Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Dör dina tagentbord också mysko dödar? Som att en cukel av tagenter slutar att funka, hela tagentbordet blir konkavt.. thank god för teknikmagasinets 89 kr tagentbord :3freak

Har ett par på hög som av nån mystisk anledning slutat funka alt tappar knappar:D

Har tänkt i evigheter att jag ska köpa en sandsäck men nu måste det fan bli en om inte annat för att öva tekniker på tills sommaruppehållet tar slut och träningen börjar igen.

Thaiboxning är suveränt, så roligt har det aldrig varit att känna fysiskt smärta!

Duckie: Var lite allvarlig i tidigare inlägg, har inte problem att kontrollera ilskan men just att vara arg och bitter hjälper ingenting förutom som drivkraft när man tränar.
 
Last edited:

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Jag och cyren var på väg hem från Lunda, då stannade vi på ett hamburgerhak och käkade innan vi fortsatte hemmåt. Hamburgaren var säkert förgiftad eller nåt, jag har asont i magen nu. :mad: :mad: :mad:
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Jag och cyren var på väg hem från Lunda, då stannade vi på ett hamburgerhak och käkade innan vi fortsatte hemmåt. Hamburgaren var säkert förgiftad eller nåt, jag har asont i magen nu. :mad: :mad: :mad:

Jag tror det var för att jag körde så jäla snabbt, däckskrikC och diesel-yl över hela huvudstaden! :yoparty :yoparty Eller så var det som straff för att du torkade bort senapen med servetter :näsblod





Förbannad.. jo jag är förbannad på Svenska B. Jävla helvet fördjupningsarbete på litteraturhistoria
 

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Ort
Anonym
Hoj
Anonym
Jag är förbannad på det där rackarns ozonhålet som verkar ha gått sönder
nu igen och gjort så att jag ser ut som en nyskållad gris över hela kroppen
efter ett par timmar på sjön. Är det någon som har ett par voltaren till övers?
 

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
Upptäckte efter att jag krängt på mig skinnstället o låst upp samt gått in me låsen att det var punka på bakdäcket =/
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Nu är det klippt asså.

Först ringer vår NOC svintidigt och rycker mig ur min skönhetssömn - det är bara att hoppa i första bästa outfit och cykla iväg till jobbet.

På väg dit går fyra snorungar i bredd och blockerar hela cykelvägen. Jag glider upp bakom dem och harklar mej mycket diskret som bara jag kan i hopp om att de skall skingra sej och släppa fram mig. En hoppar åt sidan och jag vinglar emellan och är förbi. Då hör jag sådär kaxigt halvhögt från en av snorungarna "vafaan, kan du inte cykla eller??".
Jag nitar, hoppar av cykeln och spänner ögonen i de nu skitnödiga snorungarna och läxar upp dem hur man använder en hjärna, en cykelväg, sitt språk, allmänt hyfs etc.
Cyklar därifrån med öronen på helspänn ifall att de skulle vara korkade nog att fälla ännu en kommentar (vilket de inte gjorde, de vågade knappt andas).

Stressar upp på jobbet för att ta hand om kalabaliken, behöver stärka mig med en kaffekopp först - och vad händer nu?
VATTNET ÄR AVSTÄNGT i hela kåken=inget kaffe!

man blir FÖRBANNAD!!!!!!!!
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Att typerna på procs fortfarande inte har kollat på mina grejer, det har förfan gått 3½ månad nu :huvet :huvet Hur länge ska man behöva vänta på att de ska ta sitt ansvar och kolla på kolven så de kan skicka mig nya delar så jag kan få ihop hojen :mad:
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top