Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Gabor

Guest
Nu får du väl klippa dig, vad har avtalsförsäkrningar med nazityskland att göra?

AFA= Anti Fascistisk Action ,( kasta sten på allt å alla organisation )
Sånt gör mig förbannad, folk som inte ser längre än vad näsan räcker.:mad:

Är annars snyggt klippt, så det är ordnat. :D

Goiting

Det är mycket man vill som man inte får.
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
CBR 600f -89
*Gha!!

Jag är förbannad för att inkompetenta människor sitter och låtsas att dom klarar av sitt jobb vilket dom inte gör och det resulterar i att jag inte kan få mitt jobb gjort ordentligt. F-n, kan inte folk inse sina begränsningar och ge upp när det är uppenbart för vilken idiot som helst att dom aldrig någonsin kommer att klara av det jobbet dom sitter med. Och vilka fega chefer som inte vågar säga nej och säga att du passar inte till detta tyvärr. Jag känner för att bara AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! :mad: :huvet

Så, lite bättre, bara 5½h kvar, tack och lov slutar personen i fråga vid 13...

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag blir alltid glad när jag ser att folk gör sitt jobb.... :tummenupp

1) Om det gör dej så glad att andra människor får böter, dela då din skadeglädje med familjen i stället för här. Den uppskattas inte.

2) Ditt spammande leende kan du ta & pallra över till "gladtråden" ist, här har det inget att göra.

3) Du måste må väldigt dåligt då du måste rida på andras olycka för att kunna le så stort som du gör. Sök hjälp.

Afa

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Triumph 800xc -14
AFA= Anti Fascistisk Action ,( kasta sten på allt å alla organisation )
Sånt gör mig förbannad, folk som inte ser längre än vad näsan räcker.:mad:

Är annars snyggt klippt, så det är ordnat. :D

Jag kallas bara afa, sympatiserar inte med dom utan har bara kallats det i alla år!!!!!

Dom asfalterar gatan vid mitt garage och satan vad tjära dom hält ut, det är ju halt som faan där nu :mad: :mad: :mad:

Last edited:

Kia

Guest
1) Om det gör dej så glad att andra människor får böter, dela då din skadeglädje med familjen i stället för här. Den uppskattas inte.

2) Ditt spammande leende kan du ta & pallra över till "gladtråden" ist, här har det inget att göra.

3) Du måste må väldigt dåligt då du måste rida på andras olycka för att kunna le så stort som du gör. Sök hjälp.

1. Jag är en av de få människor som vågar erkänna att skadeglädjen är den enda sanna glädjen.

2. Kan hålla med om att dina bittra inlägg passar bättre i den här tråden än mina. Jag har ett liv så jag är inte förbannad så himla ofta.

3. Mår bättre än nånsin. Jag ler stort och ofta. Varje dag faktiskt. Åt olika saker. Så jag rider inte på någons olycka för att kunna le stort. Men visst skrattar jag åt idioter som aldrig lär sig.
Jag har sökt hjälp och fått en jättesnygg terapeut. Så jag får kn*llterapi varje dag.... :yoparty Oj va mycket hjälp jag behöver....

(seriöst... vet du inte vad humor och ironi är så ska du nog söka dig någonannanstans och spy ut din galla.)

En charmkurs vore kanske inte helt fel för dig.... :D :tummenupp

Nu tillbaka till ämnet i tråden... jag blir så förbannad på bittra, humorlösa tanter som inte kan låta bli att gnälla på allt och alla....

Paradoxy

Guest
Jag har sökt hjälp och fått en jättesnygg terapeut. Så jag får kn*llterapi varje dag.... :yoparty Oj va mycket hjälp jag behöver....

Fy fan.

Jag vet inte vad det är för fel på Gabor men en vanlig normal kille hade aldrig stått ut med en tjej som skriver sånt på ett öppet forum.

Och detta skriver jag inte för att jag är "en bitter surk*k som aldrig får knulla" eller vad det nu är ni kallar alla på forumet, detta skriver jag för att du är pinsam.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
1. Jag är en av de få människor som vågar erkänna att skadeglädjen är den enda sanna glädjen.

2. Kan hålla med om att dina bittra inlägg passar bättre i den här tråden än mina. Jag har ett liv så jag är inte förbannad så himla ofta.

3. Mår bättre än nånsin. Jag ler stort och ofta. Varje dag faktiskt. Åt olika saker. Så jag rider inte på någons olycka för att kunna le stort. Men visst skrattar jag åt idioter som aldrig lär sig.

(seriöst... vet du inte vad humor och ironi är så ska du nog söka dig någonannanstans och spy ut din galla.)

En charmkurs vore kanske inte helt fel för dig.... :D :tummenupp

Nu tillbaka till ämnet i tråden... jag blir så förbannad på bittra, humorlösa tanter som inte kan låta bli att gnälla på allt och alla....

Att skadeglädjem är den enda sanna glädjen är ett uttryck för missunsamma människor. Ingen normalt funtad människa skulle aldrig känna så. Men att du inte är normal kan ju ingen ha missat vid det här laget.

Jag önskar verkligen att ditt liv var så fulländat som du försöker övertala alla (även dig själv) att du hade så fullt upp med det så jag slapp se dig här.

Ang kurser så skulle du behöva gå varenda en i boken.. Börja med empati kursen!!

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
2. Jag har ett liv så jag är inte förbannad så himla ofta.

Ha ha, jag tror hon menade ett liv utanför Sporthoj faktiskt...

Det där var BARA äckligt! :zpy

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Har för mej att det finns ett talesätt om några tunnor och hur fulla de är och hur mycket de skramlar....

Jag blev förbannad över att jag får ta skit för vad andra gör.... :mad:

/Carin

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Vill ha min packning till bågen, att de inte ens ska finnas en enda i hela Europa så att dom måste beställa ända från Japan är otroligt:gnissla

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
ZX-6R -04
Är bara så ilsk för mitt pokerspel går åt skogen :huvet :huvet

Det borde vara förbjudet att spela så dåligt som jag gör. :näsblod :mad:

:fakta

Ha ha jag gick all-in igår, prestigegrej. Oddsen var en 1 på 30 att jag skulle vinna den handen.
Bra att spela när man är förbannad har jag hört....

Att förlora en hand pga oflyt om det är rätt spelat kan man ta,
men när man förlorar pga dåligt spel=:mad:

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Securitas...

Jag vart förbannad för att jag fick parkeringsböter nu ikväll! Sen var det faktiskt så att jag inte var medvetet felparkerad... Det var nog första gången det var så.

Sen är jag även förbannad eller i alla fall lite irriterad över att det skrivs för sällan i denna tråd.

Tur att jag lyfter den då.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...