Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Ort
Gbg
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
Rygskott!! :mad:

En jävla korpmatch kan sätta stop för min medverkan på sporthojs-kursen på lördag:huvet :huvet
 

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Ort
Kungsholmen
Hoj
Slutkört!
Jag blev förbannad för att det skulle regna när jag skulle åka och besiktiga hojen! :mad:

Och sen gick det inte att uuiiilaa när bakhjulet bara snurrade! :huvet

Fast jag klarade besiktningen med prickfritt protokoll (101db av 103db max! Akrapovic power!)
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Nu är jag iofs ganska alkoholpåverkad när jag skriver det här men fifaaan.
För andra gången i rad blir jag utsatt för rånförsök för såkallade (jag behöver nog inte säga vad för typer som gjort det, take a guess) på en tidstymd av typ 2 månader. Fi faaaaaaan. Jag hatar de där jävla asen. Dö. :mad:


fy fan
 
Last edited:

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Ort
Öset
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
För andra gången i rad blir jag utsatt för rånförsök för såkallade (jag behöver nog inte säga vad för typer som gjort det, take a guess) på en tidstymd av typ 2 månader. Fi faaaaaaan. Jag hatar de där jävla asen. Dö. :mad:
Flytta.
 

Paradoxy

Guest
Nu är jag iofs ganska alkoholpåverkad när jag skriver det här men fifaaan.
För andra gången i rad blir jag utsatt för rånförsök för såkallade (jag behöver nog inte säga vad för typer som gjort det, take a guess) på en tidstymd av typ 2 månader. Fi faaaaaaan. Jag hatar de där jävla asen. Dö. :mad:


fy fan

Det är bara för att du är så ful. Sluta med det så ska du se att det går bra.


Du din jävel...

=(
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Arg på min kropp.
Tränade idag, eller ja försökte iallafall och hela kroppen bara skriker neeeeej och värker nu så satans mycket att inte ens mitt morfin hjälper :(
 

Japps

Våga? Vad ska man våga???
Gick med
26 Jul 2005
Ort
Furulund
Hoj
GSX-R 750
Min skrivare på jobb.... Snart kastar jag ut den genom fönstret. Trots att den är rent ny. Max 2 veckor gammal

Fastnar papper gång på gång på gång på gång. Så får man öppna pappersluckan o ta ut pappert som sitter fast. Lossa färgpatronen, sätta dit den igen. i med papperslådan i gen. Stressen ökar på jobb, kunderna väntar på sina kvitton, telefonen ringer, chefen kommer klagandes, allt annat rasar efterhand i min värld. Försöker skriva ut en faktura igen... skiten hänger sig IGEN... Murknar till rejält nu... gör om samma procedur. pratar snällt men irriterat med skrivaren (Nä jag är inte dum i huvudet) om att den ska fungera... NÄ DEN SATAN HÄNGER SIG IGEN.. Efter typ 10e gången slängde jag allt o gick hem. Skrek o svor åt den förbannade skrivar%"/%¤#&!#&!¤"&!#(/&!(#&%#/!%¤#&¤!#/!%#)(#&!&!#%/%!#grejen. Ska in till chefen o begära en ny skrivare på måndag. Får jag inte det så ska jag dänga släggan i den o ta upp en ny diskussion med chefen om en ny skrivare i alla fall... eller så får man sparken :)
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Det är bara för att du är så ful. Sluta med det så ska du se att det går bra.

Det där var det absolut dummaste inlägget på länge, du kan ju inte på allvar mena att folk slutar råna en om man är nykter. Störtlöjligt!

Bara för du är så dryg så blev jag förbannad, skit också:mad:
 

Lund

Övar
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Luleå
Hoj
CBR600F3 -95, XR650R -03
Det där var det absolut dummaste inlägget på länge, du kan ju inte på allvar mena att folk slutar råna en om man är nykter. Störtlöjligt!

Bara för du är så dryg så blev jag förbannad, skit också:mad:

Han skrev ful. Vilket inte är full.
Jag tyckte det var jättekul!





Jag inser risken i att du förstod det också men skojjar. Men det tror jag inte.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
2984769 Har ett par på hög som av nån mystisk anledning slutat funka alt tappar knappar:D

Har tänkt i evigheter att jag ska köpa en sandsäck men nu måste det fan bli en om inte annat för att öva tekniker på tills sommaruppehållet tar slut och träningen börjar igen.

Thaiboxning är suveränt, så roligt har det aldrig varit att känna fysiskt smärta!

Duckie: Var lite allvarlig i tidigare inlägg, har inte problem att kontrollera ilskan men just att vara arg och bitter hjälper ingenting förutom som drivkraft när man tränar.
Min dörr har fått agera slagpåse, början va den bra för det gjorde så ont att man glömde ilskan efter några slag, men nu fjädrar den mest..
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Min dörr har fått agera slagpåse, början va den bra för det gjorde så ont att man glömde ilskan efter några slag, men nu fjädrar den mest..

Har lyckats med att krossa en knoge på det sättet, gör ruggigt ont och tar lång tid innan de blir bra, de var iof inte en dörr jag slog på utan nåt hårdare.

Så de är inget vidare tips när man är arg även om de känns bra för stunden:)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top