Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Blev jävligt sne igår när jag uppstäckte att SweBank vill ha betalt för att jag ska sätta in pengar på mitt konto. Jävla snålvargar.:mad:
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Familjen som många gånger tidigare... den här gången mamma som är som en jävla hormonstinn kärring som spyr ut galla på mig oavsett vad jag säger när jag öppnar käften. Totalt fel på allt och framför allt på mig enligt henne
:mad:
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Tjejer & mödrar... tsss :pannkyss

Ja du.. självklart är jag inte 100% felfri, det är ingen och jag är fullt medveten om mina brister men det börjar bli förbannat jobbigt att ständigt, varje gång vi träffas få något påpekat som är fel.
"för taight tröja" "för smal" "äter för dåligt" "äter för mycket" "äter för mycket mediciner" "har för mycket skador och sjukdomar" "borde vara ute i arbetslivet istället för att vara sjukskriven" tja.. kan fortsätta hur länge som helst

Ingen känner en som ens mamma! :p


:D Tur att hon inte känner mig så bra då.
 
Last edited:

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Dessa satans små verktyg som kallas knott och mygg etc.
Mitt blod är exceptionellt lockande för dessa bitska fän och de är på mig precis hela tiden.
Jag ser ut som jag har böldpest i fejjan för fan. :mad:
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Att någon* fick för sig att köket var en bra plats för att spraya impregnering på diverse klädesplagg. Jag har knäskurat golvet två gånger efteråt och det är fortfarande klibbigt. :mad:

* Ja, det var jag som gjorde det men det kommer jag aldrig att erkänna.
 

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Haninge
Hoj
Har ingen
Ja du.. självklart är jag inte 100% felfri, det är ingen och jag är fullt medveten om mina brister men det börjar bli förbannat jobbigt att ständigt, varje gång vi träffas få något påpekat som är fel.
"för taight tröja" "för smal" "äter för dåligt" "äter för mycket" "äter för mycket mediciner" "har för mycket skador och sjukdomar" "borde vara ute i arbetslivet istället för att vara sjukskriven" tja.. kan fortsätta hur länge som helst
QUOTE]


Känner igen det där:mad:

Men nu har man fått höra att man är korkad för man inte hör av killkompisen säger med huvudet i kudden :va :va :va :huvet
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
3041655 Dessa satans små verktyg som kallas knott och mygg etc.
Mitt blod är exceptionellt lockande för dessa bitska fän och de är på mig precis hela tiden.
Jag ser ut som jag har böldpest i fejjan för fan. :mad:
Oj! En förbättring då alltså.




Själv är jag sur på att internet aldrig funkar när man vill :mad
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Ja du.. självklart är jag inte 100% felfri, det är ingen och jag är fullt medveten om mina brister men det börjar bli förbannat jobbigt att ständigt, varje gång vi träffas få något påpekat som är fel.
"för taight tröja" "för smal" "äter för dåligt" "äter för mycket" "äter för mycket mediciner" "har för mycket skador och sjukdomar" "borde vara ute i arbetslivet istället för att vara sjukskriven" tja.. kan fortsätta hur länge som helst
QUOTE]


Känner igen det där:mad:

Men nu har man fått höra att man är korkad för man inte hör av killkompisen säger med huvudet i kudden :va :va :va :huvet

Tyvärr har det blivit värre och vi grälar oftare desto äldre vi blir. Jag trodde att eftersom vi hade så himla bra kontakt tills för några år sedan att vi skulle fortsätta ha det men nu är hon som en helt annan person och jag orkar fan inte ta mer skit, käfta emot eller svälja alla kommenterar jag kommer på.
Var bjuden på mat ikväll men sa efter gårdagens gräl att jag kommer inte.
 

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Haninge
Hoj
Har ingen


Tyvärr har det blivit värre och vi grälar oftare desto äldre vi blir. Jag trodde att eftersom vi hade så himla bra kontakt tills för några år sedan att vi skulle fortsätta ha det men nu är hon som en helt annan person och jag orkar fan inte ta mer skit, käfta emot eller svälja alla kommenterar jag kommer på.
Var bjuden på mat ikväll men sa efter gårdagens gräl att jag kommer inte.

Känner igen det, men som tur så har morsan o jag fått bra relation sens jag flyttade upp igen, men mina bästa vänner har blivit väldigt fittiga....speciellt killarna :mad:

Så nu har bara syrran min som vän, restän få fara och flyga:mad:
 

Mrs. Laphroaig

Guest


Känner igen det, men som tur så har morsan o jag fått bra relation sens jag flyttade upp igen, men mina bästa vänner har blivit väldigt fittiga....speciellt killarna :mad:

Så nu har bara syrran min som vän, restän få fara och flyga:mad:


Ser fram emot att få flytta till killen som bor 20 mil bort, hoppas vi hittar en lägenhet snart! Här har jag inga vänner tyvärr :huvet

Back till topic kanske, får väl PM:a istället :)
 

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Ny bottennotering på vågen, 46 kg. Viktras sannolikt relaterat till att jag är utlånad till grannavdelningen. Borde få lönetillägg för detta. :mad:
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag drog om elen på farsans släpvagn, en pice of cake egentligen, men jag lyckades koppla sidomarkeringsljusen till bromsljuset på båda sidorna, dessutom när jag trodde att jag var klar skulle det enda jag hade sparat, stickproppen, också bytas.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Dessa satans små verktyg som kallas knott och mygg etc.
Mitt blod är exceptionellt lockande för dessa bitska fän och de är på mig precis hela tiden.
Jag ser ut som jag har böldpest i fejjan för fan. :mad:

Hur ser du ut efter myggen/knotten har varit där då :crash

Varför förstår inte jag vad du skriver :confused:

Brist på celler? "Vad killkompisen säger med huvudet i kudden" Ett ord missat...
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top