Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jäääääääääääääääääääääävla helvetes h*rskitpissfan
HUR KAN MAN FÅ BÖTER PÅ EN FRIPARKERING GATA DÄR JAG BOOOOOOOR OCH HAR PARKERAT I ETT ÅR SNART FÖR ATT KOMMUNEN HAR BESTÄMT ATT STÄDA GATORNA UTAN ATT SÄTTA UPP NÅGON JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA LAPP

NU HAR JAG FÅTT 4 BÖTESLAPPAR PÅ EN MÅNAD OCH DEN HÄR JÄVELN VAR PÅ 700 KRONOR !!!!! OCH NU VAR DET FAN INTE ENS MITT FEL!! :huvet

Nu skall jag ringa polismyndigheten och läsa lusen av dom så det osar om det heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelvete:mad:

Edit: okej nu vet jag hur man kan få det men jag tycker ändå dom kan gå o dö:rolleyes:

Last edited by a moderator:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Vilken otur du har. :pannkyss fy förstår att du är arg.

Själv har jag bara fått nackspärr men det gör så ont att jag blir lite smått arg :gnissla

Nackspärr är hemskt :pannkyss värme o vila. Och smärtisar (antiinflammatoriska sådana) hoppas det släpper snart. Pussa på Göran (trots att han pinkade ner gardinerna :p) Hur har det gått förressten?

Mrs. Laphroaig

Guest
Att min vänstra axel bara blir sämre, får t. om ont av det lilla jag gör på arbetsförmedlingens utredning, dvs idag gjorde jag ett kollegieblock :(

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Jag blev förbannad i torsdags när det plingade på dörren och det stod 3 tiggande påskkärringssnorisar utanför dörren och höll fram en jävla tiggarkorg.

Ska inte ungarna ha suttit hela dagen och ritat påskkort som dom sen delar ut på sin tiggarfärd!?? :va

Hahaha :rofl
Madde, barnens skräckfigur!

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
Att man inte kan somna när man egentligen borde....fan va jobbigt att kroppen inte vill göra som huvet befaller!!!
Fucking jävla värld man lever i!!!

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Att man inte kan somna när man egentligen borde....fan va jobbigt att kroppen inte vill göra som huvet befaller!!!

That`s life for ya!:tummenupp

Värst är ju när man är psykiskt trött men inte fysiskt, kvittar om man springer nån mil, cyklar, går. Lika svårt att sova ändå.

Men vad du än gör ge fan i sömntabletter, testat de en gång och aldrig igen asså:mad:

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03

Ja fi fan, dedär jävla fruntimmren ställer te de för en..

Håller me föregående talare, prova inte sömnpiller.. ja ligger hellre vaken än tar sömnpiller...

Kia

Guest
Jäääääääääääääääääääääävla helvetes h*rskitpissfan
HUR KAN MAN FÅ BÖTER PÅ EN FRIPARKERING GATA DÄR JAG BOOOOOOOR OCH HAR PARKERAT I ETT ÅR SNART FÖR ATT KOMMUNEN HAR BESTÄMT ATT STÄDA GATORNA UTAN ATT SÄTTA UPP NÅGON JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA LAPP

NU HAR JAG FÅTT 4 BÖTESLAPPAR PÅ EN MÅNAD OCH DEN HÄR JÄVELN VAR PÅ 700 KRONOR !!!!! OCH NU VAR DET FAN INTE ENS MITT FEL!! :huvet

Nu skall jag ringa polismyndigheten och läsa lusen av dom så det osar om det heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelvete:mad:

Edit: okej nu vet jag hur man kan få det men jag tycker ändå dom kan gå o dö:rolleyes:

Wiiiieeee.... :yoparty :Rockbanan Idag ska jag ha med mig tårta till jobbet och allt som blir över ska vi skänka till Uppsala kommuns lapplisor.... :D :D

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Det här jävla teliabredbandet gör mig vansinnig, funkar sällan som det ska och sen lurar dom en med bara en tredjedel av den hastighet nätet igentligen ska ha:mad:

A_o_D

dead girls never say no
Gick med
15 Jul 2005
Hoj
zx10r -08
att jag tamigfaan verkar samla på böter!!!!
borde införas nått form av klippkort för sånna som mig som blir förföljda av ordningsmakten!

Ado

Galen - helt jävla väck i bollen
Gick med
23 Sep 2005
Hoj
2021 Triumph Tiger 1200 - kan man köra sportigt?
Ja fi fan, dedär jävla fruntimmren ställer te de för en..

Håller me föregående talare, prova inte sömnpiller.. ja ligger hellre vaken än tar sömnpiller...

Jo.....visst fan kan de göra de :D:D:D men problemet e att man vill va VAKEN på morgonen när man sitter i föreläsning...(pissa på ibland) samtidigt som man känner igen sig i slappas exempel....man kunde sprungit maraton men kroppen vill ändå inte somna...:mad: :huvet :huvet

(Någon som har bra tips?)

Bananen

Guest
Punktering!

Idag när jag skulle åka till ulricehamn och göra 600mils service på min hoj så kom jag typ 1mil eller nåt. Sen började det kännas konstigt och hojen ville inte riktigt dit jag ville. Blev stående i det fina vädret och kunde konstatera punktering på bakhjulet. Stort hål i däcket efter en spik eller något annat vasst föremål. det man blir mest arg över är att det däcket var helt nytt. hade inte kört en meter på det innan jag åkte idag.:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet

AARRGGHGGHHGG:gnissla :huvet

jente

Guest
Jo.....visst fan kan de göra de :D:D:D men problemet e att man vill va VAKEN på morgonen när man sitter i föreläsning...(pissa på ibland) samtidigt som man känner igen sig i slappas exempel....man kunde sprungit maraton men kroppen vill ändå inte somna...:mad: :huvet :huvet

(Någon som har bra tips?)

red ut problemen.....:gråta

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
Blev riktigt förbannad igår (sitter i även idag) eftersom jag blev skjuten
med laser och fick böta 2800:-... mindre kul!

=Drex=

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
ingen
Bytte blöja på min 3 månaders son i kostymen (skulle precis dra iväg till arbeit) varpå hans något bångstyriga snopp pinkar ner hela min skjorta och delar av kostymen.

Detta gjorde mig förbannad...på mig själv, hur fan kunde jag ens tänka på att byta på honom i kostym:confused: :näsblod

(ungen bara flinade efteråt)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...