Vad irriterar ni er på nu?

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Paradoxy skrev:
Det var mycket, du kan inte ha det lätt du...
Förlåt, jag menade inte att hacka på dina tre favoritsaker i livet.
Jan gulliou, evaemma och dokusåpor....
Suck, tittar man på dokusåpor har man allvarliga störningar.
 

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Kan lägga till en sak. Folk som tycker dom är så otroligt mycket bättre än alla andra.
Som anser att alla är mycket fjompigare än han/hon.
Som spenderar sin tid med att sprida galla omkring sig och på internetforumen han/hon besöker.
:rolleyes:
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Jag irriterar mig SOM FAN PÅ att jag är förkyld..eller snarare så är det influensajäveln som drabbat mig!!! :gnissla

Det är fint väder o jag kan inte träna, kan inte åka hoj, kunde inte vara med på kick offen med jobbet...fi fan vad sne jag blir. :mad:

Jag VET SÅKLART att det finns andra som lider av mycket värre åkommor men jag blir oerhört irri när jag blir förhindrad att göra saker som jag brukar kunna göra.!!!

Finns ju såklart massa annat att bli irri över oxå.

Dokusåpor (lägg ner för fan)
Pedofiler (vad fan är det för fel på killar som är 30 och knullar med såna som är 11) :3freak
Politiker (bara snackar en massa skit allihop)
Köer (vart än dom uppstår så har jag inte tålamod att vistas i dom)
Föräldrar som inte bryr sig om sina barn (ett känsligt ämne, men jag vet att det finns föräldrar som bryr sig mer om sig själva)

That´s all for now.!! :näsblod

//Mad
 

Gluttan

Ny medlem
Gick med
4 Feb 2005
Ort
med Richard
Hoj
Aprilia RSV Mille
Hultan skrev:
Hahahaha, du en av dom få jag tycker om som pratar lite skånska, dig blir man glad av..
Jag menar igentligen talfel på "r" inte skånska, det är en helt ennan tråd :)

Okej, tack!
Du e förlåten....

Yes, jag är ok! (läs: eiokeå) :banana
 

Paradoxy

Guest
sEiKo skrev:
Förlåt, jag menade inte att hacka på dina tre favoritsaker i livet.
Jan gulliou, evaemma och dokusåpor....
Suck, tittar man på dokusåpor har man allvarliga störningar.


Jag menade inte att jag tyckte om dom tre första sakerna, jag bara förkortade din text... MEN DU FÅR EN PUSS ÄNDÅ!

:kiss


sEiKo skrev:
Kan lägga till en sak. Folk som tycker dom är så otroligt mycket bättre än alla andra.
Som anser att alla är mycket fjompigare än han/hon.
Som spenderar sin tid med att sprida galla omkring sig och på internetforumen han/hon besöker.
:rolleyes:

Jag är bättre än dig...

:pannkyss
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Jag blev plötsligt lätt irriterad på sandstream. Ungefär sådär som man blir på en höstslö fluga.
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
abstruse skrev:
Det hände väl i förbifarten i det efterkommande inlägget också då, förmodar jag? Samma ord också, vilken otur du har. F ö missar du hela poängen, föga förvånande förvisso.



Ja, visst är det? Ojdå, "i förbifarten" nu igen? När jag tänker efter tror jag inte att jag sett ett språkligt korrekt inlägg av dig någonsin. Å ena sidan skiter jag fullständigt i hur du stavar, å andra sidan kanske du borde tänka dig för angående hur du kritiserar andras påstådda talfel när du är helt inkapabel att uttrycka dig felfritt i text på ditt eget modersmål.



Är det där ett argument, ett påstående eller blott ett resultat av otursamt tänkande?

Dags för krogen, puss och kram.
Tönt, pjecis som jag är känd för att inte skjiva så folk föjståj, Äj det så att du inte kan säga r? vajföj skulle du annas hoppa på just mig.. Säger baja tönt alltså.. :tummenupp

Det här är dålig kunskap i det svenska språket..
http://www.sporthoj.com/forum/search.php?do=finduser&u=7610
Inte riktigt samma sak att jag skriver sorligt eller gramatiskt, antar att du nu i fortsättningen ännu mer får fortsätta finkamma dina inlägg med hjälp av "Word" för att hålla nivån på din ytterst fina inlägg.. För tänk om man missar en bokstav, ja då är hela inlägget oläsbart..

Sluta prata med mig din fjant.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Jag stör mig som fan på min axel :mad:
Jag vaknade 03:00 inatt för att den krampade och hade sig. nu kan jag inte röra på nacken och bakom skuldran har jag en muskelknut stor som en tennisboll.
Snart är varmvattnet slut i hyreshuset efter mina långa duschar.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Jag stör mig på folk på sporthoj som är sjuka i skallen. Om ni tycker jag kan vara otrevlig i vanliga fall så ska ni veta att det finns otroligt många inlägg som jag inte skrivit pga risken att bli bannad då jag ser nån som gör nått riktigt riktigt dumt inlägg.
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
honkiie skrev:
Jag stör mig på folk på sporthoj som är sjuka i skallen. Om ni tycker jag kan vara otrevlig i vanliga fall så ska ni veta att det finns otroligt många inlägg som jag inte skrivit pga risken att bli bannad då jag ser nån som gör nått riktigt riktigt dumt inlägg.

Jag ber om ursäkt.
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Markus skrev:
Har du dyslexi?
Har du r-sjukan som abstruse?
Eller glider du bara runt och bitchar i alla inlägg för att tangentbordet och skärmen gör dig trygg? Ja jag har kollat dina senast 20 inlägg.. Härlig ton på dom..
Fjant..
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top