Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag är så in i djävulen förbannad att det kokar i hela huvudet på mig.
Att jag försökte hjälpa en skitstövel så mycket jag bara kunde när det begav sig och uppmuntrade när det inte var så muntert för honom och allt han har att säga nu när man fösöker vara vänlig är hårda, sarkastiska ord tillbaka. Hoppas han sätter en jävla Maxburgare i halsen! ETT SKROVMÅL!!
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Skulle åkt med 9 bussen in till körskolan för att skriva lite teori.. vaknade för en timma sen :huvet
Skitbra att jag har sovit men va fan kan ja inte göra det på natten för när man ska sova *vrål *
 

Dominator-Rocks

Guest
Skulle åkt med 9 bussen in till körskolan för att skriva lite teori.. vaknade för en timma sen :huvet
Skitbra att jag har sovit men va fan kan ja inte göra det på natten för när man ska sova *vrål *

:rolleyes:

Jag är förbannad för att jag inte kan Sova, jag hoppade in och jobbar natt den här veckan... somnade kl 08:30 imorse och vaknade 10:55 :huvet :huvet
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
"Men HEJ, vad roligt! Jag har tänkt ringa dig... men har inte hunnit!" bla bla bla bla...

1 vecka senare.. har man inte hört ett skit! :finger
Dags att försöka gå vidare...

//KaliZ
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Jag är utlånad 2 ½ vecka till annan avdelning inom kliniken då min avdelning sommarstänger. Hann precis sätta mig mitt första pass där för rapport, när bomben slog ner (svaret från lab kom). Avdelningen har calici! Vinterkräksjukan!

DET gjorde mig förbannad. Vilket oflyt. :gnissla
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Att jag fick veta idag att musklerna runt min vänstra axel och vänster skulderblad inte går att göra så mycket med. De får ingen syretillförsel, det nybildas stora muskelknutor varje dag samt att fler nerver ligger i kläm än vad som tidigare var sagt.
:(

Edit: Nån som vet om försäkringsbolaget ersätter utlägg för tempurkudde ?
 
Last edited:

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sköllersta
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Har kanske inte så mycket att klaga på jämfört med Mrs Finwhisky men jag hög mig i näven med morakniven och lyckades kapa både nerver och senor i vänstertummen.

Lyckades ialf tjata mig ur både sjukskrivning och gips tillslut
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Har kanske inte så mycket att klaga på jämfört med Mrs Finwhisky men jag hög mig i näven med morakniven och lyckades kapa både nerver och senor i vänstertummen.

Lyckades ialf tjata mig ur både sjukskrivning och gips tillslut

:pannkyss Sånt gör ont det med!
Hoppas du får ordning på tummen
 

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Ort
hemma såklart.....
Hoj
javisst,o rosa är den....
Att jag fick veta idag att musklerna runt min vänstra axel och vänster skulderblad inte går att göra så mycket med. De får ingen syretillförsel, det nybildas stora muskelknutor varje dag samt att fler nerver ligger i kläm än vad som tidigare var sagt.
:(



:pannkyss ....Kram på dig gumman....jag blir förbannad för att du aldrig kan få en värkfri dag :mad: (eftersom jag vet hur det är :huvet )

//Lillan
 

Mrs. Laphroaig

Guest
:pannkyss ....Kram på dig gumman....jag blir förbannad för att du aldrig kan få en värkfri dag :mad: (eftersom jag vet hur det är :huvet )

//Lillan

Tack vännen. Ja det är jag också förbannad på och desto mer jag tänker på det så blir jag ännu argare på exet som orsakade min axelskada. Men det är inte hälsosamt att gå omkring å va förbannad konstant så jag tar det i små doser lite då och då :D
 

sirmagnus

KULTURPEDAGOG
Gick med
3 Sep 2004
Ort
Skibstrup Danmark- Stockholm
Hoj
RSV Mille R en Kawasaki ATW
Alla turister

som drar sina jävla ölvagnar, går i grupp/bredd stannar och släpper inte förbi någon. Ungefär som spriten skulle ta slut och aldrig mer finnas. Sen stanna och säga GUD vad billigt -"Gösta vad blir 79 danska kronor i svenska."

det gör mig förbannad!
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Apapapap: Knullburkar heter det :mattias :fakta

Jag tror att ni pratar om olika saker, han pratar om vagnar lastade med öl och jag antar att du menar husvagnar/knullburkar/Taikontermosar...

Fast har man mycket öl och täffar rätt tjej kanske man får :ligga (varför i h-vete finns inte en sådan smiley?)
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag tror att ni pratar om olika saker, han pratar om vagnar lastade med öl och jag antar att du menar husvagnar/knullburkar/Taikontermosar...

Fast har man mycket öl och täffar rätt tjej kanske man får :ligga (varför i h-vete finns inte en sådan smiley?)

Du får väl göra en egen, nåt i stil med: i- >o} eller /- >¤}

Jag håller med....de var urdåliga. Detta skulle kunna få vara veckans rebus :D

Edit: jag har faktiskt en sak som gjorde mej jävligt elak idag. Min dotter som åkte med sin polare till Sthlm för att ta en heldag på Gröna Lund blev utsatt för en ficktjuv på centralen & plundrad på 500 spänn. En förmögenhet för en 15-åring ju :mad:
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Jävla regn!!
Kan inte ta mig hem te Kga o äta tårta pga de jävla regnet.
Dessutom funka inte eurosport nu av nån jävla anledning så blev ju nada MotoGP, jävla helvete...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GASGAS presenterar nya EC125

Nya GASGAS EC 125 har sitt ...

Automatisk växellåda tillval hos Yamahas motorcyklar

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Moto Guzzi 2024

Från 12 till 15 september 2...

Yamaha lanserar ny automatisk växellåda

Yamaha introducerar nu Y-AM...

Grusbus, mellanklass!

Just nu befinner sig Allt o...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

Bastianini och Viñales bildar KTM-kvartett med Binder och Acosta

KTM har presenterat en helt...

Svenskt i Indians hojbyggarserie

I sjätte avsnittet av India...

Triumph Bonneville T120 Elvis Presley Limited Edition

Triumph har presenterat spe...

KTM presenterar 2025 års EXC-modeller

2025 års EXC-modeller från ...

Top