Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
VILL POÄNGTERA!! Det var realdevils som försökte börna & klotade vid donken, BLANDA INTE ihop oss, tack :mad

Och jag vill bara säga att det var vi - wannbedevils som fick motorstopp på våra moppar utanför korvkiosken i Motala i tisdags när vi försökte uiila!

Blanda inte ihop oss!
Tack!
:mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det sitter räcerventiler på. Jag har en räcerventilpump. Jag lossar lite på ventilhuvudet, som man ska.

Man ska skruva upp knoppen HELT, sen ska man trycka ner den så att man känner att den lossnar ur sätet, dom kan nämligen torka fast nå överdjävligt.

Sen kan man köpa en ventiladapter hos cykelhandlaren, men man kan ändå inte skippa stegen ovan.

/C.yckelmek

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Kom crewzande i en 130km/h med SAAB ÖÖE (Öfvre Österrmalm Edition) på Norrtäljevägen när jag ser en ful buss som det står POLIS på framför mig. Bakom låg en rad suckaz i sina ridez och fegade, jag tänkte att det här går ju föffan inte. Drog om den jävel-snutten i kanske 95km/h på 90-väg :yoparty

Tänkte, att det här gick ju bra så höll stumt med ÖÖE:n och närmade mig kanske 97-98km/h, bussfan var nästan borta ur spegeln liksom. :kulspruta Döm om min förvåning när jag öppnar spjällen helt och lägger mig i 105-110km/h och tänker på vilka suckaz snuttarna är och tittar i backsepgeln. Disco? Fy fan varom blincka, jag tänkte vara schysst så jag stannade. :rolleyes:

Snutten frågade varför jag körde för fort, varpå jag frågade om det var en så kallad retorisk fråga. Efter det blev det både den ena och det andra inspektionen. :D

Men jag stod upp för mitt hood, erkände inget utan sade att det var fel på bilens hastighetsmätare på sin höjd. Förresten så luktade polisen illa i munnen och pratade nära mitt anrika ansikte. :mad: Tror också han hade klippt sig själv, luggen var sjukt sned. Sedan hade han sådana där kängor som militärer, väktare, poliser och andra töntar brukar ha - men i lågskomodell. :rofl

Sluttsats:
Man tror man kan köra om snutten när de kär sackta, men de börjar jidra som fan. :mad:

Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag blev svettig iallafall, så helt lönlöst var det ju inte. Jag har luskat ut att det ska finnas ventiladaptrar som gör att man kan pumpa dem i vanlig bilpump. Hoppas de har det på stormarknaden.

Ja vet man inte att det krävs en adapter så är man illa ute:tungan
Alla cykelaffärer har en sån adapter, kostar runt 10 spänn:tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Kom crewzande i en 130km/h med SAAB ÖÖE (Öfvre Österrmalm Edition) på Norrtäljevägen när jag ser en ful buss som det står POLIS på framför mig. Bakom låg en rad suckaz i sina ridez och fegade, jag tänkte att det här går ju föffan inte. Drog om den jävel-snutten i kanske 95km/h på 90-väg :yoparty

Tänkte, att det här gick ju bra så höll stumt med ÖÖE:n och närmade mig kanske 97-98km/h, bussfan var nästan borta ur spegeln liksom. :kulspruta Döm om min förvåning när jag öppnar spjällen helt och lägger mig i 105-110km/h och tänker på vilka suckaz snuttarna är och tittar i backsepgeln. Disco? Fy fan varom blincka, jag tänkte vara schysst så jag stannade. :rolleyes:

Snutten frågade varför jag körde för fort, varpå jag frågade om det var en så kallad retorisk fråga. Efter det blev det både den ena och det andra inspektionen. :D

Men jag stod upp för mitt hood, erkände inget utan sade att det var fel på bilens hastighetsmätare på sin höjd. Förresten så luktade polisen illa i munnen och pratade nära mitt anrika ansikte. :mad: Tror också han hade klippt sig själv, luggen var sjukt sned. Sedan hade han sådana där kängor som militärer, väktare, poliser och andra töntar brukar ha - men i lågskomodell. :rofl

Sluttsats:
Man tror man kan köra om snutten när de kär sackta, men de börjar jidra som fan. :mad:

Har du också tråkigt Markus?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ja vet man inte att det krävs en adapter så är man illa ute:tungan
Alla cykelaffärer har en sån adapter, kostar runt 10 spänn:tummenupp

Han hade ju pump avsedd för räcerventil, då behövs ingen adapter.
Han gjorde helt enkelt fel, gör om, gör rätt.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Så trött på alla fegisar som käftar så förbannat när dom sitter bakom en datorskärm sen när man möter dom irl så är dom som små ljus med en sån där ring runt skallen istället för att ta fighten.:mad:

Va!? Menar du att det finns folk som inte vågar sLåSS med dig? Beklämmande!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag