låter som du är missnöjd både med din intelligens(om nu betygen speglar det) och din "utrustning"Bodoe skrev:Jag fick 25.00 i snitt ungefär, har inte räknat.
Min penis är dessutom 30 cm...i omkrets!!!!
Bodoe skrev:Jag fick 25.00 i snitt ungefär, har inte räknat.
Min penis är dessutom 30 cm...i omkrets!!!!
i grundskolan så räknar man bara ihop poängen och alla ämnen har samma värde!BaGeL skrev:Hur räknar man ut snittet? Går bara i 8:an men ha ju iaf betyg men det är ju G VG och MVG som gäller nu för tiden......
Okej, thx. Då har jag 220 points...kajlyl skrev:i grundskolan så räknar man bara ihop poängen och alla ämnen har samma värde!
MVG-20p
VG-15p
G-10p
IG-0p
Sen ska du bara räkna de 16(?) bästa betygen, du väljer alltså bort ett ämne!
På gynmasie och högskole(?)nivå räknar du såhär:
20(betygets värde)x100(kursens storlek)=2000
Lägg ihop alla betyg och dela det med antalet lästa poäng(minst 2500p), har du över 2500p får du lov att välja bort smäre kurs betyg.
inte så dåligt för o va i 8:anBaGeL skrev:Okej, thx. Då har jag 220 points...
Oj, det va bra gjort. Jag pluggar inte ihjäl mig men har iaf bra betyg enligt mig själv. Bara man klarar nationellaproven i 9:an sen så ks amna nog kunna höja sig lite till.kajlyl skrev:inte så dåligt för o va i 8:an
jag hade 235 i 8:an och 285 som slutbetyg
kajlyl skrev:har du över 2500p får du lov att välja bort smäre kurs betyg.
tror det är så... inte säker dock!maverick_750rr skrev:Jag tror jag gick ut med över 4100poäng.
Får jag välja bort den ena sidan av mina betygsdokument då?
Jag tycker man skall införa ett 10-gradigt betygssystem....... om alla blir överförvirrade av det så införskaffa det gamla 1-5 som var MYCKET bättre.
750RR
man brukar säga att en poäng är en timme! så en 100p kurs ska ta ca 100timmar att avverka.. i värkligheten är det snarare 70-80timmar men man räknar så iafBaGeL skrev:jag fattar inte det där men poiäng kurser, kan någon förklara? Får man olika mycket poäng för olika svåra kurser eller? vad ska man ha poängen till?!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |