Familjen som många gånger tidigare... den här gången mamma som är som en jävla hormonstinn kärring som spyr ut galla på mig oavsett vad jag säger när jag öppnar käften. Totalt fel på allt och framför allt på mig enligt henne
Familjen som många gånger tidigare... den här gången mamma som är som en jävla hormonstinn kärring som spyr ut galla på mig oavsett vad jag säger när jag öppnar käften. Totalt fel på allt och framför allt på mig enligt henne
Tjejer & mödrar... tsss
Ingen känner en som ens mamma!
Ja du.. självklart är jag inte 100% felfri, det är ingen och jag är fullt medveten om mina brister men det börjar bli förbannat jobbigt att ständigt, varje gång vi träffas få något påpekat som är fel.
"för taight tröja" "för smal" "äter för dåligt" "äter för mycket" "äter för mycket mediciner" "har för mycket skador och sjukdomar" "borde vara ute i arbetslivet istället för att vara sjukskriven" tja.. kan fortsätta hur länge som helst
QUOTE]
Känner igen det där
Men nu har man fått höra att man är korkad för man inte hör av killkompisen säger med huvudet i kudden
Oj! En förbättring då alltså.3041655Dessa satans små verktyg som kallas knott och mygg etc.
Mitt blod är exceptionellt lockande för dessa bitska fän och de är på mig precis hela tiden.
Jag ser ut som jag har böldpest i fejjan för fan.
Ja du.. självklart är jag inte 100% felfri, det är ingen och jag är fullt medveten om mina brister men det börjar bli förbannat jobbigt att ständigt, varje gång vi träffas få något påpekat som är fel.
"för taight tröja" "för smal" "äter för dåligt" "äter för mycket" "äter för mycket mediciner" "har för mycket skador och sjukdomar" "borde vara ute i arbetslivet istället för att vara sjukskriven" tja.. kan fortsätta hur länge som helst
QUOTE]
Känner igen det där
Men nu har man fått höra att man är korkad för man inte hör av killkompisen säger med huvudet i kudden
Tyvärr har det blivit värre och vi grälar oftare desto äldre vi blir. Jag trodde att eftersom vi hade så himla bra kontakt tills för några år sedan att vi skulle fortsätta ha det men nu är hon som en helt annan person och jag orkar fan inte ta mer skit, käfta emot eller svälja alla kommenterar jag kommer på.
Var bjuden på mat ikväll men sa efter gårdagens gräl att jag kommer inte.
Tyvärr har det blivit värre och vi grälar oftare desto äldre vi blir. Jag trodde att eftersom vi hade så himla bra kontakt tills för några år sedan att vi skulle fortsätta ha det men nu är hon som en helt annan person och jag orkar fan inte ta mer skit, käfta emot eller svälja alla kommenterar jag kommer på.
Var bjuden på mat ikväll men sa efter gårdagens gräl att jag kommer inte.
Känner igen det, men som tur så har morsan o jag fått bra relation sens jag flyttade upp igen, men mina bästa vänner har blivit väldigt fittiga....speciellt killarna
Så nu har bara syrran min som vän, restän få fara och flyga
Känner igen det, men som tur så har morsan o jag fått bra relation sens jag flyttade upp igen, men mina bästa vänner har blivit väldigt fittiga....speciellt killarna
Så nu har bara syrran min som vän, restän få fara och flyga
Ser fram emot att få flytta till killen som bor 20 mil bort, hoppas vi hittar en lägenhet snart! Här har jag inga vänner tyvärr
Back till topic kanske, får väl PM:a istället
Känner igen det där
Ny bottennotering på vågen, 46 kg. Viktras sannolikt relaterat till att jag är utlånad till grannavdelningen. Borde få lönetillägg för detta.
Well.. No one´ll lick a fat chick..3042344Ny bottennotering på vågen, 46 kg. Viktras sannolikt relaterat till att jag är utlånad till grannavdelningen. Borde få lönetillägg för detta.
vet inte hur lång du är... men ät inte bra att väga så lite
Och du tror inte att jag äter?
Dessa satans små verktyg som kallas knott och mygg etc.
Mitt blod är exceptionellt lockande för dessa bitska fän och de är på mig precis hela tiden.
Jag ser ut som jag har böldpest i fejjan för fan.
Varför förstår inte jag vad du skriver
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |