Att tjejen (nu fd) var så otrogen man kan bli en andra gång. Fy fan.
Rätta mig om jag har fel, men blir det inte så när man inte kan tillfredsställa damerna? Då måste dom söka lyckan på annat håll? Jag vet inte av erfarenhet men en kompis sa det.
Rätta mig om jag har fel, men blir det inte så när man inte kan tillfredsställa damerna? Då måste dom söka lyckan på annat håll? Jag vet inte av erfarenhet men en kompis sa det.
Jadu, beror på vilket sätt du menar tillfredsställa? Hade iaf tillfredsställt henne på "det" sättet några timmar innan, vid båda tillfällena. Eftersom du undrade..
...ungefär som att glida upp till någon som precis kört av vägen och fråga: ska man verkligen göra sådär?!
Så du menar att du tillfredställde henne så att hon vart nöjd några timmar innan hon gick och var otrogen med någon annan? Tänk om, tänk rätt. Hade du kunnat tillfredsställa henne så hade hon väl varit helt slutkörd och inte viftat med murran ett par timmar senare?
Sen kan det ju bero på att tjejen är helt körd och inte bryr sig ett piss?
Bara en tanke. Är man så självgod som du och tror att allt blir bra i en relation mha k*ken så lär du nog få känna på samma erfarenhet snart!
Nja snarare, Hade du kört bättre hade du inte kört av vägen.2950991årets inlägg!
... ungefär som att glida upp till någon som precis kört av vägen och fråga: ska man verkligen göra sådär?!
Att tjejen (nu fd) var så otrogen man kan bli en andra gång. Fy fan.
Trafiken, trafiken & trafiken!!!
Dessa bilister som vägra flytta på sej för att de anser att vägen är deras då de håller rätt hastighet.
Dessa bilister som fega ur i sista sekund vid omkörningar. De stanna upp x-antal bilar som är i på g att också köra om & vill ha plats INNAN dubbelfilen tar slut osv.
Varför måste ALLA människor ut på vägen samtidigt som mej
P.S jag körde bil kan tilläggas, INNAN nån jäkla moralkaka kommer & ska läxa upp mej.
Jag håller med. Särskilt som alla, med få undantag, kör sämre än mej!
Å det där håller jag med om. Skulle ha kunnat skriva det själv, å då skulle ju givet den meningen slutat med mej.
Sen kan det ju bero på att tjejen är helt körd och inte bryr sig ett piss?
Bara en tanke. Är man så självgod som du och tror att allt blir bra i en relation mha k*ken så lär du nog få känna på samma erfarenhet snart!
HAHA Panajo den här tråden gjorde mig glad.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|