Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Gabor

Guest
Gahhhh.....nu pratar vi trefilig motorväg. Sen när måste man lägga sej till i höger i den!!??

Jag ger upp. Har annat att pyssla med.

Ha en bra dag, håll dej i väggrenen ;)

Motorväg ? Köra hoj där ? Varför då ? Ni måste ha missat hela poängen med hojkörning :D Å det stod ingenstans att det var 3filigt, inte för att det spelar roll...

Bara att inse inläggen från vissa, att ta åt sig lite tänka-trafik-smidigt går bara inte...skrev inte MÅSTE, utan , "gör inget om man ligger lite till höger"...

Vet du, gör som ni vill, men gäll inte om bilister inte ser er, eller skiter i hur ni beter er. Kör motorväg, mycket, ofta, då slipper man ha er på favovägarna.

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Ont om tid o provningsresultat som inte går min väg - sur för det

Sen är jag arg för att jag är glad att det är dåligt väder så det känns ok att göra alla tråkigheter man måste.... :huvet

Ryderonthestorm

WoRkinG Class HerO
Gick med
2 Feb 2005
Hoj
yz250
Idag är jag jävligt förbannad efter 8timmars nattjobb komma ut till bilen på parkering för att se nån jävel slängt in en sten genom sidorutan.. jag måste beväpna mig :kulspruta aaahh.....

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
...Nu börjar du lära dig, bra....man ska alltid se ALL text tvärtom, å tjejer kör jättebra, för att inte säga bäst av alla. :pannkyss

Märkligt bara att de råkar ut för alla möjliga och omöjliga knepiga trafiksituationer.

Tur att de reder ut dessa så bra och att vi andra kan lära oss mycket av att det skrivs mycket av detta.

:mad: ,, för att jag är så dryg å inte kan låta bli att påpeka det farliga i att ligga just i dödavinkeln..:huvet :mad:
Javisst, så är det ju. Tjejer kör som höns och de enda som är felfria och har rätt att vistas i trafiken är medelålders män som håller kärringen bakpå eller hemma eller de som dyrkar samma medelålders man för hans machoattityd och taskiga inställning till andras rätt att både ha åsikter och vara sig själv.

Jag hade tänkt släppa det, för det går liksom inte att argumentera på den här nivån, men jag blir så in i h-e trött på den här typen av inställning. Dessutom är väl den här tråden just ett ställe att vräka ur sig ilska i, moralkakorna kan väl serveras någon annanstans. Men ett tips, se till att de landar på rätt ställe nästa gång.

Ha ett bra liv. :)

Dr.Bike

Guest
Faktiskt inget gör mej förbannad idag, ännu... :va /Carin

Läs lite i den där beryktade hundtråden så ska du se att det ordnar sig... ;) :hihi

Jag hade tänkt släppa det, för det går liksom inte att argumentera på den här nivån, men jag blir så in i h-e trött på ...+ massa ord
Ha ett bra liv. :)

:pannkyss Du har så mycket ilska inneboende.

Jag är förbannad för att jag inte kan sluta vara förbannad..

Broder borde andas djupt ett tag... För lite böj-sträck? Eller sex?

Men för helvete gumman, har du glömt att jag kör "naken" nu :skrämd

Gosh! :rodnar DAX att åka HEM hör jag... :D

Last edited:

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Läs lite i den där beryktade hundtråden så ska du se att det ordnar sig... ;) :hihi

Hehe... Inget berör längre. Det är sån sandlåda att jag inte ens orkar. Jag förstår fö din point med inlägget och jag håller med "de andra" i mycket, men på grund av nivån så får man det slängt i ansiktet, så jag gitter inte....:)

/Carin

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Spelat fotboll i Vasaparken mot ett lag från somalia, fick säkert ett 10-tal sparkar på smalbenet och allt gick åt helvete.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...