Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
954 Fighterblade -03
Kört på Öland hela dagen och redan (innan den större anstormningen) stött på ett antal bilar som envisas med att köra 65-70km/h på 90-väg, eller folk som bara ska ut från en angränsande väg så man får bromsa ner, och som sedan... ja just det... inte gasar upp i angiven hastighet. :mad:
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
2972984 Ja dagen började så bra med att jag klarade teori provet:) sen gick jag till körskolan (citytrafik i sundsvall) för att boka en körlektion, när jag kom dit så sa dem att dem kunde skräddarsy några körlektioner till mig eftersom det inet fanns någon körning förns 19 juli, tyckte det var snällt av dem .. men nu för ungefär en timme sedan så fick jag för mig att dem lurade mig att det inte fanns någon körning för att dem skulle pressa mig som en citron på pengar. mycket riktigt fanns det lediga körningar från den 11/6!! så jag har bestämmt mig för att skrota city;) och köra upp privat. Hur det nu kommer att gå:D:p
är det nått att vara sur över?? :va
 

H3dlund

Sporthojsnörd
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Sunne
Hoj
Husqvarna 701 Supermoto -17, KTM 380SX -02/-06 hybrid
Något allvarligt verkar ha hänt med Hondan. (IGEN!? :huvet )

Var ute och körde en lång tur på 12 mil, så plötsligt stannar den. Bara tappade orken och dog, trodde först den värmenöp eller skar. Men icke, gick att kicka runt den. Och den startade direkt, så jag körde hem försiktigt. Ställde ner den, och nu när jag drog runt motorn låter det som något skrapar i eller nått sånt. Och i kompläget är motorn helt jävla stum.

Vågar fan inte starta den heller.


ORKAR FAN inte med sån här skit nå mer, redan rasat 1 gång i vintras.. Räcker inte det?
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Jag blir förbannad över att ingen tydligen varit arg sen den 30/5.

Ni ljuger ju, era fiTor!!!!!!!! :mad:
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Nä det är faktiskt sant, men ledsen, skulle behöva bli lite arg men vet lixom inte hur... Duckie har du ingen kurs man kan gå och öva upp sin aggressivitet :rolleyes: :huvet

Jodå! Häng med mej ett dygn så ska jag visa dej hur man plockar ur det jävligaste ur den mest triviala händelse!
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jodå! Häng med mej ett dygn så ska jag visa dej hur man plockar ur det jävligaste ur den mest triviala händelse!

Som att din lokala glassförsäljare väljer att ta ut en avgift på 3kr av dig för att du betalar med kort, istället för att pruta tre spänn på din glass, eller höja priset för alla med 2kr, så att även småbarn som har fått en tjuga av mormor betalar för att du är för slapp för att hantera kontanter... :rolleyes:

Du är säkert innerst inne en trevlig tjej, söt är du också, så ta det inte personligt... :kiss på dig gumman... :D
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Sega internetforums. Det här får fan pensionärskön på ICA att framstå som en F1-bana. :4skrika

Sega internetforums. Det här får fan pensionärskön på ICA att framstå som en F1-bana. :4skrika

Satansedit: :mad: :mad:
 
Last edited:

tjille

Guest
Jag blev smått sur när jag äntligen fått flytta hem över sommaren för att få äta mammas goda mat och jobba ihop stålar som så surt tas ifrån mig under studietiden... för att höra:

"TVÄTTA FÖNSTREN"



...grrr

Edit: Samt att kontoret aldrig lyckas med att få mina behörigheter rätt efter 3 års arbete på samma plats! 8 timmar av träsmak i baken på en stol och en dator som inte ville samarbeta :mad:
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2982787 Du har ingen kurs för att dämpa aggressiviteten istället? Nej inte kastrering:gnissla
Dör dina tagentbord också mysko dödar? Som att en cukel av tagenter slutar att funka, hela tagentbordet blir konkavt.. thank god för teknikmagasinets 89 kr tagentbord :3freak
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Börjar bli lite less på Svett-Helge som ska lysa och torka upp skogen så man inte kan åka ut o skita ner sig.
Sen ere lite för varmt för att jag ska trivas. Jävla helvete.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top