Hur skulle man agera då? Det beror helt hur situationen ser ut naturligtvis. Jag är inte ovan att behöva försvara mig, (från förr i tiden när man var ute mycket, alltid fick de snyggaste babesen och hade en väldigt kort stubin
) men jag kan inte lova att jag hade nitat dem. Knivar är inte så kul, och puckona är ju inte direkt blyga att använda dem nuförtiden heller. Beror också på vad man har på sig eller om man har tex frugan med sig.
Nu händer inte det, tror jag, att man hamnar i den situationen längre eftersom pundarna/turkarna skulle kunna misstänka att man är polis. En jävligt stilig, otöntig, smart och ödmjuk polis, men ändå. Har fått såna misstankar riktade mot mig några gånger. Bla på gymmet, från killen som blev krogmördad sen i ett uppmärksammat mord i Gbg i år. Vilken snutnoja han hade alltså.... I vissa andra länder är en annan femma, där får man vara försiktigare.
Men att tro att det inte finns folk som Mad Skillz är fel. Kolla bara när några skulle kniva killen i Linnéstan i somras. Slutade med att en av dem, tror de var 4st, blev dödad med sin egen kniv och de andra verkar ha sprungit då. Trots att killen(offret) hade 15 knivhugg i sig. Ett mirakel att han blev friad av tingsrätten, men helt rätt.