Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Att tjejen (nu fd) var så otrogen man kan bli en andra gång. Fy fan.

Rätta mig om jag har fel, men blir det inte så när man inte kan tillfredsställa damerna? Då måste dom söka lyckan på annat håll? Jag vet inte av erfarenhet men en kompis sa det.

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
Aprilia MX 125 -04
Rätta mig om jag har fel, men blir det inte så när man inte kan tillfredsställa damerna? Då måste dom söka lyckan på annat håll? Jag vet inte av erfarenhet men en kompis sa det.

Jadu, beror på vilket sätt du menar tillfredsställa? Hade iaf tillfredsställt henne på "det" sättet några timmar innan, vid båda tillfällena. Eftersom du undrade..

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh

:rofl årets inlägg!

... ungefär som att glida upp till någon som precis kört av vägen och fråga: ska man verkligen göra sådär?! :D

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Jadu, beror på vilket sätt du menar tillfredsställa? Hade iaf tillfredsställt henne på "det" sättet några timmar innan, vid båda tillfällena. Eftersom du undrade..

Så du menar att du tillfredställde henne så att hon vart nöjd några timmar innan hon gick och var otrogen med någon annan? Tänk om, tänk rätt. Hade du kunnat tillfredsställa henne så hade hon väl varit helt slutkörd och inte viftat med murran ett par timmar senare?

...ungefär som att glida upp till någon som precis kört av vägen och fråga: ska man verkligen göra sådär?! :D

Ja här kan du ju inte ligga och skräpa, upp med dig! :D

Last edited:

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Så du menar att du tillfredställde henne så att hon vart nöjd några timmar innan hon gick och var otrogen med någon annan? Tänk om, tänk rätt. Hade du kunnat tillfredsställa henne så hade hon väl varit helt slutkörd och inte viftat med murran ett par timmar senare?

Sen kan det ju bero på att tjejen är helt körd och inte bryr sig ett piss?
Bara en tanke. Är man så självgod som du och tror att allt blir bra i en relation mha k*ken så lär du nog få känna på samma erfarenhet snart!

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
Aprilia MX 125 -04
Bara en tanke. Är man så självgod som du och tror att allt blir bra i en relation mha k*ken så lär du nog få känna på samma erfarenhet snart!

Tack så mycket.

Edit: Är ju skoj att några kan ha kul av det iaf!

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Nja...

INGEN vet varför.. Det kan räcka att han hade en finare bil, kunde få in henne på en krog eller bara sade att den ny jackan hon hade på sig var fin...

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Trafiken, trafiken & trafiken!!!

Dessa bilister som vägra flytta på sej för att de anser att vägen är deras då de håller rätt hastighet.
Dessa bilister som fega ur i sista sekund vid omkörningar. De stanna upp x-antal bilar som är i på g att också köra om & vill ha plats INNAN dubbelfilen tar slut osv.

Varför måste ALLA människor ut på vägen samtidigt som mej :mad:

P.S jag körde bil kan tilläggas, INNAN nån jäkla moralkaka kommer & ska läxa upp mej.

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Trafiken, trafiken & trafiken!!!

Dessa bilister som vägra flytta på sej för att de anser att vägen är deras då de håller rätt hastighet.
Dessa bilister som fega ur i sista sekund vid omkörningar. De stanna upp x-antal bilar som är i på g att också köra om & vill ha plats INNAN dubbelfilen tar slut osv.

Varför måste ALLA människor ut på vägen samtidigt som mej :mad:

P.S jag körde bil kan tilläggas, INNAN nån jäkla moralkaka kommer & ska läxa upp mej.

Jag håller med. Särskilt som alla, med få undantag, kör sämre än mej!

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Att jag är förkyld och trött.

Att jag inte kan sova bra i en 105 säng med tjejen

Att mina nya waweskivor känns som om dom hade inbyggd ABS

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(

Nej att cheyen är körd kan väl inte stämma. Vad jag har hört så är det bara killar som är dumma i huvudet.:va

HAHA Panajo den här tråden gjorde mig glad.

Va gött! Kul att liva upp stämningen i den här arga och bittra tråden. Men det får du nog inte skriva att du blev här, skriv det i "Detta gjorde mig glad" - tråden.

Last edited:

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Fotbollsspelare.

Glad i hågen efter en tur till Borås där jag hade köpt ett allt för dyrt verktyg (igen) stannade jag på BK vid Kallebäck.

Kliver in på BK och hela jävla resturangen är full med fotbollsspelare och tillhörande ledare,vilket visade sig vara en liten kort gubbe i 40 årsåldern som sprang omkring och gapade om motståndarlaget som dom uppenbarligen förlorat emot.

Dom små gynnaran hade invaderat disken där jag skulle hämta min mat,dessutom jiddrade fortfarande den lille gubben om någon back som han uppenbarligen inte gillade.

Pack !!

Håll er på eran gräsmatta och låt oss andra få äta ifred.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar