vidare resultat..

Så nu skall jag återgå till arbetet o sitta o muttra o morra för mig själv! :huvet

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jävlar. Jag skulle pumpa däcken på cykeln. Trampcykeln! Jag gick ner i förrådet och hämtade cykeln. Noterar att gummibandet som håller sensorn till cykeldatorn har gått av. Jaha, det går att laga.

Jag tar in cykeln och ska pumpa däcken. Det sitter räcerventiler på. Jag har en räcerventilpump. Jag lossar lite på ventilhuvudet, som man ska. Jag börjar pumpa. Ingen luft verkar komma in. Jag provar alla tänkbara kombinationer och svordomarna börjar få grannarna att ringa störningsjouren. Jag pumpar ännu mer med samma retfulla resultat.
Jag ger mig på bakdäcket, för det kanske är fel på framdäcket. Samma sak där! Skåpsdörren får sig en snyting, eftersom den envisas med att öppna sig hela tiden, på grund av dålig stängningsmagnet. Jag rullar in hojen i förrådet igen.

Jag blev svettig iallafall, så helt lönlöst var det ju inte. Jag har luskat ut att det ska finnas ventiladaptrar som gör att man kan pumpa dem i vanlig bilpump. Hoppas de har det på stormarknaden.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jävlar. Jag skulle pumpa däcken på cykeln....................................................................................................................................................................................................

Vilken jävla skitdag!! Pået igen bara :D

Dr.Bike

Guest
Jävlar. Jag skulle pumpa däcken på cykeln. Trampcykeln! Jag gick ner i förrådet och hämtade cykeln. Noterar att gummibandet som håller sensorn till cykeldatorn har gått av. Jaha, det går att laga.

Jag tar in cykeln och ska pumpa däcken. Det sitter räcerventiler på. Jag har en räcerventilpump. Jag lossar lite på ventilhuvudet, som man ska. Jag börjar pumpa. Ingen luft verkar komma in. Jag provar alla tänkbara kombinationer och svordomarna börjar få grannarna att ringa störningsjouren. Jag pumpar ännu mer med samma retfulla resultat.
Jag ger mig på bakdäcket, för det kanske är fel på framdäcket. Samma sak där! Skåpsdörren får sig en snyting, eftersom den envisas med att öppna sig hela tiden, på grund av dålig stängningsmagnet. Jag rullar in hojen i förrådet igen.

Jag blev svettig iallafall, så helt lönlöst var det ju inte. Jag har luskat ut att det ska finnas ventiladaptrar som gör att man kan pumpa dem i vanlig bilpump. Hoppas de har det på stormarknaden.

Köp en vanlig bilventil. (den svarta gumminissen som sitter i en vanlig bilfälg) Den passar utanpå en vanlig cykelventil, och vips kan du pumpa med en bilmoj.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag