Mrs. Laphroaig
Guest
Jag är arg för att jag har försökt sova sen 22 och det går inte. Så jävla irriterande
Jag är arg för att jag har försökt sova sen 22 och det går inte. Så jävla irriterande
Du hann först
Jag har iofs inte ens försökt än, ingen idé...
Är bara så ilsk för mitt pokerspel går åt skogen
Det borde vara förbjudet att spela så dåligt som jag gör.
Är bara så ilsk för mitt pokerspel går åt skogen
Det borde vara förbjudet att spela så dåligt som jag gör.
Att när jag förengångsskull skulle försöka slippa böter och betala i parkeringshuset för HELA dagen men tryckte på fel värdeknapp (3 ggr ) och maskinhelvetet drog 600 SPÄNN på mitt kort istället för fakking 120.
Och det finns ingen ångerfunktion
Jag hade ju lika gärna kunnat parkera på Stora Torget framför Åhlens för dom pengarna
Och inte svarar CP-företaget i telefon heller
X Lägg till välvald kommentar från "lapplisa" här om hur Carpark är så upptagna med sina jobb att dom inte kan svara när idioter som jag ringer dom
Men nu är jag inte arg längre för jag har lasrat hela dagen och det gick skitbra..så nu måste jag skriva i den andra tråden.. anteckna nu intresseklubben
Jag backade över den fina framskärmen jag köpt för 400 kr.
Nu är den lika ful som den krockade skärmen jag tänkte byta ut.
Varför måste jag vara så jävla tankspridd?
VALMERS,VALMERS,VALMERS,VALMERS....osv.....Att varje dag är en aldrig sinande källa till ilska är vi nog alla överens om. Måndagar speciellt är ett ymnighetshorn ur vilket det fullständigt flödar försmädliga små och stora irritationsmoment.
Ur högen idag drar jag:
* Den där jävla kortavgiften!
Jag blir så förbannad på butiker och restauranger som envisas med att lägga på den där satans femkronan på "kortköp under hundra kronor".
Tuff skit att de har usla avtal med banken/kortföretaget/w h a t ä v a h .
Dagens restaurang, "Restaurang Tzatsiki" på Sveatorget i Borlänge, får inte besök av mig i fortsättningen.
Vad gjorde dig arg idag?
Skulle hämta upp mitt kakel till köket. Var helt säker på att det skulle kosta 169 spänn kvadraten men när det kom till kritan var det per ark.. Mao ca 1700 spänn kvadraten Fick helt enkelt prioritera bort semesterresan och har nu kan jag ägna de två veckorna åt att kolla på en vägg för 6 papp..
Skulle hämta upp mitt kakel till köket. Var helt säker på att det skulle kosta 169 spänn kvadraten men när det kom till kritan var det per ark.. Mao ca 1700 spänn kvadraten Fick helt enkelt prioritera bort semesterresan och har nu kan jag ägna de två veckorna åt att kolla på en vägg för 6 papp..
du har förbrukat din rätt att klaga på skatter och försäkringskostnader.Skulle hämta upp mitt kakel till köket. Var helt säker på att det skulle kosta 169 spänn kvadraten men när det kom till kritan var det per ark.. Mao ca 1700 spänn kvadraten Fick helt enkelt prioritera bort semesterresan och har nu kan jag ägna de två veckorna åt att kolla på en vägg för 6 papp..
Att tjejen (nu fd) var så otrogen man kan bli en andra gång. Fy fan.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|