Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Fy fan för Uppsalas jävla p-botssättare :mad: Får jag reda på att det är den manliga smurfen med hästsvans så ska jag kapa den där helvetessvansen på honom vid första bästa tillfälle.

Fyyyyy faaaaaaaan!!!!

nelson.jpg

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Fy fan för Uppsalas jävla p-botssättare :mad: Får jag reda på att det är den manliga smurfen med hästsvans så ska jag kapa den där helvetessvansen på honom vid första bästa tillfälle.

Fyyyyy faaaaaaaan!!!!

Du gumman han passerar salongen 134.9 ggr per dag..jag håller fast honom om du klipper..vi har massa saxar. Eller vi kan ta snaggen istället!
Jag vet inte vad som är mer tragiskt..han eller folk som VILL vara lapplisor som inte riktigt är det!

Jaha..nu ler jag också..fast det är ju fel tråd :gnissla

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
2924260 Fy fan för Uppsalas jävla p-botssättare :mad: Får jag reda på att det är den manliga smurfen med hästsvans så ska jag kapa den där helvetessvansen på honom vid första bästa tillfälle.

Fyyyyy faaaaaaaan!!!!
Han är ju exemplarisk som lapplisa. Gör ju sitt jobb till 100% varje dag. :)

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Vad är egentligen problemet med parkeringsböter? Visst är det irriterande men i runda slängar så är det ju ändå kring 100% av fallen som är ens eget fel.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Vad är egentligen problemet med parkeringsböter? Visst är det irriterande men i runda slängar så är det ju ändå kring 100% av fallen som är ens eget fel.

Klart att det är så..men detta är ju förbannad tråden:tummenupp ..det måste inte vara politiskt korrekt eller ens logiskt..man vill ju bara spy ur sig sin frustration.
Nu var det faktiskt fel av Lappot i Ullis fall..men i mina fall var det ju mitt eget fel, vilket jag också erkänt när jag skrivit!

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Han är ju exemplarisk som lapplisa. Gör ju sitt jobb till 100% varje dag. :)

Inte bara 100, utan också 100 extra.....helt onödiga. Allt för att han ska må lite bättre i sitt miserabla liv. Är övertygad om att han är närmare 40 år & bor hemma hos mamma. Har aldrig fått sett eller klämt på varken en mus eller en bärs under hela sitt tragska liv. För mej får han gärna ramla i Fyrisån...och stanna där i.

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Inte bara 100, utan också 100 extra.....helt onödiga. Allt för att han ska må lite bättre i sitt miserabla liv. Är övertygad om att han är närmare 40 år & bor hemma hos mamma. Har aldrig fått sett eller klämt på varken en mus eller en bärs under hela sitt tragska liv. För mej får han gärna ramla i Fyrisån...och stanna där i.

Ullis..det är ingen idé..don't you know shit floats? :p
Nä men allvarligt nu innan det kommer en harrang av åsikter om vårt "hat" av lappon..han har attitydproblem och det vet hela stan! Andra lapponisar kan säkert vara trevliga men han är det inte!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Den satans djävla trädgården! :mad:

Mossa är både grönare och mjukare än gräs, ändå är det någon idiot som har kommit på att det är GRÄSmattor man ska ha.
Mossa växer hejdlöst utan hjälp, gräs ska man pyssla om, mossa behöver inte klippas, gräs växer som ? gräs?

Vad kostar det att asfaltera en normalstor villaträdgård?
Det är ju bara att måla skiten grönt med någon tålig golvfärg sen så har man den ultimata trädgården.
Betong skulle också funka, då sjunker inte ens stödet igenom varma dagar.
Fy fan vilken mek-yta man skulle få.

Nåja, nu är vårstöket över, snart är jag glad igen.

MikkE

Guest
Kom nu på att jag ska jobba imorrn... kl 0700!!
Shit. Är nu astrött, inte ens hemma och vill fan inte jobba om 7h39m =S

henrikkrueger

Ego vs hård asfalt = 0-1
Gick med
9 Jun 2004
Hoj
Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
Blir så jävla trött på alla dessa landsvägscyklister! Lätt överviktiga 40+ gubbar som fått ett ryck och ska göra något åt sin fetma och sinande ungdom med fula äckligt färgade kläder som cyklar runt på varenda väg. Håll er undan för helvete! Och ge fan i att cykla i bredd! Ni blir inte lättare att passera när ni är 3-4 st i bredd! Och NEJ, vägen byggdes inte för er, era feta fula fanskap. Den byggdes för MOTORFORDON!

Så, nu har jag fått ur mig lite ilska. Tack och bock...
Ta det lugnt där ute och kramas i trafiken :pannkyss

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Sporthoj låg nere i går när jag skruvade skitbil och Harley Davidson, annars hade jag skrivit här då...

Idag skrev jag i gladtråden istället

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Dörrjäveln for precis av kylskåpet och rätt in i micron som stod brevid så glaset sprack på den.

Visade sig att det nedre gångjärnet hade gått av, rev mig på armen när jag försökte rädda situationen också :mad:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...