Vad tar du i bänkpress??

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Detta såg även jag... så är det DC eller Lucia som nalkas? Vilken klass siktar du på?

får se hur det blir, om jag fixar allt så är planen något i stil med att ha DC som genrep och sen satsa på att vara i topp för lucia. 7månader kvar cirkus så jag vet inte riktigt vad vikten kommer bli, men antagligen strax över 70, så 80 minus :) och självklart är det BB och inte fitness som gäller ;)

vad tror du vikten kommer landa på i år?

och alla är självklart sugna på att se vad du tar i bänken :D:D

RR-GSX-RR

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2007
Hoj
Sukkia
får se hur det blir, om jag fixar allt så är planen något i stil med att ha DC som genrep och sen satsa på att vara i topp för lucia. 7månader kvar cirkus så jag vet inte riktigt vad vikten kommer bli, men antagligen strax över 70, så 80 minus :) och självklart är det BB och inte fitness som gäller ;)

Lycka till och kör hårt. Nu är det inte så lång tid kvar som du skriver, ca 7 månader och på den tiden hinner du inte öka så mycket i muskelmassa, kanske 2-3kg under mycket bra förhållanden.

Kör hårt !!!

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
Lucia

Här har du något att jaga. Vinnaren i förra årets -80

Edit: Till -Rosen- då.

Bifogat

• micke.jpg
    micke.jpg
    64.3 KB · Visningar: 101

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Lycka till och kör hårt. Nu är det inte så lång tid kvar som du skriver, ca 7 månader och på den tiden hinner du inte öka så mycket i muskelmassa, kanske 2-3kg under mycket bra förhållanden.

Kör hårt !!!

tackar :) jo jag vet jag inte har så mycket att öka nu, jag satsar mer på att få min diet i absolut toppcheck :)

Här har du något att jaga. Vinnaren i förra årets -80

Edit: Till -Rosen- då.

hehe har kollat på en del bilder på honom innan, han är inte liten direkt :gnissla och självklart tänker jag tävla för att vinna men jag är nöjd bara jag slår jonas som kom 2a förra året ;) (också trelleborgare)

Last edited:

OLDEN

Galt
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
Cbr900 RR -93, TL1000S -98
tackar :) jo jag vet jag inte har så mycket att öka nu, jag satsar mer på att få min diet i absolut toppcheck :)

hehe har kollat på en del bilder på honom innan, han är inte liten direkt :gnissla och självklart tänker jag tävla för att vinna men jag är nöjd bara jag slår jonas som kom 2a förra året ;) (också trelleborgare)

Nej, han är jäkligt bitig. Med riktig getingmidja. Grejen är att han ständigt är i toppform och han slet något förbannat innan Lucia.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Hmm...har faktiskt aldrig provat att stoppa in en tumstock, det har lixom aldrig lockat! :eek:

Och bänkpress....verkar såå....onödigt.!! :wiggle

Annars kan du alltid gradera dildon, alternativt din mans könsorgan. Snabbt och också skönt! :tummenupp

Passa dig för brukande av spritpenna på ollonet bara.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Undrar lite....

Jag gör mina armhävningar med fötterna på en stol, & händerna i axelbredd.
Om jag väger 95 kg, hur mycket lyfter jag då i ren vikt? :va

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Hmm...har faktiskt aldrig provat att stoppa in en tumstock, det har lixom aldrig lockat! :eek:

Och bänkpress....verkar såå....onödigt.!! :wiggle

Men, baserat på din karl, hur djup skulle du uppskatta att du är?

Annars kan du alltid gradera dildon, alternativt din mans könsorgan. Snabbt och också skönt! :tummenupp

Spritpenna på ollonet går finfint.. :mattias

Gradera på bara!

Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Nej, han är jäkligt bitig. Med riktig getingmidja. Grejen är att han ständigt är i toppform och han slet något förbannat innan Lucia.

ah okej, jag har ingen aning om vem han är egentligen :) vet bara att hans form på tävlingsdagen var brutal :yoparty

ansen

highlander
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
CBR600-såld Yamaha1000-såld Ninja900-kraschad Honda Fireblade-nuvarande
hihi.....ska alla hojåkare här inne börja tävla med varandra i bänken åsså....kommer inte gå bra det här....muskulösa kroppar å hojjar...det kommer ta slut med snygga kvinnor snart..alla kommer ju falla som furor för er ;)

själv myser jag in på lilla 140 kg i bänken...tror ja tar några kilo mer nu...var ett tag sen ja testade men tränar på 120 kg så borde nog vara i närheten av 150 skulle ja tro :)

( och snygga kvinnor kommer i takt med form å hojj....jag lovar :tummenupp )

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Tramsig tråd..vetenskaplig bevisat att alla bänkpressande siffror kan man dra av 50% på minus 10 kg så närmar man sig sanningen..:D
Så jag säger väl ca 160 pannor då!

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
hihi.....ska alla hojåkare här inne börja tävla med varandra i bänken åsså....kommer inte gå bra det här....muskulösa kroppar å hojjar...det kommer ta slut med snygga kvinnor snart..alla kommer ju falla som furor för er ;)

själv myser jag in på lilla 140 kg i bänken...tror ja tar några kilo mer nu...var ett tag sen ja testade men tränar på 120 kg så borde nog vara i närheten av 150 skulle ja tro :)

( och snygga kvinnor kommer i takt med form å hojj....jag lovar :tummenupp )
Var fan hittar man snygga kvinnor som blir imponerade av muskulösa kroppar och motorcyklar? Jag har då aldrig träffat någon. :mad:

*JIMPA*

Legitimerad spökjägare
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
tomt i grottan
Hehe Jag tar strax över 70 kg. 3 reps X 3 set. å väger bara 67pannor :tungan

Det är fit for fight som gäller - - bb - suger..vill juh inte se ut som ett kylskåp som går runt :D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto

Djup (haha!) fundering: Om man måste gradera ollonet så lär hon ju inte vara så värst djup, va? Alternativt kanske man har världens största ollon, iofs.

För att fortsätta i samma goda anda som tråden startades i: Jag har alltid bottnat i brudarna jag borrat. :brunad :skrävla :självgod

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Djup (haha!) fundering: Om man måste gradera ollonet så lär hon ju inte vara så värst djup, va? Alternativt kanske man har världens största ollon, iofs.

För att fortsätta i samma goda anda som tråden startades i: Jag har alltid bottnat i brudarna jag borrat. :brunad :skrävla :självgod

Men du måste väl börja graderingen någonstans?

1 cm (alternativt millimeter) på ollonet, två vid början på själva kewken, tre osv.

Jo, men du har väl bara tagit en massa oskulder med dåligt självförtroende? :hihi :gubbsjuk

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati