Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Bytte blöja på min 3 månaders son i kostymen (skulle precis dra iväg till arbeit) varpå hans något bångstyriga snopp pinkar ner hela min skjorta och delar av kostymen.

Detta gjorde mig förbannad...på mig själv, hur fan kunde jag ens tänka på att byta på honom i kostym:confused: :näsblod

(ungen bara flinade efteråt)

Det där är nåt du kan skratta åt om ett tag. Jävla skitunge minsann :D.

Själv har jag en alldeles för bra dag för att vara sur :).

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
att jag tamigfaan verkar samla på böter!!!!
borde införas nått form av klippkort för sånna som mig som blir förföljda av ordningsmakten!

Vi kan starta en förening! Kankse man kan få mängdrabatt eller nått:näsblod

Wiiiieeee.... :yoparty :Rockbanan Idag ska jag ha med mig tårta till jobbet och allt som blir över ska vi skänka till Uppsala kommuns lapplisor.... :D :D

Hörrö LAPPO..du skrev i fel tråd, det här är förbannadtråden :mad: :mad:
Hoppas dom blir stora o tjocka av dina tårtor o inte orkar cykla runt o ge folk böter:rolleyes:

Dom är ju så jäääääävla snygga i sina neongula kläder o cykelhjälmar på sina skeppshulthojar :badassmuddafukkahz

Last edited by a moderator:

Gabor

Guest
Att dagen till ära vara tvungen att arbeta för att kunna vara ledig en hel vecka....

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Att jag idag upptäckte att det fattas packboxar till vevaxeln i beställningen jag gjorde i december så att aset får stå still ytterligare 2 veckor. :huvet

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag glömde att ställa på hojen igår & nu är det för sent. Jag är förbannad för att jag nog valt det enda jäkla försäkringsbolag som INTE har något ombud man kan vända sej till under kvällar & helger.

SUUUUUGRÖÖÖR!!!! :mad:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jag glömde att ställa på hojen igår & nu är det för sent. Jag är förbannad för att jag nog valt det enda jäkla försäkringsbolag som INTE har något ombud man kan vända sej till under kvällar & helger.

Ställa på hojen brukar man göra via vägverket :D:huvet

Men har man superspecialgrejjer som inte alla andra har får man sitta hemma i dehär fina vädret, de tänker inte jag, heeeeejrååå

o ja e förbannad för att jag inte kan sova ytterligare 4 timmar för ja måste ut o köra hoj, detta jävla liv asså :huvet

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Hoj
sm570r

Precis som andreas sa, det är ju bara att gå in på vv.se och ställa åp den! Det man behöver är att skriva ut ett bevis på att man gjort det, men det frågar sidan om!

Förbannad, ööh jaaa.. Skolan börjar på måndag. Jävligt mycket som skulle varit klart, jävligt lite som är klart :gnissla

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Ställa på hojen brukar man göra via vägverket :D:huvet

Men har man superspecialgrejjer som inte alla andra har får man sitta hemma i dehär fina vädret, de tänker inte jag, heeeeejrååå

o ja e förbannad för att jag inte kan sova ytterligare 4 timmar för ja måste ut o köra hoj, detta jävla liv asså :huvet

Hmm....så om jag har en garageförsäkring nu så går den automatiskt igång på helförsäkring bara för att jag ställer på den på VV?
NOPE, hur skulle den kunna göra det? Ja, möjligen om en helförsäkring ligger sedan tidigare, vilket det alltså inte gör.

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Tröttnat..
Alltså det finns idioter och så finns det IDIOTER!
Var och shoppade med mina barn i Vimmerby idag, när vi skulle gå över ett övergångsställe inne i centrum så kom en sporthoj körandes i full fart, han var inte långt ifrån min dotter precis:mad: Ris till dig som körde!!

Kia

Guest
Gapande och skrikande ungar.... Vad ljudtrött man blir. :huvet

Har legat och solat ute i trädgården. Livet skulle ha varit helt perfekt om inte byhålans alla snorungar bestämt sig för att ha nåt j*vla bolibompa i skogsdungen här brevid. Okej, jag har också barn och jag vet att barn LÅTER. Men de behöver inte skrika sig totalt hesa och betee sig som ett gäng vildar från djungeln. Uppfostrar inte folk sina barn längre? :va Låter de barnen skrika lika mycket hemma? :va

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Hmm....så om jag har en garageförsäkring nu så går den automatiskt igång på helförsäkring bara för att jag ställer på den på VV?
NOPE, hur skulle den kunna göra det? Ja, möjligen om en helförsäkring ligger sedan tidigare, vilket det alltså inte gör.

Som sagt, har man superduperspecial får man skylla sig själv, min o alla andras försäkringar går automatiskt från garage till icke garage när man ställer på via VV.
Din försäkring lär ju i vilket fall gå automatiskt till trafik om du ställer på, annars e den ju helt keff din försäkring.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Som sagt, har man superduperspecial får man skylla sig själv, min o alla andras försäkringar går automatiskt från garage till icke garage när man ställer på via VV.
Din försäkring lär ju i vilket fall gå automatiskt till trafik om du ställer på, annars e den ju helt keff din försäkring.

Så kanske det är, att den går automatiskt till trafik iaf. Antar att det är in på VV sida för att leta fakta då.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
centrum så kom en sporthoj körandes i full fart

Var själv i Vimseby idag dock runt 4 tiden, vad var de för hoj som körde förbi dig?
Vet att polarna var där på förmiddagen en sväng.

Uppfostrar inte folk sina barn längre? :va

Nee samma här i stan, där cyklar snorungarna på fel sida vägen, åker moppe utan hjälm, kör genom korsningar utan att ens vrida på skallen osv osv.

Polarens granne som en relativt ny audi A4 hade fått ny dekoration på huven i form av ett hakkors, vi upptäckte sedan att även nästa granne hade fått ett likadant på sin v40.

Ingen respekt alls har dom snorungarna!:mad:

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...