Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Panajo

Live Free And Ride Hard!
Gick med
25 Feb 2006
Hoj
Ingen längre =(
Att mina sängar från JYSK inte kommit än.
Att mina möbler från MIO inte kommer förrän v.23.
Att TELIA vill ha 270:-/mån för bredbandet istället för 190:-/mån som vi kommit överens om.
Att min balkong inte är uppsatt.
Att mitt förråd inte har något golv.
Jävla sopknegare på Hallerna.
:mad:

Dr.Bike

Guest
Att det gick så inihe-te tungt, och var sååå motigt på innebandyn idag...
Idel stolpskott och bommar.
Motståndarna KROSSADE oss... säkert 10-5 till de asen!
Att man satte sista stänkaren är klen tröst!

:D

Så! Nu är jag glad igen!

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
när jag kickade husan i gympaskor när det regnade.. det gjorde massa ont när den baktände på mitt smalben.

fast det är en jävla skitsak i gämförelse till vad kamikaze.MC måste känna :(

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Jag pallar inte med att läsa 100 sidor till ett prov i en Religionsbok. För vem bryr sig om allt jääävla skit det står i den!? :mad: :mad:

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Att skrivarjäveln inte vill fungera som den ska :argpådato

Vad tror ni om att borra? Vilka delar ska man sikta in sig på? :va

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Detta förbannade jävulstyg till skitprogram, denna styggelse på jorden, den sämsta skiten som gjorts! Jag talar om ITUNES.
Det finns fan inget värre än när programerar helvetena gör så att man inte får göra som man vill i programmen.
Vad är fel på gammal hederlig "Drag `n drop"? Varför ska det tjorvas till och sabbas och förstöras och jävlas och satans!

Jag vet att det går att genomföra det jag försöker, men dom har gömt nån jävla ruta långt inne i programmet där det står:

Vid kryss i rutan, förhindra att programet fungerar smidigt och sätt ofta käppar i hjulet för användaren på dom jävligaste sätt. <X>

Förstår ni nu att jag är förbannad!!

Grrrr! :huvet

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
Skulle byta bromsslangar på en ful passat, Går nästan inte att få dit för att gängorna blir feldragna hela tiden, ena bromsnippeln sitter fast så jag håller på att jävlas med den i en timme nästan. men värst var när tryckluftskopplingen inte går att ta isär, då kommer läraren och typ skyller på mig och säger att det blir så när man slänger dom i golvet:mad:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Uppsalas cyklister från helvetet!!! :mad:

Idag finns det fan inte ord för hur förbannad jag varit.

Det finns ett par få ställen för mc.s att bli parkerade i stan. Det jävliga är att cyklisterna nonchalerar dessa skyltar totalt & ställer sina "hojar" där.

I morse så fick jag åka omväg runt hela stan, för att det ska firas en gubbe som varit död i 300 år typ (ja just, kungen & nån japansk snubbe var ju på besök också ).Gator är avstängda & hela stans polisstyrka är inkallade för att stå & dirigera. Jag fick inte åka in på den väg jag ville, trots att jag sa att jag hade min parkering där & skulle till jobbet. IDIOTISKT...jag blir ju sen ju!!

Sen när jag ska parka på en mc-plats, då står det cyklar där. En ställer jag upp på trottoaren & en skickar jag iväg så den faller omkull. Poliserna står 10-15 m ifrån & kollar, men bryr sej inte det minsta. Ja ja, sen när jag ska hem....då är det en idiot som parkerat bredvid min hoj & den cykeln med korg & hela baletten har tippat & ligger in i min hoj. Jag blir totalt vansinning & slänger i väg cykeln åt sidan. Polisen sitter nu inne på Burger King & käkar. De ser mej, men bryr sej inte. Tydligen så är de vana. Vad tusan ska man göra för att få idioterna att fatta att de INTE ska ställa sej där???

Hade jag fått en repa på hojen, så hade jag i rent vredesmod väntat ut ägaren till cykeln & inte gett mej förrän skiten hade pröjsat för sej.

VÅGA HATA CYKLISTER!!!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

I morse så fick jag åka omväg runt hela stan, för att det ska firas en gubbe som varit död i 300 år typ (ja just, kungen & nån japansk snubbe var ju på besök också ).Gator är avstängda & hela stans polisstyrka är inkallade för att stå & dirigera. Jag fick inte åka in på den väg jag ville, trots att jag sa att jag hade min parkering där & skulle till jobbet. IDIOTISKT...jag blir ju sen ju!!

B]

Ching Chong och Knugen åkte förbi Salongen och in på Dragarbrunnsgatan..gatan som sabbade din åkatilljobbet-rutt :p

Dom hade 9/11 koll på stället. Massa snubbar med telefonsladdar bakom öronen och poliser överallt. Folk som bodde i samma hus som salongen (som har ingången på den gatan) fick inte komma in till sina lägenheter på typ 30 minuter. Skitmånga kom in till mig o gnällde att jag skulle släppa in dom genom bakdörren. Jag borde tagit betalt :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar