vad kostar bilen som går som en 1L sporthoj?

Om man ser till kvoten skoj/pengar så ligger nog Radical bra till. En gatreggad tvåsits skulle passa perfekt i mitt garage.

Jaha, men det går inte att göra justa nerlägg i kurvorna samt åka på slangen med nämda bilar = går inte som en 1L-sporthoj.

Kahobe skrev:
Plottrig design - inga rena linjer ens...

Form efter funktion! Tycker den är riktigt rå, inga ABS eller antispinn/sladd där inte. En bil för riktiga motormän!
Den har en av bilvärldens minsta V8:or, 2.996 cc. Överladdad med två turboaggregat.

På racingversionen väger en dörr 1,7 kg! Remmar istället för handtag, lexanrutor istället för glas (fanns även att få till gatversionen).

En riktig drömbil! :Bugar

ZXRMANNEN skrev:
En Mitsubishi EVO6, med lätt moddad motor :tummenupp
:va Skojar du? Känner tre som har den bilen och den prestandan finns inte. Kan inte vara , dels den acc en och den toppfarten. Tror din kompis skojar lite med dig

M@rkus skrev:
:va Skojar du? Känner tre som har den bilen och den prestandan finns inte. Kan inte vara , dels den acc en och den toppfarten. Tror din kompis skojar lite med dig

Jag har själv haft en EVO6, och jag känner grabbarna väl på JRM-Racing. Jag vet att det går att köra så fort!.. Känner faktiskt dom flesta som har eller har haft en EVO då jag startade EVOCLUB///SWEDEN. Inte för att vara kaxig eller så, ville bara få fram att jag inte talar i nattmössan!.

Min Saab 900 -87 gör 0-100 på 2.3s. Den har 115hk+. Jag startade SDB-klubben, Saab Drar Busa-klubben.
Min Saab är vit. Alla vet att en vit Saab drar allt.

eisbaer skrev:
Min Saab 900 -87 gör 0-100 på 2.3s. Den har 115hk+. Jag startade SDB-klubben, Saab Drar Busa-klubben.
Min Saab är vit. Alla vet att en vit Saab drar allt.

Nu tycker jag att du skall gå hem o äta o låta dom andra barnen leka i sandlådan :tummenupp

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick