Mirran
Tjolahopp!
Det var en gul Ducati Monster..Var själv i Vimseby idag dock runt 4 tiden, vad var de för hoj som körde förbi dig?
Vet att polarna var där på förmiddagen en sväng.
Det var en gul Ducati Monster..Var själv i Vimseby idag dock runt 4 tiden, vad var de för hoj som körde förbi dig?
Vet att polarna var där på förmiddagen en sväng.
Det med hakkors på bilarna var väl inget vidare, men i övrigt är det väl som det alltid varit? Cykla på fel sida vägen, köra moppe utan hjälm och köra genom korsningar utan att se sig för har väl i stort sett alla gjort nån gång som 15-åring?Nee samma här i stan, där cyklar snorungarna på fel sida vägen, åker moppe utan hjälm, kör genom korsningar utan att ens vrida på skallen osv osv.
Polarens granne som en relativt ny audi A4 hade fått ny dekoration på huven i form av ett hakkors, vi upptäckte sedan att även nästa granne hade fått ett likadant på sin v40.
Ingen respekt alls har dom snorungarna!
Kanske nån enstaka gång visst men här omkring är det mer standard än tillfälligheter.alla gjort nån gång som 15-åring?
Jepp, då kan du iaf köra skiten ..
annars får du väl ringa nåt annat bolag o försäkra i under helgen
de finns lösningar på allt...
HEEEELVEETE!!!
"Fordonet måste vara trafikförsäkrat
För att du ska kunna ställa på ditt fordon, måste det finnas en trafikförsäkring i vägtrafikregistret (gäller inte släp). Om fordonet tidigare varit påställt, har Vägverket i normalfallet redan en uppgift om en vilande försäkring. I så fall aktiverar vi den och meddelar ditt försäkringsbolag när du ställer på fordonet. Saknas trafikförsäkring måste du kontakta ditt försäkringsbolag och teckna en försäkring innan du anmäler påställning"
Har inte haft försäkring på den tidigare då den e sprillans ny, så att ställa på den sket sej rejält. Ska banne mej regga mej på ww.klant.nu ....gahhh
Att det inte går sönder fler flygplan ute på arlanda. Deras sk "flygtekniker" sitter ute och solar.... Å har dessutom överdrivet betalt för det...
Jag är förbannad på Bill, den rike.
En kompis skulle skicka en fil över msn, men det var en .exe så han skulle döpa om den så Bill tillåter att den skickas. Sagt och gjort, han döper om den och skickar. När jag tar emot den så klickar jag på länken som kommer upp i fönstret och, voila! En snygg ruta kommer fram där det står ungefär
"Bill tror att denna fil kanske är skadlig för din dator. Eftersom vi inte betror dig att hantera dina egna prylar så kommer vi att gömma filen. Lycka till med att hitta den din apa!"
Då hade min eminente vän döpt filen till .mp3... Det gillade inte Bill heller!
Jaha, då kanske man kan tro att filjäveln går att hitta på datorn? Nej så är naturligtvis inte fallet, den har ju tagits bort och kastats ut i cyberrymden!
Jag blir så förbannad!
Vi skickade om filen med ett annat namn sen.
Jag är förbannad på Bill, den rike.
En kompis skulle skicka en fil över msn, men det var en .exe så han skulle döpa om den så Bill tillåter att den skickas. Sagt och gjort, han döper om den och skickar. När jag tar emot den så klickar jag på länken som kommer upp i fönstret och, voila! En snygg ruta kommer fram där det står ungefär
"Bill tror att denna fil kanske är skadlig för din dator. Eftersom vi inte betror dig att hantera dina egna prylar så kommer vi att gömma filen. Lycka till med att hitta den din apa!"
Då hade min eminente vän döpt filen till .mp3... Det gillade inte Bill heller!
Jaha, då kanske man kan tro att filjäveln går att hitta på datorn? Nej så är naturligtvis inte fallet, den har ju tagits bort och kastats ut i cyberrymden!
Jag blir så förbannad!
Vi skickade om filen med ett annat namn sen.
Lider med dig..sur för jag inte kan sova och för att Pollen finns
Lider med dig..
Själv är jag less på halsontet som inte ger sig
har du testat att INTE trycka på "länken" i msn fönstret som kommer när filen är färdigladdad och istället gå direkt till mappen "mottagna filer" och öppna den där inne... då brukar inte bill säga emot oavsett va filen heter
Å ännu mer synd om oss blir det på Lelleträffenja de är synd om oss å se glad ut är jobbigt ibland
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|