Vad gjorde dig förbannad idag?

Status
Ej öppen för fler svar.

Dominator-Rocks

Guest
Att ja den senaste veckan varit så slut i kroppen och tom på energi att jag inte orkat ta mig in till körskolan för att träna teori gör mig förbannad.
Visserligen kan jag läsa i boken hemma men.. hm.. vråååål


Har du inget teoriprogram till datorn hemma? :confused: Om inte så får jag väll hosta fram ett så du blir glad igen.
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Har du inget teoriprogram till datorn hemma? :confused: Om inte så får jag väll hosta fram ett så du blir glad igen.

Har ett gammalt sen 2001, mycket har ju ändrats sen dess så vet i sjutton om det är så bra å plugga in felaktiga saker så jag har hållt mig till böckerna som är sen 2006 men har du ett sådant program hemma vore jag jättetacksam om du vill skicka över det :)
 

Dominator-Rocks

Guest
Har ett gammalt sen 2001, mycket har ju ändrats sen dess så vet i sjutton om det är så bra å plugga in felaktiga saker så jag har hållt mig till böckerna som är sen 2006 men har du ett sådant program hemma vore jag jättetacksam om du vill skicka över det :)

Jag pmar dig...
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jävla idioter till grannar som festade hela djävla natten, de är uppe fortvarande.
Hörde hur en granne gick dit och frågade om de visste vilken dag det var.
-Vilket djävla pensionärsområde, här kan man inte festa ju. Vi får väl gå in då.
Kunde fan inte sova. Jag och tjejen gick ut med hunden vid 5. Hälsade på dem. De frågar om dem stört oss. Ja faktiskt, inte kunnat sova sen 2 sa vi.
De sa ingenting, tjejen hörde att de började gnälla om vilket djävla område hon flyttat till. Pensionärer, jada jada.
Vet att hon jobbar natt och min semester börjar på fredag. Skall hämnas, tips mottages gärna.

Ha högljutt sex med din tjej, ofta och länge. På så vis slår du två flugor i en smäll. Samtidigt lirar du naturligtvis hårdrock på hög volym som man måste göra när man ska kopulera...
 

Kia

Guest
Blir så förbannad på bredbandet som krullar ihop sig och låser datorn så fort fler än en användare är ute på nätet. Å naturligtvis är det ju alltid så att så fort man sätter sig och ska surfa lite så är alla ungarna framme och ska göra samma sak från de andra datorerna.... *suckar*
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Blir så satans förbannad på pissäckelmaskinen på jobbet som aldrig vill fungera... man justerar sen går den bra i 5 minuter för att det sedan ska bli helt fel igen, man justerar igen och det går 5minuter...osv osv:mad:
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag har lyckats få en böteslapp på 700 kr :mad:

Helt jävla otroligt, men jag ställde mej på en handikappsparkering utanför RUSTA!!! Å helt jävla ärligt så såg jag inte att det var just för handikappade. Hade jag gjort det hade jag givet ställt mej någon annanstans, det fanns hur mycket lediga parkeringar som helst.

Men men, jag kollade på mitt kvitto. Jag betalade 16:59, 16:58 hade P-vakten skrivit sitt. Då hade han/hon stått där i två minuter enligt lappen. Jag var inne i MAX 10, då jag bara skulle roffa åt mej en kaffebryggare & dra hem då en som skulle köpa soffan av mej var på väg.

Om jag bara varit en jävla minut snabbare, eller om aset....JA, för mej är det ASET/ASENA.....hade kommit en minut senare..då hade min dag fått vara en bra dag.

HELVETE, HELVETE, HELVETE!!!!!!! :huvet
 

Kia

Guest
Jag har lyckats få en böteslapp på 700 kr :mad:

Helt jävla otroligt, men jag ställde mej på en handikappsparkering utanför RUSTA!!! Å helt jävla ärligt så såg jag inte att det var just för handikappade. Hade jag gjort det hade jag givet ställt mej någon annanstans, det fanns hur mycket lediga parkeringar som helst.

Men men, jag kollade på mitt kvitto. Jag betalade 16:59, 16:58 hade P-vakten skrivit sitt. Då hade han/hon stått där i två minuter enligt lappen. Jag var inne i MAX 10, då jag bara skulle roffa åt mej en kaffebryggare & dra hem då en som skulle köpa soffan av mej var på väg.

Om jag bara varit en jävla minut snabbare, eller om aset....JA, för mej är det ASET/ASENA.....hade kommit en minut senare..då hade min dag fått vara en bra dag.

HELVETE, HELVETE, HELVETE!!!!!!! :huvet


Spelar väl ingen roll..... så länge du inte är handikappad och har ett tillstånd så har du inget i handikapprutorna att göra....

Om det kommer en rullstolsburen och upptäcker samma sak som du... att det inte finns några rutor lediga... vad ska han göra??
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.

Om det kommer en rullstolsburen och upptäcker samma sak som du... att det inte finns några rutor lediga... vad ska han göra??

Du som gnäller om att folk är på dig och Gabor så mycket, är ju precis lika jävla snabb att tracka ner på vissa!

Du kanske ska läsa Ullis inlägg igen?

