McB skrev:2040932Najs med länken till det citerade inlägget, Swedie.
Det kommer inte ske i nuläget. Jag behöver hitta ett felsäkert sätt att exkludera detta forum vid allmän sökning.Mheel skrev:2040782Kan du inte fixa så man kan söka i Överflödiga Diskussioner . Jag har inte fått det att fungera iallafall.
//Mahe15
Jag har inte ändrat något, så vet inte vad du kaprat påkaZmur skrev:2040939Sökfunktionen i OT verkar fungera lite bättre nu.
Men jag provade att söka på till exempel: film, hoj, rolig osv och fick endast upp ett fåtal resultat.
Fungerar den verkligen fullt ut?
Swedie skrev:2040946Det kommer inte ske i nuläget. Jag behöver hitta ett felsäkert sätt att exkludera detta forum vid allmän sökning.
Efter det behöver jag indexera om hela OT-forumet vilket tar 1-2 dagar.
Jag har inte ändrat något, så vet inte vad du kaprat på
Jag menar kammar, kolvar,sprut, tändning, m.mSwedie skrev:2040583försökte hitta de där citaten men hittade dom inte.
trimdelar är för exklusivt. eller vad menar du för "trimdelar"?
videos kommer ej tillåtas att laddas upp. Tar för mycket utrymme och bandbredd (sajten börjar bli för stor)
Nypan83 skrev:2041073
En funktion där man i en tråd skulle kunna välja "visa alla inlägg från en viss person" skulle uppskattas i "byggar" trådar på så sätt skulle man med lätthet kunna följa utvecklingen utan att behöva leta igenom allt.
vet inte faktiskt. sorryporec skrev:2041080Swedie vad kan detta bero på?
När jag går in på "Min Profil" så kommer alla trådarna som jag prenumerar på om någon har laggt in ett nytt inlägg... å det är inget konstigt med de. Men om jag tex går in på fredagen.. å har kollat och allt e frid å fröjd. Sen så har ja inte varit inne på SH förens tex söndag.. och går in på Min Profil.. då visas inga nya inlägg... Men tar jag då "Lista Prenumerationer" så kommer hela listan med alla min prenu... trådar... å där kan det stå tex senaste inlägg lördag kl 21:45 det jag vill säga är att den tappar bort sig å får det till att jag redan kollat på dessa trådar fast att jag inte har det och att jag inte har varit inne på SH..??
jag har tittat på förslaget och har inte hittat någon lösning.Slappa skrev:2041087Jag skrev tidigare och ville ha en liknande funktion fast man bara fick upp bilderna i tex en byggartråd men det var tydligen inte populärt
Nypan83 skrev:2041073Angående forumet tycker jag det vore passande med en del om Konsument- tjänst -köp... Inte där man skriver Denna butiken suger utan mer så att användare kan skicka frågor om t.ex. Verkstadsbekymmer och vad som kan göras.
För att bäst få ut den "know how" som finns på forumet inom vissa områden kanske man skulle kunna sätta betyg på enskilda användare. På så sätt vet man vem man skall lyssna på och vem som är mindre inressant.
den enda formulerade frågan du skrev var om inte den här tråden ligger i fel forum.Dr.Bike skrev:2041101Ser gärna svar på mina 4 tidigare frågor...
gixxxerracing skrev:2041058Jag menar kammar, kolvar,sprut, tändning, m.m
Vad hände med john´s server ???
Swedie skrev:2041135den enda formulerade frågan du skrev var om inte den här tråden ligger i fel forum.
övriga meningar handlade om önskemål utan detaljer.
FAQ = sök i forumet
Vem som läser tråden känns rätt onödigt. Men kanske kan lägga till det senare.
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|