Vad har hänt med sporthoj?!

Status
Ej öppen för fler svar.

Shropshre

Sporthojsnörd
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
ZX10R - 2011
Näe nu blir jag uttråkad. Joinade här 2008 och upptäckte snart att det fanns folk som ville ligga :tummenupp

Dock har det hänt något det senaste halvåret. Dåligt väder?? A vettefan men sporthoj har enligt min mening sjunkit och blivit väldigt tråkigt. Why?! Kollar in vad som ligger högst på listan flera gånger varje dag och myser av all sarkasm, dålig humor & hojfilmer mm. Men va fasen nu har jag inte sett någon skoj tråd det senaste tiden och den här lär väl inte skjuta i höjden.

Har ni glömt bort vad sporthoj innebär? Att åka på 2 hjul, ett hjul, uppåner eller i diken spelade ju ingen större roll tidigare men nu tycker jag bara det dyker upp fler moralkärringar / gubbar (bäst att passa sig för diskriminering) här på forumet. Nä kom igen nu allihopa och ös på med en massa läsvärd dynga som jag så länge längtat efter att få läsa! :tuttar :fyllisar :slicka :finger och lägg ner allt :censored

007

.
Gick med
23 Jun 2007
Hoj
.
En gammal gubbe böjde sig ned och frågade den lilla flickan i parken:
"Och vad heter en liten flicka som du då?"

'jag heter Erstin' svarade hon.

"Erstin? K:t då?"

'ahh lite'
:rodnar

Last edited by a moderator:

stecktech

Har bara kraschat en gång än så länge!
Gick med
2 Apr 2011
Hoj
Bandit -09
Har under min tid här kontinuerligt försökt länka till intressanta klipp och starta diskussioner som är fullständigt meningslösa.

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
937e97e2.gif

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Jag håller faktiskt med dig. Tyvärr:(
Det är stor skillnad gentemot när jag joinade. Stelt, tråkigt och oengagerat har det blivit.
Synd, för det har verkligen varit ett kul forum.

Eller är det så att man har för höga krav alternativt blivit förbaskat tråkig själv:)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Bidra själv vettja genom att starta trådar, istället för att förlita dig på att andra ska göra allt åt dig. :)

I med att säsongen snart är över och vinterns depressioner oundvikligen kommer, så måste alla hjälpas åt att hålla en bra och rolig stämning på forumet genom allt helt enkelt starta trådar om allt möjligt (mc relaterat helst...).

Gick med
12 Apr 2003
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Alla roliga är ju bannade eller bli bannade så fort de säger nåt, kvar har vi folk som tror att de är roliga...

Shropshre

Sporthojsnörd
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
ZX10R - 2011
Observera att jag gillar samtliga kommentarer! Kanske börjar bli gammal fan vet..

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
En sak är säker, forumet blir knappast trevligare eller roligare för att folk gnäller på hur tråkigt det blivit. Gör något åt saken istället.

Shropshre

Sporthojsnörd
Gick med
29 Apr 2008
Hoj
ZX10R - 2011
Ska göra mitt bästa och försöka dra mitt strå till stacken.

Bidra själv vettja genom att starta trådar, istället för att förlita dig på att andra ska göra allt åt dig. :)

I med att säsongen snart är över och vinterns depressioner oundvikligen kommer, så måste alla hjälpas åt att hålla en bra och rolig stämning på forumet genom allt helt enkelt starta trådar om allt möjligt (mc relaterat helst...).

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Om alla förnuftiga moralpredikare kunde hålla sig utanför diskussionerna hade allt blivit som förr eller? Det verkar vara den vanliga reaktionen i den här typen av trådar. Tyckte det var lika bra att nämna det eftersom ingen annan gjort det.

Ni får ha en trevlig fortsatt diskussion i ämnet.

skruttiz

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Hoj
Yamaha R1-01,
Man kanske ska medvetligöra problemet först innan man kan göra nått åt saken?
Jag håller med, forumet borde rycka upp sig:) Moral kan man läsa i MC folket istället.. Här vill jag läsa om hur man lär sig stunta eller hur trådar som börjar med att man gnäller på en parkering slutar med att man köper nytt kapell och bjuder stackarn på mat!

Å spiderpig: Så gammal är du inte än, så ikväll får du ligga;) :tuttar

Henric#13

30 FAT FAST
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
2016 Husqvarna 701 Enduro,2013 Ninja 636 såld, 2010 BMW F800R - såld
Jag rekomenderar att ni läser bg's racerapport från isle of man, han bombade järnet och gav allt!!! Det är för jävla häftigt. Mer real road racing åt folket!:tummenupp

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
Håller med till fullo, bara massa jävla gnäll från moralkärringar, man kan ju tro att man e inne på PRO´s hemsida ibland :rolleyes:

Mr Woland

Glenn
Gick med
14 Aug 2009
Hoj
R1250GSA
Största problemet med sporthoj tycker jag nog är att det är alldeles för mycket snack och alldeles för lite åka.

När det väl är åtminstone snack om åka så är det alldeles för lite snack om eget åka och istället en jäkla massa tjafs om andras åka.

Sen finns det lite för mycket människor som resonerar som barn också. Plus att jag håller på att bli en grinig gubbe.:gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...