Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
3004428 Har lyckats med att krossa en knoge på det sättet, gör ruggigt ont och tar lång tid innan de blir bra, de var iof inte en dörr jag slog på utan nåt hårdare.

Så de är inget vidare tips när man är arg även om de känns bra för stunden:)
been there :( Fast min försköts bara så nu ser det ut som jag inte har någon lillfinger knoge på vänsterhand (Ja jag är vänsterhänt och har skit rissig teknik :hihi)

Nej slå sönder saker är dyrt, slå människor skapar bara mer problem och slå på hårda saker gör ont. Har kommigt fram till att jag inte ska lära mig slåss för med mitt temprament skulle jag nog hamna i trubbel om jag viste att jag troligen hade bättre teknik än irritationsmomentet, nu är det mest den tvekan och vetskapen om att det inte löser något som håller mig borta från det.

Fan jag borde lära mig självdiciplin istället, skulle behövas annars med. :3freak

Varför skriver jag det här tex? jag skulle sova ju..
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Allt ständigt jefla putsande efter alla flugor gör mig förbannad. Hojen är helt fullsprayad för tillfället... :huvet

//KaliZ
 

Bifogat

  • hjalm.jpg
    hjalm.jpg
    104 KB · Visningar: 48
  • hjalm2.jpg
    hjalm2.jpg
    64.5 KB · Visningar: 35

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Kylan här i Norrland! Inatt..eller i morse var det 2,5 grader när vi cyklade hem. Det är ju sommar föffan! :mad:
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
jag skulle sova ju..

Jag har seriösa problem med mitt temprament nu, måste ta tag i det innan jag tar tag i nån annan ;)
Mitt gamla tangetbord åkte ut i vintras efter att knappar slutat funka:tungan Så tog ja fram mitt nästan sprillans trådlösa, det ligger i småbitar ute på gatan just nu, ligger tangenter över hela lägenheten här, ja tröttnade på att de inte funkade:gnissla

Det bästa är givetvis att träna på nåt sätt så man får utlopp för all ilska, du säger att de skapar problem att slå på människor och visst men samtidigt kan det vara ganska befriande också spec om den andra förtjänar det.:)
 

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Ort
Gbg
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
blir sjukt förbannad på att det är ett jefla pissregn i malmö idag, skulle ju ut å köra! :mad: nu ska jag åka till karlskrona och supa ner mig som tröst

Jag har seriösa problem med mitt temprament nu, måste ta tag i det innan jag tar tag i nån annan ;)
Mitt gamla tangetbord åkte ut i vintras efter att knappar slutat funka:tungan Så tog ja fram mitt nästan sprillans trådlösa, det ligger i småbitar ute på gatan just nu, ligger tangenter över hela lägenheten här, ja tröttnade på att de inte funkade:gnissla

Det bästa är givetvis att träna på nåt sätt så man får utlopp för all ilska, du säger att de skapar problem att slå på människor och visst men samtidigt kan det vara ganska befriande också spec om den andra förtjänar det.:)


ta en sväng ner till athlet å lyft lite vikter då ;) ni hade visst inget regn idag heller så tar en brassa i helvet-repa med hojen så ska du se att du lugnar ner dig

edit: oops blev dubbelt
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag är förbannad just nu bara för att jag kom hem från en pokerkväll för ca 30 minuter sedan, bara för att mötas av att min flickvän har dragit hem en massa folk på efterfest :mad:
Till råga på allt så är det människor som jag inte har en enda gemensam nämnare med och när jag nyss gjorde ett försök med att gå och lägga mig så möts jag av synen av två flickor i korta kjolar i min säng, inte en enda av dem var min flickvän. Nu blev jag arg igen när jag insåg att jag kilar stadigt :mad: x2
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
när jag nyss gjorde ett försök med att gå och lägga mig så möts jag av synen av två flickor i korta kjolar i min säng, inte en enda av dem var min flickvän.