Det står ganska klart och tydligt att hon inte såg att det var handikapp-parkering, och att hon givetvis ställt sig någon annanstans om hon sett det. Det fans ju gott om andra lediga platser..

Är du felfri Kia som genast måste anmärka på att någon gör ett misstag?
 

Kia

Guest
Du som gnäller om att folk är på dig och Gabor så mycket, är ju precis lika jävla snabb att tracka ner på vissa!

Du kanske ska läsa Ullis inlägg igen?

Det står ganska klart och tydligt att hon inte såg att det var handikapp-parkering, och att hon givetvis ställt sig någon annanstans om hon sett det. Det fans ju gott om andra lediga platser..

Är du felfri Kia som genast måste anmärka på att någon gör ett misstag?

Är inte alls felfri... men det spelar ju ingen roll. Ingen ide att vara arg och kalla lapplisan för allt möjligt fult... lapplisan gjorde ju rätt. Det VA ju en handikappruta... Ullis va tydligen inte helt felfri hon heller. Bara att knipa igen, le och betala.
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Är inte alls felfri... men det spelar ju ingen roll. Ingen ide att vara arg och kalla lapplisan för allt möjligt fult... lapplisan gjorde ju rätt. Det VA ju en handikappruta... Ullis va tydligen inte helt felfri hon heller. Bara att knipa igen, le och betala.

Jag tolkar det som att hon är mer förbannad på sig själv just för att hon gjorde ett onödigt misstag. Sen måste man inte gilla yrkesrollen lapplisa, oavsett om de bara gör sina jobb eller inte. När påstod hon att hon var perfekt? Hon är mänsklig, precis som oss andra.
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Spelar väl ingen roll..... så länge du inte är handikappad och har ett tillstånd så har du inget i handikapprutorna att göra....

Om det kommer en rullstolsburen och upptäcker samma sak som du... att det inte finns några rutor lediga... vad ska han göra??

Man kunde ju lista ut med lilltån att du bara MÅSTE kommentera detta.

Dej har jag ruttnat ur på fullständigt, TOTALT. Och för att vara ärlig IGEN. Det var länge sedan jag kände för att ge någon en fet smäll, men du lyckas verkligen ta fram det värsta hos mej. :finger
 

Kia

Guest
Jag tolkar det som att hon är mer förbannad på sig själv just för att hon gjorde ett onödigt misstag. Sen måste man inte gilla yrkesrollen lapplisa, oavsett om de bara gör sina jobb eller inte. När påstod hon att hon var perfekt? Hon är mänsklig, precis som oss andra.

Men vad finns det för anledning att kalla andra människor för as när man inte känner dem?? Det finns faktiskt trevliga lapplisor som också gör sitt jobb...
 

Kia

Guest
Man kunde ju lista ut med lilltån att du bara MÅSTE kommentera detta.

Dej har jag ruttnat ur på fullständigt, TOTALT. Och för att vara ärlig IGEN. Det var länge sedan jag kände för att ge någon en fet smäll, men du lyckas verkligen ta fram det värsta hos mej. :finger

Men du ber ju verkligen om en komentar från mig....

Du är så himla välkommen!

Varför kom du inte fram och hälsade vid våfflan och sa vad du tyckte rakt i ansiktet på mig.... som sagt du är så välkommen! :tummenupp
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Men du ber ju verkligen om en komentar från mig....

Du är så himla välkommen!

Varför kom du inte fram och hälsade vid våfflan och sa vad du tyckte rakt i ansiktet på mig.... som sagt du är så välkommen! :tummenupp

Jag ber inte om något från dej. Det är du som tror du har rätt i alla lägen att hacka på folk som fått böter & spyr ut sin frustration. Allt bara för att du själv får bötfälla lite folk i ett garage, det kanske är ett för litet område för dej??

Hälsa på Våfflan? Jag har varit där två onsdagar på rad, och jag har då inte sett till dej. Och hade jag gjort det, så hade jag absolut inte hälsat på dej. Varför skulle jag göra det?? Jag tycker att du en stor idiot, och sådana brukar jag inte ge en blick ens...möjligen en gratispuff i vattnet.
 

Kia

Guest
Jag ber inte om något från dej. Det är du som tror du har rätt i alla lägen att hacka på folk som fått böter & spyr ut sin frustration. Allt bara för att du själv får bötfälla lite folk i ett garage, det kanske är ett för litet område för dej??

Hälsa på Våfflan? Jag har varit där två onsdagar på rad, och jag har då inte sett till dej. Och hade jag gjort det, så hade jag absolut inte hälsat på dej. Varför skulle jag göra det?? Jag tycker att du en stor idiot, och sådana brukar jag inte ge en blick ens...möjligen en gratispuff i vattnet.


:D Jaa men varför gnälla på ett forum om man vill slippa komentarer?? :va

Hur kan du tycka jag är en idiot? Du känner inte ens mig. Du har aldrig pratat med mig. Du dömer mig pga det jag skriver på ett forum där få är seriösa. Kom igen ha lite fantasi.

Jaja, okej är ganska säker på att du och ditt sällskap såg både mig och Gabor från ert bord. Men visst, jag kan komma fram och räcka fram handen och presentera mig nästa gång. Hoppas vi ses snart. Å du kör försiktigt på vägarna därute.... :pannkyss
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top