Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
2958405 Uppsalas cyklister från helvetet!!! :mad:

Idag finns det fan inte ord för hur förbannad jag varit.

..........

Hade jag fått en repa på hojen, så hade jag i rent vredesmod väntat ut ägaren till cykeln & inte gett mej förrän skiten hade pröjsat för sej.

VÅGA HATA CYKLISTER!!!

Oj oj, jag känner visst ett likasinnat hat i denna människa :yoparty fyfan vad bra att det finns fler än mig som blir fly förbannade och tappar besinningen på ett minst sagt värdigt sätt!

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Läkare,dagens bilhandlare?

Känner mig snuvad på min operation som skulle gått av staplen i morgon.

Den skulle fixa mitt nyckelben som inte pallar en liten fjollvurpa,börjar bli lite tröttsamt att gå omkring som ringaren i notredame på jobbet.

:gnissla

Peder Rosberg

It places the lotion in the basket
Gick med
19 Aug 2004
Hoj
En något modifierad Yamaha TRX 850. Ein st Kronreif und Trunkenpolz, Mattighofen 520 EXC/SM. 1/3 Suzuki Gsxr 1000 banhoj
Då får du helt sonika, konvertera till "Ghostrider dark":cool:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Uppsalas cyklister från helvetet!!! :mad:

Text om cyklister.

VÅGA HATA CYKLISTER!!!

Jag är böjd att hålla med.
Staden Uppsala är bra i sig, om man bortser från vägnätet, cyklisterna, attityden hos många av dess invånare (ej riktat mot någon här) och placeringen av butiker/affärer.

Kan man inte tömma hela jewla innerstan på trafik, smacka ihop alla bra affärer till en klump i mitten, och elda upp alla cyklar?

Då skulle jag vara nöjd.

Läkare,dagens bilhandlare?

Känner mig snuvad på min operation som skulle gått av staplen i morgon.

Den skulle fixa mitt nyckelben som inte pallar en liten fjollvurpa,börjar bli lite tröttsamt att gå omkring som ringaren i notredame på jobbet.

:gnissla

Det där är ett kraftigt bevis på att du börjar bli mycket, mycket gammal. :hihi
Snart är det dags för vit käpp och dreggel nedför hakan!

Last edited:

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
Vet inte vem jag är förbannad på men min farmor som stod mig väldigt nära gick bort tidigare idag och det gjorde ju inte dagen bättre direkt :(

V.I.F Farmor :angel

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Cyklister är satans avkomma!

Fyfan!

Haha det märks att du varit i Uppsala :p

Jag funderade på detta cyklisthat idag medan jag cyklade runt i Uppsala. Jag hatar också cyklister..men när jag cyklar hatar jag fotgängare o bilister. Dock fick jag en snilleblixt idag. Det är inte fotgängarna, cyklisterna, bilisterna som grupp jag hatar. Jag kom på att det är kvinnor i alla dom kategorierna VARJE GÅNG som man blir irriterad (äldre gubbs kan också vara utlösande faktorer för dom beter sig som kvinnor).
VIRRPANNOR !!!!!! :mad:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Fy fan, ibland kan t.o.m hojförare vara minst lika dumma som cyklister. Idag då jag skulle iväg på lunchen, då hade en hoj parkat så jäkla nära mej att jag inte kunde räta upp hojen riktigt & backa ut. Fick vika in hans backspeglar & försöka dra ut hojen i sidläge.

Pappskalle. Om du med en GSX1400 (tro det heter så) i Uppsala känner igen dej, ta åt dej & gör för fan inte om det :mad:

henlin

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
636
Haha, vad är det som säger att cyklisten hade något att göra med att cykeln ramlat mot din hoj? Det kanske fanns ytterligare parkerare ute idag som höga på självrättfärdighet skickade iväg cyklar de ansåg stå i vägen så de ramlade omkull? Att polisen bara stod och såg på medan du gjorde åverkan på annans egendom var dock aningen upprörande och för att hålla mitt inlägg on topic kan vi säga att det gjorde mig förbannad. Nåja, svinhugg går igen heter det och nästa gång du parkerar fel gråter iaf inte jag om första förbipasserande som känner sig hindrad banar väg med en resolut knuff. Parkeringskarma!

Uppsalas cyklister från helvetet!!! :mad:

Idag finns det fan inte ord för hur förbannad jag varit.

Det finns ett par få ställen för mc.s att bli parkerade i stan. Det jävliga är att cyklisterna nonchalerar dessa skyltar totalt & ställer sina "hojar" där.

I morse så fick jag åka omväg runt hela stan, för att det ska firas en gubbe som varit död i 300 år typ (ja just, kungen & nån japansk snubbe var ju på besök också ).Gator är avstängda & hela stans polisstyrka är inkallade för att stå & dirigera. Jag fick inte åka in på den väg jag ville, trots att jag sa att jag hade min parkering där & skulle till jobbet. IDIOTISKT...jag blir ju sen ju!!

