Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Det här suger ordentligt.
Inget gå som det ska.
- Åbäket i garaget vägrar att starta.
- Har körning på Gelleråsen imorgon och kan inte åka.
- Förlorar 700 kr eftersom ingen vill köpa platsen.
- Lägger man till några tusen för det som man har tänkt att lägga på motorn så kan man lika väl köpa en ny hoj. Kostar några lappar mer.
- Pengar jag inte har.
- Jag har kört sammanlagt 1 timma på hojen och får bara ett träningstillfälle till precis innan första racet.

Kan lika väl skita i att rejsa kommer ändå inte gå bra...

Pff, vad är det där för ton?

Det är ett känt faktum att hojar/bilar inte fungerar som dom ska ibland, dock
går det alltid att laga!

Visst pengar lär man ha, låna eller vänta tills du har råd.

Sen så upp med hakan! Klart att det inte går bra om man intalar sig själv att det inte kommer göra det.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Pff, vad är det där för ton?

Det är ett känt faktum att hojar/bilar inte fungerar som dom ska ibland, dock
går det alltid att laga!

Visst pengar lär man ha, låna eller vänta tills du har råd.

Sen så upp med hakan! Klart att det inte går bra om man intalar sig själv att det inte kommer göra det.

Men det är f*n att dom inte kan hålla nu i början av säsongen när det är som viktigast att komma igång. Med 1 timma i sadlen innan mitt första race någonsin blir det inte att prestera det man egentligen vill. Sen kanske det går bra men inte så bra som jag vill.

Jag vill att det ska funka nu!
Imorgon eller nästa vecka är det för sent.
Nu låter man som en bortskämd liten unge men att inte få göra det man brinner för får en att må riktigt kasst.

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Men det är f*n att dom inte kan hålla nu i början av säsongen när det är som viktigast att komma igång. Med 1 timma i sadlen innan mitt första race någonsin blir det inte att prestera det man egentligen vill. Sen kanske det går bra men inte så bra som jag vill.

Jag vill att det ska funka nu!
Imorgon eller nästa vecka är det för sent.
Nu låter man som en bortskämd liten unge men att inte få göra det man brinner för får en att må riktigt kasst.

Det är det som är meningen med motorer, de ska gå sönder precis när man behöver dom som mest!
Ge Johnny en puss så fiCksar han det!

Och ja, sen låter du som en bortskämd snorunge. Såvitt jag vet så är det här den bland de första varma helgerna som komma skall, som man kan åka hoj.
Du har hela sommaren på dig. :)

Men sen är det klart man blir less på grejer när de inte fungerar. Det är dock fortfarande döda ting och blir inte mer lagade för att man ledsnar.

/H.Appy days

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Det här suger ordentligt.
Inget gå som det ska.
- Åbäket i garaget vägrar att starta.
- Har körning på Gelleråsen imorgon och kan inte åka.
- Förlorar 700 kr eftersom ingen vill köpa platsen.
- Lägger man till några tusen för det som man har tänkt att lägga på motorn så kan man lika väl köpa en ny hoj. Kostar några lappar mer.
- Pengar jag inte har.
- Jag har kört sammanlagt 1 timma på hojen och får bara ett träningstillfälle till precis innan första racet.

Kan lika väl skita i att rejsa kommer ändå inte gå bra...

Det kommer visst att gå bra :krama..
likaväl som allt går skit på en minut så kan det bli bra på en minut! Ge inte upp :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tyvärr är jag uppe i Dalarna och kan inte stå och meka ihop ZXR'en. Någon som har en ZXR 400 motor till salu?!??!?

Om det inte känns som det gått förj-kla illa hittills, så kan jag berätta att igår kom grädden på moset genom att en mås sket på mig nog för att splatta sekrement i ansiktet på mig. Kände mig oerhört populär just då...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Den Suzuki jag hade tålde vatten, misströsta icke. :)
:tungan
Jag vet men nu är den regnprickig o dammig :O och jag tycker inte om när mina fordon är skitiga (nu sätter Pallas, Oljekyld och Watson samt härket i halsen för dom VET hur min bil ser ut...men det finns inget hopp för den bilen...det är ett helt annat ämne:p..min lilla Polo på Irland var hårdputsad)

jens__E

Mjao!
Gick med
11 Sep 2003
Hoj
X-JELL
Är fortfarande arg sen gårdagen.

En idiotjävel på jobbet som skällde ut mig helt utan anledning.
Jag va så jävla nära å klappa till han för han drog en spark mot ett skåp och jag trodde han skulle sparaka mig så gjorde jag mig redo att slå tillbaka, men som tur var hejda jag mig:p

Men men.. idioter finns det gott om..

Gick med
12 Apr 2007
Hoj
883R
idag är jag arg för att jag blir antagligen fälld för misshandel och får pröjsa en idiot massor av pengar, När jag kom hem hade nån jävel gjort inbrott ibilen revit ut en massa grejor och punkat däcken sen har jag fortfarande inte fått min nya båge ännu. Mad!

Helander

Lagom!
Gick med
14 Jan 2007
Hoj
CBR900RR - KTM 690 SM *såld* - ZZR-600 *såld*
Iofs inte idag, men i förrgår, när min SAAB beslöt sig för att skilja sig med sin älskade vänstra drivaxel. Bilfan passade självklart på att dumpa sin livskamrat när jag är på väg för att titta på en hoj som var till salu.

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
Tja vart ska man börja!!!
Kompen på husan försvann igår förmodligen en ventilfjäder som gått av visst det kan jag väll acceptera men nu startar inte Bil helvete heller o så lyckades man ju köra ikull 2 ggr i förra veckan visst det kan jag åxå acceptera va ju mitt eget fel men va i helvet! bara man tänker tanken på att börja spara pengar till oförutsedda utgifter så skiter sig allt o hela världen är emot en!

SUG K.. o gå o dö Gud helvete!!!

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Ja, han har väl misshandlat någon?

Har du nån aning om hur lätt det är att få ett åtal mot sig för misshandel?

En örfil räknas som grov misshandel och kan ge upp till 6 års fängelse om det vill sig illa, har han då hamnat i bråk med en person och fått en anmälan om misshandel är det nödvändigtvis inte hans fel.

Eller är alla skyldiga tills motsatsen är bevisad?:rolleyes:

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03

En örfil räknas som grov misshandel och kan ge upp till 6 års fängelse om det vill sig illa

Inte för att jag misstror dig, men det där vore ju intressant att se ett exempel på! Jag trodde det krävdes en knuten näve för att det skulle kunna rubriceras som grov misshandel. Men det är bara något jag har fått för mig.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Gahh!! Sitter med massor av snabbtorkande lim över alla fingrarna på vänster hand efter att ha försökt laga en plastbit som gick sönder när jag skulle försöka trycka till visir"hållaren" ordentligt. Dubbel så mycket :mad:

edit: hur tusan får man bort skiten? Bita bort det eller nåt medel?

Last edited:

majoon

wee waa woo waa
Gick med
26 Apr 2005
Hoj
honda cbr 600rr
mitt jävla helvetes epoxyspackel som oavsett hur man blandar det i princip aldrig härdar så att man hela tiden får börja om.....:huvet

....men snart så e ja färdigspacklad :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...