Tror du inte på att hans reiju drac gör 120 me skjuts eller?GuW skrev:Okej, jag jobbar med moppefuckon dagligen, och alla som påstår att deras moppar gör mer än 80 har jag erbjudit att provköra mot min bil/mc för att se vad min mätare visar, den kaxigaste av dom alla erjöd jag en femhundring om han kom över hundra med sin Reiju Dracc, trots att han själv envist hävdade att moppern gjorde minst hundratjugu... med skjuss...
Ingen har vågat ställa upp på en mätning, allra mins killen med Drac'en.
Dessutom vet alla moppefuckon att just deras mätare stämmer *suck*
Jag hade förövrigt en MCB moppe som mest såg ut som en minicykel med motor, och dessutom vägde som en sådan, med tvåväxlad Sachs motor, med alla köpesanabola som gick att uppbringa gjorde den 65-70 km/h
(sjuhalva bing 17x14 och effektpipa, samt så stort drev som gick in fram och ett en tum större bakhjul från en packmoppe bak eftersom jag inte längre hittade mindre bakdrev), det gjorde den såväl uppför som utför så den hade nog gått att dreva lite till, men det var ingen idé, den var livsfarlig på vägen redan i tretti då den var stel bak och glapp fram.
Dessutom hade jag i den åldern en flickvän vars pappa var MC polis....
Det var inte populärt att hämta hans dotter på skolan och skjutsa hem henne på den moppen (dessutom var det nog inte så bekvämt för henne )
GuW skrev:Okej, jag jobbar med moppefuckon dagligen, och alla som påstår att deras moppar gör mer än 80 har jag erbjudit att provköra mot min bil/mc för att se vad min mätare visar, den kaxigaste av dom alla erjöd jag en femhundring om han kom över hundra med sin Reiju Dracc, trots att han själv envist hävdade att moppern gjorde minst hundratjugu... med skjuss...
Ingen har vågat ställa upp på en mätning, allra mins killen med Drac'en.
Dessutom vet alla moppefuckon att just deras mätare stämmer *suck*
Jag hade förövrigt en MCB moppe som mest såg ut som en minicykel med motor, och dessutom vägde som en sådan, med tvåväxlad Sachs motor, med alla köpesanabola som gick att uppbringa gjorde den 65-70 km/h
(sjuhalva bing 17x14 och effektpipa, samt så stort drev som gick in fram och ett en tum större bakhjul från en packmoppe bak eftersom jag inte längre hittade mindre bakdrev), det gjorde den såväl uppför som utför så den hade nog gått att dreva lite till, men det var ingen idé, den var livsfarlig på vägen redan i tretti då den var stel bak och glapp fram.
Dessutom hade jag i den åldern en flickvän vars pappa var MC polis....
Det var inte populärt att hämta hans dotter på skolan och skjutsa hem henne på den moppen (dessutom var det nog inte så bekvämt för henne )
KalleNorton skrev:Tror du inte på att hans reiju drac gör 120 me skjuts eller?
mankan skrev:Någon som vet vad jag menar?
skövde_pöjk skrev:haha jajjemän jag vet precis vilken du menar!
farsan köpte en sån till mig när jag var hmm runt 10-11 år..
mina päron var stenhårda på att jag inte fick köra moppe innan jag var 15 och iom att jag fyller år i dec så hade ALLA mina polare redan kört moppe i iaf 1½ år innan jag fick köra...
så jag köpte feta högtalare å stereo istället.. så var jag iaf kung när vi hade fest :corn
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|