Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Mrs. Laphroaig

Guest
Jag är arg för att jag har försökt sova sen 22 och det går inte. Så jävla irriterande :huvet

Mrs. Laphroaig

Guest
Du hann först :mad:
Jag har iofs inte ens försökt än, ingen idé...

Ska upp halv 9 imorron och man blir ju lätt stressad när tiden bara rusar iväg, bör vara någorlunda pigg imorgon då det kommer ett par som ska kolla på möbler jag har till salu.
Nu är jag arg igen på mig själv för att jag sa att det går bra att komma mellan 9-17 imorron... kunde sagt 10 eller 11 :huvet

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Att när jag förengångsskull skulle försöka slippa böter och betala i parkeringshuset för HELA dagen men tryckte på fel värdeknapp (3 ggr :rodnar) och maskinhelvetet drog 600 SPÄNN på mitt kort istället för fakking 120.
Och det finns ingen ångerfunktion :näsblod
Jag hade ju lika gärna kunnat parkera på Stora Torget framför Åhlens för dom pengarna :mad: :huvet

Och inte svarar CP-företaget i telefon heller

X Lägg till välvald kommentar från "lapplisa" här om hur Carpark är så upptagna med sina jobb att dom inte kan svara när idioter som jag ringer dom :tungan

Men nu är jag inte arg längre för jag har lasrat hela dagen och det gick skitbra..så nu måste jag skriva i den andra tråden.. anteckna nu intresseklubben :rolleyes:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Är bara så ilsk för mitt pokerspel går åt skogen :huvet :huvet

Det borde vara förbjudet att spela så dåligt som jag gör. :näsblod :mad:

Samma här, det har gått så dåligt de senaste dagarna så jag dummade mig så at pengarna tog slut och sen avinstallerade jag allt vad pokerklienter heter på burken! Inget mer nätspel för mig helt enkelt, det är för svårt för att hålla det på en rimlig nivå som är skoj.
Och igår lirade vi hemma hos polaren, jag vann en gång av 6 :mad: Bara det är ett tecken på att jag är kass... Fast polaren vann en snygg hand, han gick all in före floppen på 5-2 och två följde med och de hade k-k samm a-a och han fick in stegen på sista kortet :D Detta var i första given så de åkte båda två, de var inte glada.... Som tur var inget cashgame den gången...

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
1. Köpte färg idag på RHM i Tierp, Beckers. Vet ni vad 10L röd vattenbaserad oljefärg kostar?
Jo, 1668 kr. :mad:
Sen måste man ha utegrund + olja att grunda ändträet med innan utegrunden åker på.
Han skickade med en sådan här burköppnare och blandstavar. Det var ju jävligt snällt för dom pengarna. :mad:
Det hela slutade på det facila priset av 3400:-. Då tror jag inte det kommer
räcka ändå.
Sedan lär man ju måla knutar, väggarna på insidan och taket. Och innan det måste man spackla..

2. Har felsökt varför 75an inte gick igång, det är fel på bränslepumpsreläet. Som naturligtvis är speziale edition och kostar skjortan och halva kalsongerna. :mad:

Helvetes jävlar! :mad:

bfd

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Hoj
Yamaha R1 02
Är bara så ilsk för mitt pokerspel går åt skogen :huvet :huvet

Det borde vara förbjudet att spela så dåligt som jag gör. :näsblod :mad:

För mig har det gått skitbra idag!:yoparty Vann precis 900 dollar!:banana Vet dock hur det känns, been there...:pannkyss '

Är förbannad för nå´n snodde mina nyköpta Dahlinskor på gymmet häromdan, vem fan snor nån´s skor!:va :dummer :mad: Kvar stod ett par sunkiga 45:eek:r, blev till att traska hem i gympaskorna...:( :6surkart

Kia

Guest
Att när jag förengångsskull skulle försöka slippa böter och betala i parkeringshuset för HELA dagen men tryckte på fel värdeknapp (3 ggr :rodnar) och maskinhelvetet drog 600 SPÄNN på mitt kort istället för fakking 120.
Och det finns ingen ångerfunktion :näsblod
Jag hade ju lika gärna kunnat parkera på Stora Torget framför Åhlens för dom pengarna :mad: :huvet

Och inte svarar CP-företaget i telefon heller

X Lägg till välvald kommentar från "lapplisa" här om hur Carpark är så upptagna med sina jobb att dom inte kan svara när idioter som jag ringer dom :tungan

Men nu är jag inte arg längre för jag har lasrat hela dagen och det gick skitbra..så nu måste jag skriva i den andra tråden.. anteckna nu intresseklubben :rolleyes:

:rofl :tråkad :såjaponken

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jag backade över den fina framskärmen jag köpt för 400 kr.
Nu är den lika ful som den krockade skärmen jag tänkte byta ut.

Varför måste jag vara så jävla tankspridd? :mad: :confused:

peppureikä

Guest
Att varje dag är en aldrig sinande källa till ilska är vi nog alla överens om. Måndagar speciellt är ett ymnighetshorn ur vilket det fullständigt flödar försmädliga små och stora irritationsmoment.

Ur högen idag drar jag:

* Den där jävla kortavgiften!

Jag blir så förbannad på butiker och restauranger som envisas med att lägga på den där satans femkronan på "kortköp under hundra kronor".
Tuff skit att de har usla avtal med banken/kortföretaget/w h a t ä v a h .

Dagens restaurang, "Restaurang Tzatsiki" på Sveatorget i Borlänge, får inte besök av mig i fortsättningen.

Vad gjorde dig arg idag?
VALMERS,VALMERS,VALMERS,VALMERS....osv.....

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Skulle hämta upp mitt kakel till köket. Var helt säker på att det skulle kosta 169 spänn kvadraten men när det kom till kritan var det per ark.. Mao ca 1700 spänn kvadraten :gnissla Fick helt enkelt prioritera bort semesterresan och har nu kan jag ägna de två veckorna åt att kolla på en vägg för 6 papp..

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Skulle hämta upp mitt kakel till köket. Var helt säker på att det skulle kosta 169 spänn kvadraten men när det kom till kritan var det per ark.. Mao ca 1700 spänn kvadraten :gnissla Fick helt enkelt prioritera bort semesterresan och har nu kan jag ägna de två veckorna åt att kolla på en vägg för 6 papp..

Jamen visst är det härligt! Se mitt inlägg ovan här när jag skulle tjöpa färg. :gnissla

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03

Lovely, när ja kakla om köket i somras så ville jag ha dedär fina kaklet för 1700/kvm men de kändes inte riktigt motiverat:gnissla

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
du har förbrukat din rätt att klaga på skatter och försäkringskostnader.
BASTA!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Tja, ibland blir man förbannad för att det blir för bra helt enkelt.

I går jobbade jag hela förmiddagen, och det ösregnade hela eftermiddagen, ocg jag hade lovat att hjälpa till att bygga altan.
I dag strålar solen, det är motogp på tv och jag har lovat att hjälpa till att bygga färdigt altanen.

När fan ska man hinna köra motorcykel då?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar