Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Haninge
Hoj
Har ingen
Varför förstår inte jag vad du skriver :confused:

Har en killkompis som log med ansiktet mot kudden medans han försökte förklara en sak till mig, jag hörde inte något vad han sa...

Då va jag visst korkad..





forfarande förbannad att vissa killar ska bete sig som fjortisar:huvet :huvet
 

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
någon annan som upplever att TV6 helt plötsligt bara slocknade? :va Mitt under Solaris dessutom :mad:
 

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
ja det vore najs... :(
Jobbig jävla granne som klockan 01.00 får för sig att spela så jävla hög musik han någonsin klarar av. Förvisso natten mellan lördag/söndag, men det får finnas gränser.
Kan tolerera att det är lite livat till 12, men där slutar till och med jag spela musik om det är fest.
Och om man som granne är så trevlig att man kommer och knackar på och inte ringer störningsjouren så skall man väl för fan inte behöva stå ut med att få höra massa spydigheter och fina citat som 'dhuuu bruchkkar ochhckshåå schpeela muschiik... oooch fii fan dheet lhåter dheet ockkkscchå, schååå dhuu schkaa nhoog hålla schäfften...'
Att dessutom bli anklagad för att ha vält gannens Kinamoppe när man inte ens vart hemma den helgen gör en ju inte gladare direkt.

Fy fan vad trött jag blir... Nästa gång knackar jag inte på utan ringer störningsjouren direkt...
 
Last edited:

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Ort
Skåne
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Jobbig jävla granne som klockan 01.00 får för sig att spela så jävla hög musik han någonsin klarar av. Förvisso natten mellan lördag/söndag, men det får finnas gränser.
Kan tolerera att det är lite livat till 12, men där slutar till och med jag spela musik om det är fest.
Och om man som granne är så trevlig att man kommer och knackar på och inte ringer störningsjouren så skall man väl för fan inte behöva stå ut med att få höra massa spydigheter och fina citat som 'dhuuu bruchkkar ochhckshåå schpeela muschiik... oooch fii fan dheet lhåter dheet ockkkscchå, schååå dhuu schkaa nhoog hålla schäfften...'
Att dessutom bli anklagad för att ha vält gannens Kinamoppe när man inte ens vart hemma den helgen gör en ju inte gladare direkt.

Fy fan vad trött jag blir... Nästa gång knackar jag inte på utan ringer störningsjouren direkt...

Nästa gång ska du banka på och säga: Antingen sänker du musiken eller så sänker jag dig!!! You pick! :mad: :)
 

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 400 exc
Åkt på nån jävla pissförkylning :mad:
Helt slut e man, fan till o med jobbigt o trycka ned tagenterna på datorn.
 

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Ort
Karlstad
Hoj
GPz 900r & XL 600R
BMW har gjort mig tokförbannad idag genom att de satt 500 fastrostade förbannade klammerhelveten på mitt läckande bränslerör så att jag inte kommer åt att byta skiten och kanske någon gång sluta upp med att köra obesiktigat.

Som lök på laxen, grädde på moset och coca cola på romen så bröt växellådan på hojen ihop igår.

Det är ju inga problem att ha en obesiktigad bil när jag kan åka hoj, eller hur?
emotdownspt7.gif



emotefb6tglp6.gif
 

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Ort
Där
Hoj
650
klockan 1800 my ass :mad: Antagningsbeskedet till högskolan borde fan vara åtkomligt nu :huvet
 

Gabor

Guest
18 minuter...

...så SH av min dyrbara fritid lade jag ner ikväll, man tröttnar fort.

Många muppar som är påverkade av vädret,eller ?? Verkar ha varit en dålig helg för många.

Det finns annat att syssla med än att hänga på ett surt forum.:näsblod :rolleyes:
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Att det är ännu en såndär natt som jag inte kan somna :(

Trött på dehär skiten!!!

Men jag blir fan mer förbannad för att jag tänkte att jag kan gå upp o småstäda lite då när ja ändå inte kan somna men istället sätter jag på datorhelvetet igen o sätter mig här :mad:
 

Dufva

Guest
Jävla idioter till grannar som festade hela djävla natten, de är uppe fortvarande.
Hörde hur en granne gick dit och frågade om de visste vilken dag det var.
-Vilket djävla pensionärsområde, här kan man inte festa ju. Vi får väl gå in då.
Kunde fan inte sova. Jag och tjejen gick ut med hunden vid 5. Hälsade på dem. De frågar om dem stört oss. Ja faktiskt, inte kunnat sova sen 2 sa vi.
De sa ingenting, tjejen hörde att de började gnälla om vilket djävla område hon flyttat till. Pensionärer, jada jada.
Vet att hon jobbar natt och min semester börjar på fredag. Skall hämnas, tips mottages gärna.
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Jävla idioter till grannar som festade hela djävla natten, de är uppe fortvarande.
Hörde hur en granne gick dit och frågade om de visste vilken dag det var.
-Vilket djävla pensionärsområde, här kan man inte festa ju. Vi får väl gå in då.
Kunde fan inte sova. Jag och tjejen gick ut med hunden vid 5. Hälsade på dem. De frågar om dem stört oss. Ja faktiskt, inte kunnat sova sen 2 sa vi.
De sa ingenting, tjejen hörde att de började gnälla om vilket djävla område hon flyttat till. Pensionärer, jada jada.
Vet att hon jobbar natt och min semester börjar på fredag. Skall hämnas, tips mottages gärna.


Klippa gräset, burna med hojen, spela musikt HÖGT och nära hennes fönster, det finns ju mängder att saker att göra :D
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jävla idioter till grannar som festade hela djävla natten, de är uppe fortvarande.
Hörde hur en granne gick dit och frågade om de visste vilken dag det var.
-Vilket djävla pensionärsområde, här kan man inte festa ju. Vi får väl gå in då.
Kunde fan inte sova. Jag och tjejen gick ut med hunden vid 5. Hälsade på dem. De frågar om dem stört oss. Ja faktiskt, inte kunnat sova sen 2 sa vi.
De sa ingenting, tjejen hörde att de började gnälla om vilket djävla område hon flyttat till. Pensionärer, jada jada.
Vet att hon jobbar natt och min semester börjar på fredag. Skall hämnas, tips mottages gärna.

Köp en fiol till dig och en säckpipa till tjejen din, sen är det bara att börja lira Pantera-covers! Kan rekomendera nån låt från Great Southern Trendkill plattan.
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Att ja den senaste veckan varit så slut i kroppen och tom på energi att jag inte orkat ta mig in till körskolan för att träna teori gör mig förbannad.
Visserligen kan jag läsa i boken hemma men.. hm.. vråååål
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top