Vad ska ni ha för mellanklass-hoj efter 125:an???

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Jag pratar om att åka ifrån polisbilar på en kurvig väg. Köra på gångbanor och liknande räknas inte. Jodå, jag har åkt ifrån polisen med moppe genom att köra på gångbanor där de inte kom fram, frågan är om jag skulle göra det med en hoj och med mer vett än man hade när man var 15.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag pratar om att åka ifrån polisbilar på en kurvig väg. Köra på gångbanor och liknande räknas inte. Jodå, jag har åkt ifrån polisen med moppe genom att köra på gångbanor där de inte kom fram, frågan är om jag skulle göra det med en hoj och med mer vett än man hade när man var 15.

Ähh klart man skulle. Små barn som kan springa ut klarar sig. Lite svinn får man räkna med. *ironi till tusen*

Fattar inte hur alla här kan vara så förbannat omogna. Kör med lite vett för fan så får ni inte snuten efter er. Gasa gärna, men gasa för fan på rätt ställen. Rätt ställe är INTE ett bostadsområde.

Och det är INTE tufft att börna framför polisen.

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
EBS skrev:
Ähh klart man skulle. Små barn som kan springa ut klarar sig. Lite svinn får man räkna med. *ironi till tusen*

Fattar inte hur alla här kan vara så förbannat omogna. Kör med lite vett för fan så får ni inte snuten efter er. Gasa gärna, men gasa för fan på rätt ställen. Rätt ställe är INTE ett bostadsområde.

Och det är INTE tufft att börna framför polisen.

Är det någon som skrivit i denna tråden som kört utan vett och fått snuten efter sig? :notme

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Poffer skrev:
Är det någon som skrivit i denna tråden som kört utan vett och fått snuten efter sig? :notme

Inte vet jag, men ni verkar se det som världens största problem.

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
EBS skrev:
Inte vet jag, men ni verkar se det som världens största problem.

haha, ok. Tyckte nästan det var tvärtom....vilket det alltid brukar bli när alla skryter om hur lätt man körde ifrån snuten på moppetiden :p Tror inte folk e så tuffa om snuten nu skulle komma....men som sagt helt onödigt att behöva få dom efter sig :fakta
BTW ska du sälja 125:eek:rna nu när 1:an e borta? Det e la Yamahan som gäller nu lr? :cool:

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Poffer skrev:
haha, ok. Tyckte nästan det var tvärtom....vilket det alltid brukar bli när alla skryter om hur lätt man körde ifrån snuten på moppetiden :p Tror inte folk e så tuffa om snuten nu skulle komma....men som sagt helt onödigt att behöva få dom efter sig :fakta
BTW ska du sälja 125:eek:rna nu när 1:an e borta? Det e la Yamahan som gäller nu lr? :cool:

Japp. Kör Skramlaha nu. :) Vill du köpa dom eller? :D:D:D

Poffer

Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
EBS skrev:
Japp. Kör Skramlaha nu. :) Vill du köpa dom eller? :D:D:D

haha, nä skulle inte tro det :D Har blivit väldigt många som överger 125:eek:rna nu!! :hej Men ni fortsätter väl att hänga här!! :whip

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...