Paradoxy
Guest
Förbannad för att Duckie antagligen är en superhet pangbrud som man igentligen bara vill släta över
Så mycket enklare om de vore tvärtom liksom, att ogilla henne dårå
Psst, hon är skitful
Förbannad för att Duckie antagligen är en superhet pangbrud som man igentligen bara vill släta över
Så mycket enklare om de vore tvärtom liksom, att ogilla henne dårå
Flytta.För andra gången i rad blir jag utsatt för rånförsök för såkallade (jag behöver nog inte säga vad för typer som gjort det, take a guess) på en tidstymd av typ 2 månader. Fi faaaaaaan. Jag hatar de där jävla asen. Dö.
Nu är jag iofs ganska alkoholpåverkad när jag skriver det här men fifaaan.
För andra gången i rad blir jag utsatt för rånförsök för såkallade (jag behöver nog inte säga vad för typer som gjort det, take a guess) på en tidstymd av typ 2 månader. Fi faaaaaaan. Jag hatar de där jävla asen. Dö.
fy fan
Du din jävel...
Cara Mia...den driver mig till vansinne..den är så JÄÄÄÄÄÄVLA tjatig..och jag har inte ens PMS....
GAH! Man slipper inte ens Cara Mia här på SH.
Det är bara för att du är så ful. Sluta med det så ska du se att det går bra.
Det där var det absolut dummaste inlägget på länge, du kan ju inte på allvar mena att folk slutar råna en om man är nykter. Störtlöjligt!
Bara för du är så dryg så blev jag förbannad, skit också
Min dörr har fått agera slagpåse, början va den bra för det gjorde så ont att man glömde ilskan efter några slag, men nu fjädrar den mest..2984769Har ett par på hög som av nån mystisk anledning slutat funka alt tappar knappar
Har tänkt i evigheter att jag ska köpa en sandsäck men nu måste det fan bli en om inte annat för att öva tekniker på tills sommaruppehållet tar slut och träningen börjar igen.
Thaiboxning är suveränt, så roligt har det aldrig varit att känna fysiskt smärta!
Duckie: Var lite allvarlig i tidigare inlägg, har inte problem att kontrollera ilskan men just att vara arg och bitter hjälper ingenting förutom som drivkraft när man tränar.
Min dörr har fått agera slagpåse, början va den bra för det gjorde så ont att man glömde ilskan efter några slag, men nu fjädrar den mest..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|