HansJ skrev:
Jag glömde.....
det här kommer jag få äta upp för det finns många många fritidspoliser på detta forum men vafan
Flemming
Joru, det finns det, här är en!. Såna som dig ska man bjänna med bjännässlor!Trist att en del pyntar skatt och andra friåker...
(Och ännu tristare att skattepengarna inte spenderas på bästa sätt av våra myndigheter och politiker...) Kommer ihåg en tid när polisen kom när man behövde dem, gamlingar fick vård, ungar fick vettig utbildning. Så är det inte längre och det höjer inte skattemoralen direkt heller.[/QUOTE]
JA! så du har också hajat detta tragiska som drabbat landet... styret sköts av en samling idioter som dessutom gång på gång får en chans till o en till... ta ex. vis Mona sahlin som gjort bort sig ja va e re 1 miljon gånger nu... bokstavligen klantar bort skattemedel! men hon får vara kvar!! o Irrhammar sitter utan jobb!! med full lön på 96000:-??? ja listan e lång och deprimerande... hade det varit på ett vanligt företag ute i samhället så hade en tobleroneaffär uteslutande renderat i omedelbart avsked!
O flodhästen "göran Persson" forsätter sin sossepredikan.."....se bara till att betala in era skatter..." jovisst föregå med gott exempel FÖRST
tack Flemming (jag hoppas några till blev inspirerade nu!
)