Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Lite parkeringsböter, faktiskt min första ever. Undrar om det är arslet som satte dit boten jag stör mig på eller mig själv för att jag envisas med att parkera fel? Lite svårt att reda ut det faktiskt, har ett allvarligt samtal med mig själv i frågan. Jag återkommer om vi reder ut det, lite oense ännu.

:3freak

-@
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Lite parkeringsböter, faktiskt min första ever. Undrar om det är arslet som satte dit boten jag stör mig på eller mig själv för att jag envisas med att parkera fel? Lite svårt att reda ut det faktiskt, har ett allvarligt samtal med mig själv i frågan. Jag återkommer om vi reder ut det, lite oense ännu.

:3freak

-@

d1ce, för helvete.....vilken jäkla kärring du är!! Det är P-vakten du ska vara förbannad på, ALLTID!!!

edit: så är det bara, & alltid retar det skiten ur någon :D
 
Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
d1ce, för helvete.....vilken jäkla kärring du är!! Det är P-vakten du ska vara förbannad på, ALLTID!!!

edit: så är det bara, & alltid retar det skiten ur någon :D

Just fan, det kom vi fram till! Den förb*nnade neandertalaren som botade oss är det vi ska vara sura på... :mad:

-@
 

Gabor

Guest
Tjatiga, gnälliga ungar gör mig :mad:
Gabor vad är botemedlet för detta?:D

Egna eller andras ??:D
Ålder ?:yoparty

Jag brukar betala den äldste att spöa de yngre. man får ju inte slå sina barn, men syskonkärlek, det lägger jag mig inte i. Det får dom lösa.:D :tummenupp

Är det andras barn kan man lite lågmält väsa " skulle jag var dig skulle jag inte våga sova inatt" :D
 

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Egna eller andras ??:D
Ålder ?:yoparty

Jag brukar betala den äldste att spöa de yngre. man får ju inte slå sina barn, men syskonkärlek, det lägger jag mig inte i. Det får dom lösa.:D :tummenupp

Är det andras barn kan man lite lågmält väsa " skulle jag var dig skulle jag inte våga sova inatt" :D


Haha :rofl DU är SÅ sjuk!
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Egna eller andras ??:D
Ålder ?:yoparty

Jag brukar betala den äldste att spöa de yngre. man får ju inte slå sina barn, men syskonkärlek, det lägger jag mig inte i. Det får dom lösa.:D :tummenupp

Är det andras barn kan man lite lågmält väsa " skulle jag var dig skulle jag inte våga sova inatt" :D

Fy på dig att lära ut gamla ungerska visdomstrick så här på sh :ajjabajja
Men visst funkar det utmärkt! :D :lol
Fri uppfostrans baksidor :D :hihi
 

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Tvingades iväg till en datorkurs genom företaget idag, trots att jag är sjukskriven. Väl där inser jag att vi ska sitta i 8 timmar och lära oss att öppna Outlook och rensa utkorgen. Jag är inte kvar på kursen. Däremot är jag förbannad över att jag inte kunde sova inatt och sen upp och åka till kontoret för att där få en adress till kursen, kläm ur er det från början för helvete! Nu är jag astrött eftersom jag knappt kunde sova inatt.
 

Colinabo

Ny medlem
Gick med
8 May 2006
Ort
På landet söder om Gävle
Hoj
sju japanska, två tyska och tre italienska...
Fick tillbaka min preliminära deklaration från revisorn idag. Skulle få tbx ca 40.000 :-.
F-n det är likadant varje gång, man gör allt för att göra slut på sina pengar men så kommer det bara nya hela tiden :gnissla ...
 

Gabor

Guest
Skitförbannad, måste vara på min anställningsplats 2 dagar den här veckan...:huvet :mad: :gnissla :)D )
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top