Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Det är ganska enkelt egentligen. En kvinna behöver stock, mycket stock. Men lägg kondomen på hyllan.

Forskning har visat att kvinnor som har oskyddad sex generellt sett är lyckligare än andra. Förklaringen är att vår sperma innehåller en rad hormoner som skapar en förälskelseliknande känslostorm hos kvinnan.

Hängde du med? Ge henne stock varje dag så blir hon glad.

Enkelt va? :)

Är det så enkelt?:va
:tuttar

Paradoxy

Guest
NI BORDE ALLA SLÄNGA ERAN J*VLA CAPSLOCK!!!!!!!!!

caps%20lock%20off.jpg

Det stavas caps lock btw.

Hazzeman

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
En gul/svart!
Min j__la granne som tyckte det var en bra ide att lyssna på NRJ på hög volym 7.45 i morse, finns inget "bättre" än att vakna till kass radioreklam :mad:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Är alla bilister helt j-a DUMMA I HUVUDET?!? :mad:

Själv tror jag den procentuella kvoten idioter som befinner sig på två hjul är högre än densamme för fyra hjul.
Inte riktat mot dig, men du kanske inte ska dra alla över samma kam?

Följ Jens råd åt ta ett djupt andetag. ;)

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Helvet! :mad:
Jag köpte glass häromdagen. GB-klassikerlåda. Den innehåller numera 4 st. Piggelin, 4 st. 88:an, 4 st. Nogger, 4 st. Päronsplitt och 4 st. Sandwich.

Päronsplitt var ny i årets låda. Jaha, gott, tänkte jag.
Sen tänkte jag efter mer. Var är min IGLOO!? Den är borta, ersatt av Päronsplitt. OK, Päronsplitt är den god glass. MEN, varför är den vidriga skapelsen SANDWICH ens med i lådan!?

Snart dags att mejla GB igen. Sist handlade det om varför i helvet de hade tagit bort Carte´dor Caffe Latte!
De får sluta att ta sig såna här friheter utan att först tillfråga mig. :mad:

eXtract

jaK eaR gengZtäR
Gick med
8 Oct 2006
Hoj
...
...Att det regnade imorse :mad::huvet

Vad gjorde dig glad idag/igår?
Att jag fick låna polarns SixSixOne hjälm, för en obestämd tid! :yoparty

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Utgå alltid från att ALLA ANDRA ÄR IDIOTER när du kör hoj.
Som man lär sig på "Jägarexamen":
Alla vapen är alltid laddade.
Alla som håller i vapen är fulla idioter.
Nyckeln till ett långt liv..

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Smartare än dig iaf:tummenupp

Min källa var en träningskompis som jobbar för åklagarmyndigheten.
Jobbar han som städare där eller??En anmalan från nån som fått en örfil skulle troligtvis ge en tredskodom,d,v,s en rättegång där parterna inte ens behöver delta.Då brottet helt klart skulle klassas som ringa o endast ge bötesstraff.Skulle va kul o få se ett utdrag över om det nånsin varit nån åklagare som försökt väcka åtal för grov misshandel ang en örfil öht.Ganska säker på att det aldrig hänt. mvh//jacke

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Suck!
Jag påstod aldrig att det har hänt men att de rent teoretiskt skulle kunna bli så.
Men visst de låter ju jävligt överdrivet det håller jag med om!
Nää,du skrev att det var din polare på åklagarmyndigheten som sa att det va så,inte du.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Seså Veronica, nu tar vi några djupa andetag :D

Jodå, jag andades både en och två ggr innan jag slutligen skrev för att jag faktiskt inte fattar att det kan vara så svårt för vissa puckade bilister att sätta sig in i en motorcyklists verklighet där ute i trafiken.

Jag kör sällan hoj på gata av just den anledningen och någon jag pratat med om fenomenet föreslog att jag skulle köra mer aggressivt för att hinna undan alla idioter i trafiken, men ska det behöva vara på det viset?

Båda tillfällena på motorväg, ena ggn en dum j-a kärring som låg i ytterfil och tydligen kom på att hon skulle svänga höger och valde att svänga in mitt framför mitt framhjul istället för att kanske sakta ner och svänga in bakom mig. När jag åkte upp bredvid henne (ja, hon låg en bra stund i filen INNAN hon svängde, så hon hade hunnit göra annorlunda) försökte dumf-n "förklara" med sin axelryckning att hon inte kunde hjälpa det, eller?!?

Andra gången ett pucko som fick för sig att byta till ytterfil, återigen mitt framför mitt framhjul, så jag verkar vara totalt osynlig. I de lägena är jag ändå glad att jag är beredd på att folk ska göra puckade saker, försöker hålla hyfsat avstånd och vara förutseende, men att någon ska slänga sig in precis framför ens framhjul är inget drömscenario oavsett hastighet och jag kör INTE för fort när jag kör hoj på gata, så moralpredikningar är överflödiga.

Dessutom gör det mig rätt grinig att någon på det här förumet förutsätter att man som motorcyklist bär sig åt som en huligan i trafiken och därför förtjänar att hålla på att bli rammad inte bara en, utan två ggr?!? Det är iofs tur att det finns frihet att uttrycka sin åsikt i det här landet, men...

Det får väl bli fluorescerande tejp över hela hojen och säkerhetsväst och jättestor tuta och whatever för att man kanske ska ha en chans att synas och framför allt bli sedd...

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...