Nu blev jag arg, du skulle ha kilat ner dig mellan tjejerna och visat vem som bestämmer, skulle din flickvän ha kommit in skulle du bara ha ropar "Reclaim the bed"
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Nu blev jag arg, du skulle ha kilat ner dig mellan tjejerna och visat vem som bestämmer, skulle din flickvän ha kommit in skulle du bara ha ropar "Reclaim the bed"

Jag vet, jag skäms :( Med tanke på den spritdoften som mötte mig i morse när jag gav tjejen en godmorgon-puss så tror jag inte hon hade kommit ihåg något ändå :gnissla
Nu är jag snart arg igen för tjejen vägrar städa lägenheten efter deras framfart, jag som slet som ett djur i förrgår med att storstäda :mad:
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Det här hände visserligen igår, men är fortfarande sjukt förbannad!!!!

Har lyckats hamna i en sits utan frambromshandtag (märkte det i torsdags) så hela fredagen ringde jag runt för att försöka se om någon handlare hade på lager (man vill ju köra till helgen tänker man :rolleyes: ).. Självklart har ingen handlare, som jag kan komma på iaf, detta på lager utan om jag skulle beställa det i fredags skulle jag få det i mitten på nästa vecka.. ( precis innan midsommar) Eftermiddagen går och sen får jag tag i en kille, från en blocketannons, som har ett. Perfekt tänkte jag :tummenupp Han skulle inte vara hemma under fredagen, men vi kom överens om att jag skulle hämta det igår efter jobbet..
Jag ringde honom, som bestämt, efter jobbet och sa att jag började rulla hemifrån när som helst.. Inga problem enligt honom, fick adress osv.. Så rullar man dom 5 milen man har hem till honom (inte direkt runt knuten för ett bromshandtag när man har y-center 5 min bort)... Kommer till hans port och inser att man kommer ju inte in utan kod.. Ringer honom... Inget svar.. Kommer in i porten när grannen går ut och ringer på hans dörr.. Ingen öppnar.. Ringer igen.. Inget svar.. Idioten är inte hemma och vägrar svara i telefonen:mad: Så vad f*n gör man!? :confused: Har åkt 5 mil för att köpa ett handtag som jag verkligen måste ha för att kunna köra, men killen är som bortblåst.. Ringer, messar, pratar in på telesvar (tar reda på att han inte har nåt hemnr heller), frågar grannar osv.. Väntade på att han skulle komma hem bra länge, men inser efter en timme :näsblod att jag faktiskt inte kan sitta där hela kvällen... Åker dom 5 milen tillbaka igen och ringer med jämna mellanrum.. Jahapp, så var det med det lördagsåkat :finger :censored :machinegu
Så var man tillbaka på ruta ett igen, söndag (mycket stängt) och utan handtag :gråta

Tycker det är sjukt osportsligt att göra som den lallaren gjorde.. Jag menar, bestämmer man sig för att åka bort osv så kan man ju ringa o säga att man va tvungen o åka.. Har man avtalat tid så hör man av sig/är där man förväntas vara.... :6surkart
SÅ nu blir det väl hojåka efter midsommar nästa gång om jag inte får tag i nåt som passar innan dess :gråta

(Måste tillägga att jag har ringt honom en gång idag också för att se om han skulle svara, men utan svar.. Så det är faktiskt så att man undrar om det har hänt nånting :rolleyes: I såna fall är väl en bortförklaring godtagbar, men ändå...)
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Jag blev förbannad när veterinären var så okänslig, när hon borde ha förstått att vi kom in för att avliva en hund, inte för att försöka göra en dödligt sjuk hund, frisk.

Jag blir oxå förbannad över att vovven ifråga satte så djupa spår. Lättare att ta bort ett djur om man inte bryr sig.

Blev oxå förbannad över att detta i sin tur rev upp en annan stor sorg :huvet .

/Carin
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top