Vad ska ni ha för mellanklass-hoj efter 125:an???

gringoo

Mästarn
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
ingen hoj just nu, DTn såld
Hahaha. smiska konstapel är nog kul.... fast de blir inte så kul om nån mästar-rally-snut haffar dig.

ModiN

Fully!
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
KTM 625 SMC -06 inkl. Akra slip-on
en kompis till mig stälde sig framför en mc polis och burnade med en r6a!!! :rock det kallar jag :whip a.... konstapeln blev inte glad... :D

gringoo

Mästarn
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
Snuten kan inte gillat burn-outen ne....
det är väl typ vårdslös körning.... eller kanske vårdslös parkering? haha ja vet inte...

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
Åhh, smiska konstapel med en "supersnabb" R6 med de otroliga körkunskaper man har när man är 18....... :notme

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
OLJEKYLD GSXR skrev:
Åhh, smiska konstapel med en "supersnabb" R6 med de otroliga körkunskaper man har när man är 18....... :notme

Va fan säger du!!! Tror du inte en R6a drar en bumsesnut eller?!! va va va??!!!

:rolleyes: :D:D:D:D:D
:rolleyes:

:crash

;) :hej

ModiN

Fully!
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
OLJEKYLD GSXR skrev:

Om man kör rr (plus cross sen han var 5) så kan man köra rätt bra ska du se!!!! :fakta!

Dziobek

Staten Litar På Mig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
korvmojsrääser
har tänkt mig en TT600R SM -00
har en som jag redan kan köpa men fattas lite pengar men den rymmer inte för den ägs av min farbror o ifall jag vill ha den så får jag den för en liten peng..28000 kr

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
ModiN skrev:
Om man kör rr (plus cross sen han var 5) så kan man köra rätt bra ska du se!!!! :fakta!

Sen finns det väl ngt som heter mognad i trafik också.....Man ska ju helst inte vara farlig för dom andra i trafiken. Om han kör som han gör på rr bana e han ju lite farlig :crash
Vilket jag har tyckt mig se att han är! :p :whip :notme
Men bra på att köra e han säkert :cool:

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojuppehåll
ModiN skrev:

Om man är polis och kör mer per dag än de flesta gör i månaden så är man något bättre ska du se :fakta Många tror att de har dragit polisen, när det faktiskt var så att polisen såg att personen var en fara för sig själv och andra och därför slog av. Det finns heller inte många här som klarar att dra en polisbil förutom på en rak motorväg. Alla mc-poliser kör hoj privat, väldigt sällan slöa häckar utan sporthojar.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
En polisbil är ohyggligt simpelt att dra, har du aldrig kört moppe? Iofs körde man ju på gångbanor osv men är man jagad kan man väl göra det med mc också ? :D

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
cRoC skrev:
En polisbil är ohyggligt simpelt att dra, har du aldrig kört moppe? Iofs körde man ju på gångbanor osv men är man jagad kan man väl göra det med mc också ? :D

Polisbilar åker man ju ifrån utan problem. Men MC-polisen som dom snackar om är ju ganska mycket svårare att dra!! Deras cyklar e ju iof ganska otympliga. Men som sagt dom är oerhört grymma förare. Men bor du ute på vischan så ska det nog inte vara så svårt att dra en mc-polis :D Är ju enklast om man har en offroad hoj :cool:

gringoo

Mästarn
Gick med
7 Sep 2003
Hoj
Kan man inte bara köra lagligt och fint som en vänlig god trafikant? haha
Eller också tar man med sig en uzi och pepprar ner snuten när han ligger bredvid, så slipper du orora dig om din hoj är tillräckligt snabbt för att "dra" konstapeln.-

ModiN

Fully!
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
gringoo skrev:
Kan man inte bara köra lagligt och fint som en vänlig god trafikant? haha
Eller också tar man med sig en uzi och pepprar ner snuten när han ligger bredvid, så slipper du orora dig om din hoj är tillräckligt snabbt för att "dra" konstapeln.-

:bow :bow :whip hehe.....

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...