Fy fan för Uppsalas jävla p-botssättare Får jag reda på att det är den manliga smurfen med hästsvans så ska jag kapa den där helvetessvansen på honom vid första bästa tillfälle.
Fyyyyy faaaaaaaan!!!!
Fy fan för Uppsalas jävla p-botssättare Får jag reda på att det är den manliga smurfen med hästsvans så ska jag kapa den där helvetessvansen på honom vid första bästa tillfälle.
Fyyyyy faaaaaaaan!!!!
Fyyyyy faaaaaaaan!!!!
Han är ju exemplarisk som lapplisa. Gör ju sitt jobb till 100% varje dag.2924260Fy fan för Uppsalas jävla p-botssättare Får jag reda på att det är den manliga smurfen med hästsvans så ska jag kapa den där helvetessvansen på honom vid första bästa tillfälle.
Fyyyyy faaaaaaaan!!!!
Ingen jävel vill köpa min hoj ju!
Vad är egentligen problemet med parkeringsböter? Visst är det irriterande men i runda slängar så är det ju ändå kring 100% av fallen som är ens eget fel.
Nu blev jag lite glad igen.... tack.
(jag tror jag ska starta nån lär-dig-hur-man-parkerar-rätt-fast-du-egentligen-borde-kunna-det-eftersom-du-har-körkort-kurs.)
Han är ju exemplarisk som lapplisa. Gör ju sitt jobb till 100% varje dag.
Inte bara 100, utan också 100 extra.....helt onödiga. Allt för att han ska må lite bättre i sitt miserabla liv. Är övertygad om att han är närmare 40 år & bor hemma hos mamma. Har aldrig fått sett eller klämt på varken en mus eller en bärs under hela sitt tragska liv. För mej får han gärna ramla i Fyrisån...och stanna där i.
att inget kan gå vägen och bli som man vill
Det kan ha med ditt nickname att göra.....afa är ju fan likställt med hitlerjugend.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari