Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
För jag hade håll i fickan och sumpa mobilen på bussen, den va ganska sliten och jag satt i mitten av bussen så det finns en chans att nån tant har gett den till busschaffisen som för ovanlighetens skull inte va en sur sik (Fan va han är läskig btw, långt skägg onda ögon och en jävla sabel:3freak) eller försupen gubbe utan en svenson som lämnar den i upphittat lådan på sl (om nu en sån finns) så jag ska ringa och höra imorn.

och att jag svalde tändvätska när jag spruta eld. Det smacka skit..
 
Last edited:

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Utanbys
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Idag vart jag förbannad igen på grund av länsstyrelsen och länsrättens otroliga inkompetens och maktmissbruk. Sen undrar dom varför folk blir kriminella!!!!!"
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Du kan få mitt! :pannkyss

Det va jättemysigt att ta på dig idag, hjälpa dig att få på dig skyddsvästen ordentligt osv. Vilken midja du hade :kär Men njää... jag stannar där tror jag.

Jag tror att Duckie ligger och pillar på sig själv och tittar på korten hon tog på mig idag. :yoparty Vad tror du?
 

arachnid

v4-lover
Gick med
1 May 2007
Ort
Lite här och lite där.
Hoj
VifferWaffe -88
var hemma sjuk i förrgår, glömde ringa in det, så chefen blev förståeligt sur.
tvingade mig till jobbet igår trots 39-gradig feber..

idag sista dan innan semestern så straffade det sig, ligger med feber, en riktig jä-la hosta och missade att ringa in o sjukanmäla mig :huvet

inte lätt o kliva upp vid 6 för att ringa när man glider in och ut ur medvetslöshet hela natten...
 

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Ort
Karlstad
Hoj
GPz 900r & XL 600R
Idioter som går 2/flera i bredd med sina satans barnvagnar på cykelbanor. Ge fan i att ge mig onda ögat när jag påkallar er uppmärksamhet så att ni måste flytta era feta arslen 2 dm så att jag kan komma förbi. Tro mig, era jävla as, det är inte ert privata promenadstråk och jag får också CYKLA på CYKELBANAN. Jag likställer er med de där undermänniskorna som blockerar mjölkdisken med kundvagnen, så jävla mycket hatar jag er.

Jag funderar på om jag kan montera en 15-cms kanon på styret så att jag kan skjuta varningsskott framför bogen på er. Det verkar ju vara lika förbannat svårt för er att fatta som för smugglare i persiska viken.

Så, nu känns det lite bättre.
 

[- sNaIjK -]

Sporthojsnörd
Gick med
7 Sep 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Stulen
Men.. Han har ju en poäng..

På riktigt kan jag inte förstå hur man kan ha skåningar och andra hobby-danskar som hallåor i TV eller i Radion. Om de är där i form av gäst kan man ju inte göra något åt det men inte som hallåor!

Förstår inte det heller. Att övriga sverige inte förstår vad vi säger efter 349 år borde svt koppla, men men.
Se det positivt, en dag kanske skåne integreras fullt ut med Danmark som det en gång var :tummenupp
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Idioter som går 2/flera i bredd med sina satans barnvagnar på cykelbanor. Ge fan i att ge mig onda ögat när jag påkallar er uppmärksamhet så att ni måste flytta era feta arslen 2 dm så att jag kan komma förbi. Tro mig, era jävla as, det är inte ert privata promenadstråk och jag får också CYKLA på CYKELBANAN. Jag likställer er med de där undermänniskorna som blockerar mjölkdisken med kundvagnen, så jävla mycket hatar jag er.

Jag funderar på om jag kan montera en 15-cms kanon på styret så att jag kan skjuta varningsskott framför bogen på er. Det verkar ju vara lika förbannat svårt för er att fatta som för smugglare i persiska viken.

Så, nu känns det lite bättre.


:rofl :pannkyss
 

carpediem

WHY IS RUM GONE?
Gick med
22 Apr 2007
Ort
i ett hus?
Hoj
Suzuki rm 250 05 fmx mod
I dag har jag varit förbannad hela dagen på den jävla terrängkörningslagen som gör att, ifall man äger mark, få man köra med fetaste jordbruks maskinerna göra vafan du vill med marken spränga på den ifall du nu vill det för att du anser att det gör din skörd bättre, men jag får inte bygga en jävla jordlandning och ställa ditt en ramp så jag kan hoppa med min cross, fan vad jag blir arg på dom inkompitenta jävlarna som styr detta land, köper man mark för dyra jävla pengar borde man fan få göra vad man vill och inte behöva följa världens mest otydliga jävla lag som itne gör någon glad...
 

geting

Ny medlem
Gick med
11 May 2004
Ort
bra fråga...
Hoj
Väntar på en Mille...
Han Schulman gör mig förbannad vilken djävla idiot, han lyckas ge stureplansbrats ett ännu sämre namn något som tidigare troddes omöjligt...
 

Grötboll

Full gas, motorras.
Gick med
2 Feb 2006
Ort
Dalarna
Hoj
CBR600
En f*rbannad j*vla bilh*lvetes växellåda som inte vill som jag vill, Saab ska man inte ha, sk*tbilar att hålla på med. Svenska Citroên är vad de är. :mad: :gnissla :huvet :kulspruta :censored :machinegu
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
I dag har jag varit förbannad hela dagen på den jävla terrängkörningslagen som gör att, ifall man äger mark, få man köra med fetaste jordbruks maskinerna göra vafan du vill med marken spränga på den ifall du nu vill det för att du anser att det gör din skörd bättre, men jag får inte bygga en jävla jordlandning och ställa ditt en ramp så jag kan hoppa med min cross, fan vad jag blir arg på dom inkompitenta jävlarna som styr detta land, köper man mark för dyra jävla pengar borde man fan få göra vad man vill och inte behöva följa världens mest otydliga jävla lag som itne gör någon glad...
Varför be om lov?
Odla ballar, det underlättar i livet.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top