Du gör en seriös jämförelse mellan kasta sten på polis/ambulans/brandkår med bakhjulsåkning?
Eller skulle du bara vara duktig?
Vafan, tråkåke, lätta upp.
Du gör en seriös jämförelse mellan kasta sten på polis/ambulans/brandkår med bakhjulsåkning?
För omvärlden, så är Sverige blott ett skämt.
Reinfeldt ditt lilla svin, se vad din eminenta politik har lett till.
[video=youtube;HvmLl331Y0Q]https://www.youtube.com/watch?feature=player_
Varför skyller du på Reinfeldt? Det är väl knappast han, eller för den delen någon annan politikers fel.
Skall man se det om en filosofisk syn på att politiker är folkets röst och handling.
Har du ensamrätt på trollning på det här forat eller?
Varför skyller du på Reinfeldt? Det är väl knappast han, eller för den delen någon annan politikers fel.
Gör han något åt situationen? Nej. Jag förväntar mig inte att han ska dra på sig kravallutrustning och börja svinga batong i luften, men det här har pågått länge men i mindre skala.
Dom bedriver den sjukaste jävla invandringspolitik som finns! Stoppa skiten era ryggradslösa jävla Pk monster.
Fyfan.
Det är fortfarande inte hans fel, eller någon annan tidigare politikers fel.
Folket har röstat fram dessa personer att härska. Folket vill tydligen lämna över deras självständighet, frihet och framtid som människa till den politiska eliten.
Så det är absolut fel att skylla på någon annan än sig själv om man fortsätter rösta fram sociopater. Du kan alltid avstå från att bidra till detta experiment.
För omvärlden, så är Sverige blott ett skämt.
Reinfeldt ditt lilla svin, se vad din eminenta politik har lett till.
[video=youtube;HvmLl331Y0Q]https://www.youtube.com/watch?feature=player_
Arbetslösheten är skyhög, antalet hemlösa och utslagna stiger varje dag och skolor och sjukvård styrs av privata aktörer som drivs enbart i vinstdrivande syfte?
Folk i allmänhet saknar allt vad moral heter och skiter i ditt liv bara de tjänar 2 minuter.
Ge dig ut på hojen så lär du upptäcka hur merparten tänker...
Vad som händer är att idioter till ungdomar har av aftonbladet/svenska dagbladet/expressen samt alla krönikörer fått en möjlighet att för skojs skull förstöra andras egendom och härja.
Och samtidigt åberopa att de är "missnöjda med politiken..brist på jobb..utanförskap och att polisen skjuter ihjäl oskyldiga".
..Dags att ta i med hårdhandskarna mot slöddret!!!
Det verkar som om du hade rätt i det!
Jag har inte läst hela tråden och någon annan kanske hann före, men håll tillgodo
http://hotlamotte.com/2013/05/24/aftonbladet-och-expressen-betalar-oss-for-att-branna-bilar-i-husby/
Idag blev jag redigt förbannad. Så i en ren protestaktion så drog jag en luva över ansiktet, attacktände ett värmeljus och knöt näven hårt i fickan här hemma.
Om det där stämmer är det åt helvete.
Edit: Expressens chefsredaktör Thomas Mattsson skriver om "ryktet"
http://www.expressen.se/nyheter/farliga-falska-forortsrykten/
Det är naturligtvis ingen seriös journalist som tror att svenska medier betalar ungdomar för att anlägga bränder.
Seriös journalist? I Sverige?
Däremot har nog inte medborgarna problem att tro på "ryktena".
som andra har haft på tal. Inför undantagstillstånd i Husby med omnejd och skicka in beväpnad militär. Se hur jävla kul det är då att kasta sten mot auktoritet.
Skyldiga till själva lagbrotten är såklart ligisterna själva.Och vem är då alltså skyldig till händelserna nu senaste veckan? Som sagt, det är inte svårt att räkna ut.
Invandrarna har själva gjort ett hästjobb med att skapa rasism. Ibland undrar jag fan om det inte var uträknat, är ju alltid bra att ha något att skylla på när livet inte går som man vill.
Det tror inte jag. Iallafall inte utanförskap gentemot samhället i stort, vilket var vad jag avsåg och som du nog också förstod.Tror de stenade ambulansförarna känner starkt utanförskap.
som andra har haft på tal. Inför undantagstillstånd i Husby med omnejd och skicka in beväpnad militär. Se hur jävla kul det är då att kasta sten mot auktoritet.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|