detta året har jag tänkt att mörka formen fram tills december
annars har jag inga problem med att visa upp min kropp.
Detta såg även jag... så är det DC eller Lucia som nalkas? Vilken klass siktar du på?
detta året har jag tänkt att mörka formen fram tills december
annars har jag inga problem med att visa upp min kropp.
Detta såg även jag... så är det DC eller Lucia som nalkas? Vilken klass siktar du på?
får se hur det blir, om jag fixar allt så är planen något i stil med att ha DC som genrep och sen satsa på att vara i topp för lucia. 7månader kvar cirkus så jag vet inte riktigt vad vikten kommer bli, men antagligen strax över 70, så 80 minus och självklart är det BB och inte fitness som gäller
Stor och stark får dricka öl i Folkets Park.
Liten och klen får söka till Frälsningsarmen.
Lycka till och kör hårt. Nu är det inte så lång tid kvar som du skriver, ca 7 månader och på den tiden hinner du inte öka så mycket i muskelmassa, kanske 2-3kg under mycket bra förhållanden.
Kör hårt !!!
Här har du något att jaga. Vinnaren i förra årets -80
Edit: Till -Rosen- då.
tackar jo jag vet jag inte har så mycket att öka nu, jag satsar mer på att få min diet i absolut toppcheck
hehe har kollat på en del bilder på honom innan, han är inte liten direkt och självklart tänker jag tävla för att vinna men jag är nöjd bara jag slår jonas som kom 2a förra året (också trelleborgare)
Hur långa snoppar/djupa möss har ni då gott folk??
Hmm...har faktiskt aldrig provat att stoppa in en tumstock, det har lixom aldrig lockat!
Och bänkpress....verkar såå....onödigt.!!
Hmm...har faktiskt aldrig provat att stoppa in en tumstock, det har lixom aldrig lockat!
Och bänkpress....verkar såå....onödigt.!!
Annars kan du alltid gradera dildon, alternativt din mans könsorgan. Snabbt och också skönt!
Passa dig för brukande av spritpenna på ollonet bara.
Nej, han är jäkligt bitig. Med riktig getingmidja. Grejen är att han ständigt är i toppform och han slet något förbannat innan Lucia.
Var fan hittar man snygga kvinnor som blir imponerade av muskulösa kroppar och motorcyklar? Jag har då aldrig träffat någon.hihi.....ska alla hojåkare här inne börja tävla med varandra i bänken åsså....kommer inte gå bra det här....muskulösa kroppar å hojjar...det kommer ta slut med snygga kvinnor snart..alla kommer ju falla som furor för er
själv myser jag in på lilla 140 kg i bänken...tror ja tar några kilo mer nu...var ett tag sen ja testade men tränar på 120 kg så borde nog vara i närheten av 150 skulle ja tro
( och snygga kvinnor kommer i takt med form å hojj....jag lovar )
Annars kan du alltid gradera dildon, alternativt din mans könsorgan. Snabbt och också skönt!
Passa dig för brukande av spritpenna på ollonet bara.
Djup (haha!) fundering: Om man måste gradera ollonet så lär hon ju inte vara så värst djup, va? Alternativt kanske man har världens största ollon, iofs.
För att fortsätta i samma goda anda som tråden startades i: Jag har alltid bottnat i brudarna jag borrat. :brunad :skrävla :självgod
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|