Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Böter IGEN!!! 3 boten på 2 veckor...jag har aldrig fått böter innan o har inte gjort något annorlunda heller!!! 1000 spänn åt helvete denna månad :mad:

Nej..svara inte ens på det:mad: (MITT FEL!!!! jag VAR 5 minuter sen till bilen:mad: :mad: men ändå :mad: :mad: )

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Böter IGEN!!! 3 boten på 2 veckor...jag har aldrig fått böter innan o har inte gjort något annorlunda heller!!! 1000 spänn åt helvete denna månad :mad:

Nej..svara inte ens på det:mad: (MITT FEL!!!! jag VAR 5 minuter sen till bilen:mad: :mad: men ändå :mad: :mad: )

Gah vad tråkigt... Du måste ha maximal otur alltså... :pannkyss

MikkE

Guest
Soppatorsk på E6 från Oslo till Fredrikstad med 1,5 km kvar till avfarten där bensinstationen är. Kul...

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Jag har verkligen ansträngt mig för att bli förbannad satan idag, men inte lyckats.
Det gör mig förbannad! :mad:

Dr.Bike

Guest
blocKET! :MAD:

En halv dag har gått åt för att ändra en annons. Det är än det ena, än det andra felet, trots att jag gjort en yttepytte ändring.

HATA!!!!!!!!!!!!

Du var mig en duktig en! ;)
Vad var det för annons? Länka!
Nåt kinky?:tungan

Jag har verkligen ansträngt mig för att bli förbannad satan idag, men inte lyckats.
Det gör mig förbannad! :mad:

du ÄR förbannad!

Happ... säger som Jensa...verkar gå bra för dig! :hihi
Kan inte du och Mona Sahlin gå en parkeringskurs?

Soppatorsk på E6 från Oslo till Fredrikstad med 1,5 km kvar till avfarten där bensinstationen är. Kul...

Vad gör du i Norge?
Och : Kommer du till Gotland?
Fick du fototillstånd där?

Last edited:

jente

Guest
Är fortfarande förbannad, min son på 5 år har precis retat upp mig så innihelvete...:gnissla :mad: :mad:

Faan att dom inte kan lysstna nån jävla gång... Dessutom så fortsätter dom ju med JÄVulskaper trots det att dom har fått sig en utskällning. Fan!

Adoptera någon ?

Skicka över honom till mig då :tungan så kan man någon o vara med dagarna lång :) hitta på massa bus :D

Dr.Bike

Guest
Pffft..sätt mig INTE i samma fack som denna där :näsblod
Jag KAN parkera :rolleyes:

Ahahahaha! Good spirit my friend! - jämför mig inte med denna där!

Eller som PG Gyllenhammar sa med sin högdragna knarriga stämma:

Saab i all ära...men jag vill inte förknippas med dem...
(efter den misslyckade fusionen)

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
olyckstråden 2007 =/ Inte direkt ngt ljus i slutet på den tunneln än så länge :skrämd

hehe har du fått en lapplise stalker kanske?

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...