Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Asså..förlåt men ahahahahahahaha...det var tråkigt att höra men det lät så jäkla roligt att jag bara vrålskrattade rakt ut och skrämde säkert Gizmo som låg o vilade!
Hoppas dom går lätt att tvätta ivf. Glad Påsk :krama

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Ett visst strömavbrott. Akutsjukhus ska inte vara strömlösa i 1 ½ timma. Allt pajade. Våra dörrar blev olåsbara och grannavdelningens dörrar gick i baklås. Vill inte veta hur det var på intensiven. :huvet

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Har dragits ner på funktionstesterna av nödutrustning sedan KBM utredde riskerna.
Strömavbrott var antagligen så osannolikt så man kan räkna hem ett par dödsfall pga strömavbrott, mot kostnaden för att hålla ordning på reservaggregaten.
Välkommen till jordens sista öststat..

Lone Sleeper 86

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
kawa gpx750r... atm
Jag blir förbannad på 60+tanter i trafiken, men främst på mig själv för att jag inte kan vara på min vakt hela tiden och förutse att den andra bilen aldrig kommer att handla logisk... 1 år sen knycklade jag till framskärmen på min bmw och idag krossade jag grillen på pappas opel omega :huvet å gissa vem som satt bakom ratten ... jo en satans gammal kärring. Inget ont om förare av det andra könet... men varför kan inte vissa tanter bara agera logiskt...:huvet :mad: :huvet

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Jag blir förbannad på 60+tanter i trafiken, men främst på mig själv för att jag inte kan vara på min vakt hela tiden och förutse att den andra bilen aldrig kommer att handla logisk... 1 år sen knycklade jag till framskärmen på min bmw och idag krossade jag grillen på pappas opel omega :huvet å gissa vem som satt bakom ratten ... jo en satans gammal kärring. Inget ont om förare av det andra könet... men varför kan inte vissa tanter bara agera logiskt...:huvet :mad: :huvet

Har det inte slagit dig att det kanske är du som inte beter dig logiskt i trafiken? Två krockar på ett år liksom, den statistiken slår nog tanternas.

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Jag är förbannad över att hela dagen idag har gått åt till att vara bakfull.

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Förbannad över att det var så satans kallt när man var ute på hojen idag att fingrarna höll på att gå av och småsur över att man blev pekad åt att sänka hastigheten trots att den var både laglig och säker.

Gabor

Guest

:va En lite fråga..Körde du in i henne bakifrån ??

Vaektra

Mamma
Gick med
6 Dec 2004
Hoj
nu står det 2 hojjar i garaget :)
Asså..förlåt men ahahahahahahaha...det var tråkigt att höra men det lät så jäkla roligt att jag bara vrålskrattade rakt ut och skrämde säkert Gizmo som låg o vilade!
Hoppas dom går lätt att tvätta ivf. Glad Påsk :krama

Näääääää det går inte bort, köpt massa rosa skit som man ska gni med och sen tvätta. Har kört skiten 4 ggr nu. ARG!!!! Nån idé hur man får bort gula fläckar på dyra gardiner??

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Inte förbannad kanske, men lite besviken på att Saw 3 inte var så bra som jag hade förväntat mig, fast iof, vad kan man förvänta sig av sista delen i en trilogi?

Inte fullt lika smart gjort som ettan (som f.ö var appselut bäst) och för mycket splatter. Lite kan dom väl lämna till fantasin?

:(

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Förbannad, lessen, jag vet inte...
borde bli glad över en sånhär sak, min mobil som jag kastade i backen i somras o som inte har funkat sen dess hittade jag i byrålådan förut idag, så ja satte den på laddning för skojs skull o glömde bort den, såg den precis när ja skulle gå o lägga mig o tryckte på on-knappen.
Skiten gick igång o funkar! som sagt, borde le över det.
Men tyvärr, nyfiken som man är kollar man direkt gamla sms, bilder o videoklipp.. massa från exet, så nu kan lilla Andreas inte sova ;(

Senast uppringt: 060513 01:50 Carolina

JAG VILL INTE HA HENNES NR JUU, hur ska jag nu kunna hålla mig ifrån att skicka ett sms :huvet

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag