Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Livet i allmänhet är rätt pissigt just nu!
Allt man har förlorar man!!!!!!!! :huvet
 

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Crescent
Började på ett nytt jobb förra veckan. och på det jobbet fanns det en tjej. När jag såg henne första gången så kändes det som att bli slagen av en hammare,hon var helt perfekt. Efter första arbets dagen satt vi och drunknade i varandras ögon. Någon som känner igen sig? I alla fall han bara jobba två gånger tillsammans med henne idag skulle ha blivit den tredje.

Men nästan frame vid jobbet ringer nån idoit ifrån sthlm och säger att jag och alla andra på gbg kontoret är uppsagda med omedelbar verkan. Så jag kan inte träffa henne igen iom att jag inte har hennes nummer eller hennes msn. Och som för att strö salt is åren säger gubbjäveln"hoppas du hade trevligt så länge det varade":mad: Men han kunde ju inte veta nåt.

Är ialla fall nästan helt knäckt men det hjälpte att skriva av sig lite

Ha d/ Fredrik
 

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Ort
Gbg
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
Nån IDIOT?! tappade sin plånbok ikväll i norrköping, hur fan kan man slarva på det viset?? FÖRBANNAD ÄR jAG...
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
När jag kollade kontot och såg att det har dragits för mycket pengar utan en enda jävla förklaring :mad: Sen ringer man till banken och får höra att det är väntetid och blir bortkopplad! Kan de satans jävla idioterna inte bara säga att de är så jävla feta att de måste ha lunch nu!?
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Mitt ex, åhh mogna. Blir så arg och ledsen.

Jag har redan sagt det en gång i denna tråd, ex är som plutonium. Giftiga och radioaktiva och med en halveringstid på ett stort antal år.

Det gör mig förbannad idag som alla andra dagar. :huvet
 

Strongliquid

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Boden
Hoj
Scott.
När jag röstade på den här jäkla tråden så blev det totala betyget 3 stjärnor. GAH!
Den andra som röstade måste ha röstat full pott. :kulspruta :pangihuve
 

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Ort
sundsvall
Hoj
crm 125 och Suzuki ts125r extreme makeover
Ja dagen började så bra med att jag klarade teori provet:) sen gick jag till körskolan (citytrafik i sundsvall) för att boka en körlektion, när jag kom dit så sa dem att dem kunde skräddarsy några körlektioner till mig eftersom det inet fanns någon körning förns 19 juli, tyckte det var snällt av dem .. men nu för ungefär en timme sedan så fick jag för mig att dem lurade mig att det inte fanns någon körning för att dem skulle pressa mig som en citron på pengar. mycket riktigt fanns det lediga körningar från den 11/6!! så jag har bestämmt mig för att skrota city;) och köra upp privat. Hur det nu kommer att gå:D:p
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top