Sen när jag ska parka på en mc-plats, då står det cyklar där. En ställer jag upp på trottoaren & en skickar jag iväg så den faller omkull. Poliserna står 10-15 m ifrån & kollar, men bryr sej inte det minsta. Ja ja, sen när jag ska hem....då är det en idiot som parkerat bredvid min hoj & den cykeln med korg & hela baletten har tippat & ligger in i min hoj. Jag blir totalt vansinning & slänger i väg cykeln åt sidan. Polisen sitter nu inne på Burger King & käkar. De ser mej, men bryr sej inte. Tydligen så är de vana. Vad tusan ska man göra för att få idioterna att fatta att de INTE ska ställa sej där???

Hade jag fått en repa på hojen, så hade jag i rent vredesmod väntat ut ägaren till cykeln & inte gett mej förrän skiten hade pröjsat för sej.

VÅGA HATA CYKLISTER!!!

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Fulla jävla idoter till snattare! Börjar gapa och vråla som besatt för att han inte fick ta med sig grejerna han stoppat i fickan ut utan att betala. Försökte dessuttom rasera halva butiken på väg ut. :mad:

Sen blir jag ledsen för att jag inte kan grilla med Yasha och Ullis den 2/6.

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Vägverket har lagt ny asfalt på Tungelstavägen (eller bulten som alla jävla ungdommar säger :mad:), problemet är bara att de har lagt det från vägkanten och drygt en meter in, så det är en skarv mitt i vägbanan som stör.

gixxer_ecke

Tjockis
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
Gixxer K3
Vägverket har lagt ny asfalt på Tungelstavägen (eller bulten som alla jävla ungdommar säger :mad:), problemet är bara att de har lagt det från vägkanten och drygt en meter in, så det är en skarv mitt i vägbanan som stör.

Det satans regnet!

Varför ska det vara fint väder när man är på jobbet, men tanejfan alltid börja regna på väg hem från jobbet?:va
Nya belägg, nytt bakdäck, men nej då, nog fan ska det regna :huvet

Imorrn ska jag söpa ny sinnpaj och helmut så då får det banne mig lov att vara skapligt iaf! :gnissla

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Haha,...massa skitsnack....Parkeringskarma!

Bla bla bla, moralkärring. Om du sett den ynka lilla biten som finns till höger om mc-parkeringen där det envisas med att pressa in sin cykel, då hade du inte öppnat käften. Den asfaltsknölen lutar så jäkligt så ingen normal människa ställer NÅGOT där utan att det näst intill faller så fort de släpper taget om det. När jag åkte hem från jobbet idag stod det en hoj där jag stod i går, till höger om den låg två cyklar över varandra som förmodligen otippat blåst omkull. Ägaren till den hojen hade tur, de hade valt att parkera 5 cm längre bort än de gjorde vid min hoj igår.

Moralkärringar som du kör mej skitförbannad. Seften!!!

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Bla bla bla, moralkärring. Om du sett den ynka lilla biten som finns till höger om mc-parkeringen där det envisas med att pressa in sin cykel, då hade du inte öppnat käften. Den asfaltsknölen lutar så jäkligt så ingen normal människa ställer NÅGOT där utan att det näst intill faller så fort de släpper taget om det. När jag åkte hem från jobbet idag stod det en hoj där jag stod i går, till höger om den låg två cyklar över varandra som förmodligen otippat blåst omkull. Ägaren till den hojen hade tur, de hade valt att parkera 5 cm längre bort än de gjorde vid min hoj igår.

Moralkärringar som du kör mej skitförbannad. Seften!!!

Du har rätt..halva den mc-parkeringen lutar ju fan i 30 graders vinkel. Så eg får det plats en hoj där. Två om man pressar. Det är skit!

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Men vad är detta?????
Har gruvat mig hela dagen, gjort all mental träning som går, kommit hem och dragit på mig träningskläderna - så nu SPÖREGNAR det och det ser INTE ut att sluta idag.
Vad fan - jag måste träna inför ett lopp! :mad:

Jag är sjukt dåligt motiverad som det är - ska man behöva tampas med SPÖREGN också? :mad: :mad:

helvete helvete helvete!!!!!!!!!!

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Men vad är detta?????
Har gruvat mig hela dagen, gjort all mental träning som går, kommit hem och dragit på mig träningskläderna - så nu SPÖREGNAR det och det ser INTE ut att sluta idag.
Vad fan - jag måste träna inför ett lopp! :mad:

Jag är sjukt dåligt motiverad som det är - ska man behöva tampas med SPÖREGN också? :mad: :mad:

helvete helvete helvete!!!!!!!!!!

det går ändå :) var själv ute i pissregnet och sprang nyss :tummenupp :pannkyss

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...