Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Kia

Guest
Blev tokförbannad på sambons satans skrivare, som jag tror är besatt av nåt väsen från helvetet.
Vet inte hur många gånger jag försökt skriva ut inbjudningarna. Några blir jättesnygga, sen bestämmer sig skrivarhelvetet för att skriva allt dubbelt och förstör alltihopa. Provar man sen på ett vanligt, fult, vitt papper så fungerar det klockrent igen. Fan :huvet satans grej....

Måste hitta en annan skrivare att skriva ut på innan jag blir helt tokig. :huvet

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Förbannad över att jag vaknade ensam på just den här dagen av alla dagar på hela året:mad:
Sen är det blött här så jag kan inte ut och svina med hojen heller, aaaarrgggg:huvet :gnissla

AndreasNo: Det handlar bara om viljestyrka, skit i den där bryden nu, hennes förlust liksom:tummenupp

We`re the better people:D:rolleyes:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Förbannad över att jag vaknade ensam på just den här dagen av alla dagar på hela året:mad:
Sen är det blött här så jag kan inte ut och svina med hojen heller, aaaarrgggg:huvet :gnissla

AndreasNo: Det handlar bara om viljestyrka, skit i den där bryden nu, hennes förlust liksom:tummenupp

We`re the better people:D:rolleyes:

Kom hit o kolla på bilderna i min mobil o säg att de e hennes förlust, du skulle inte heller tro på de då :gnissla

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Förbannad, lessen, jag vet inte...
borde bli glad över en sånhär sak, min mobil som jag kastade i backen i somras o som inte har funkat sen dess hittade jag i byrålådan förut idag, så ja satte den på laddning för skojs skull o glömde bort den, såg den precis när ja skulle gå o lägga mig o tryckte på on-knappen.
Skiten gick igång o funkar! som sagt, borde le över det.
Men tyvärr, nyfiken som man är kollar man direkt gamla sms, bilder o videoklipp.. massa från exet, så nu kan lilla Andreas inte sova ;(

Senast uppringt: 060513 01:50 Carolina

JAG VILL INTE HA HENNES NR JUU, hur ska jag nu kunna hålla mig ifrån att skicka ett sms :huvet

Du är skitstark Andreas..det märks ju hur bra du klarar dig nuförtiden..ge inte efter. Jag tycker du har kommit jättelångt :krama

Gabor

Guest
Mjo, ja tänker på henne dagligen nu för tiden, men jag har inga problem att sova osv pga henne iaf :D..

Men fan, de e tufft asså...

Du ä så jävla patetisk, släng telefonen, det var ju inye meningen att den skulle fungerar.:D

Skärp dig för fan:D

Zandrah

Guest
Jag blev ganska så mycket pissed off när jag får ett sms där det står att jag är dålig på att höra av mig..
Men vafaaan, är det så svårt för den andra personen i fråga att höra av sig till mig då?!

ghaaaaa...

jisses..

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Swedie och Alicia kom förbi idag. Snäll som jag är så bjuder jag på ramlösa. När dom druckit upp ställer Swedie bara tomburken i en hylla där jag har fina Q8 oljor och lämnar den där. :mad:

Jag va tvungen att fråga:

-Gör du sådär hemma också!?

Innan han insåg hur ofärskämd han varit och städade undan sitt skräp efter sig! USCH! :mad:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Jag blev förbannad i torsdags när det plingade på dörren och det stod 3 tiggande påskkärringssnorisar utanför dörren och höll fram en jävla tiggarkorg.

Ska inte ungarna ha suttit hela dagen och ritat påskkort som dom sen delar ut på sin tiggarfärd!?? :va

Gabor

Guest
Jag blev förbannad i torsdags när det plingade på dörren och det stod 3 tiggande påskkärringssnorisar utanför dörren och höll fram en jävla tiggarkorg.

Ska inte ungarna ha suttit hela dagen och ritat påskkort som dom sen delar ut på sin tiggarfärd!?? :va

Du skulle skrämt ungjävlarna....det gör vi hemma. De kommer inte en påskkärring mer å tigger godis till deras snåla föräldrar...:yoparty

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n

Samma sak hände oss men dom ungarna hade iaf "the common courtesy" att ge oss ett handritat påskkort. Annars hade man ju blivit helt vansinnig! :mad:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Samma sak hände oss men dom ungarna hade iaf "the common courtesy" att ge oss ett handritat påskkort. Annars hade man ju blivit helt vansinnig! :mad:

Haha, påminner mig om en gång när ja va liten o den ännu mindre grannflickan med kompis kom o plinga på o gav mig ett påskkort, vet inte om jag gav de godis eller ej, men jag kommer ihåg att jag öppna upp påskkortet o jag tyckte de va så jävla fult ritat så jag blev arg :D

haha... jag öppnar inte för påskkärringar längre :D

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jag blev förbannad för att träningen tog slut, alltid när det går som bäst eller man har som roligast så ska den där klockan sätta stopp.

Måste fixa nytt tandskydd så man använder det också, de andra ligger så fint i väskan, ganska osmart att sparra utan:gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag