Mirran
Tjolahopp!
Tjatiga, gnälliga ungar gör mig
Gabor vad är botemedlet för detta?
Lite parkeringsböter, faktiskt min första ever. Undrar om det är arslet som satte dit boten jag stör mig på eller mig själv för att jag envisas med att parkera fel? Lite svårt att reda ut det faktiskt, har ett allvarligt samtal med mig själv i frågan. Jag återkommer om vi reder ut det, lite oense ännu.
-@
d1ce, för helvete.....vilken jäkla kärring du är!! Det är P-vakten du ska vara förbannad på, ALLTID!!!
edit: så är det bara, & alltid retar det skiten ur någon
Egna eller andras ??
Ålder ?
Jag brukar betala den äldste att spöa de yngre. man får ju inte slå sina barn, men syskonkärlek, det lägger jag mig inte i. Det får dom lösa.
Är det andras barn kan man lite lågmält väsa " skulle jag var dig skulle jag inte våga sova inatt"
Egna eller andras ??
Ålder ?
Jag brukar betala den äldste att spöa de yngre. man får ju inte slå sina barn, men syskonkärlek, det lägger jag mig inte i. Det får dom lösa.
Är det andras barn kan man lite lågmält väsa " skulle jag var dig skulle jag inte våga sova inatt"
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2994744&postcount=1833
Det är ganska possitivt med mer ledighet, men å andra sidan kanske jag blir tvungen att söka ett nytt jobb.
Kan man inte få A-kassa direkt när man tagit studenten?
Det låter riktigt bra faktiskt. Du får nog PM alldeles strax.WTF! Kom och jobba med mig och Mattias dålå! Vi behölver folk fr.o.m vecka 26 till och med vecka 34.
Förbannad för att Duckie antagligen är en superhet pangbrud som man igentligen bara vill släta överDet finns fler glada människor än arga
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|