Vafann.. :@ hjälp.. rs..

Solid snake

Guest
DjFlow skrev:
2373898 Hur "gör man rent"? bränna har ja prövat utan resultat..
Men vafan är det med dig? Köp ett nytt stift för du kommer inte få liv i det du har nu!

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
Solid snake skrev:
2373926 Men vafan är det med dig? Köp ett nytt stift för du kommer inte få liv i det du har nu![/QUOTE
äru flicka på lingonvecka lr va äre me dig? visst ja kan inte mkt, o har nån skrivit att man kan göra rent så frågar ja väl om ja inte vet hur man gör?! mannen gå göm dig om du ska spela tung..

Solid snake

Guest
DjFlow skrev:
2373941
äru flicka på lingonvecka lr va äre me dig? visst ja kan inte mkt, o har nån skrivit att man kan göra rent så frågar ja väl om ja inte vet hur man gör?! mannen gå göm dig om du ska spela tung..

Ey mannen aboo shobreläään, fattar do betre om jah skrivver soher? Do nyt stifft moste tjöpa vetty, d do har itte fonka so pra, tet vara tött!

Nyt kostar sej kanche femti krünür, fattar han sej?

Göra rent utan gasolbrännare kan du glömma, om inte din tändare kan få stiftet att glöda, även då är jag tveksam till att det kommer fungera.

Seså, iväg och köp ett nytt stift.

Rift

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2005
Hoj
Klr 600 motard
DjFlow skrev:
2373941
Solid snake skrev:
2373926 Men vafan är det med dig? Köp ett nytt stift för du kommer inte få liv i det du har nu!

soollidd är fett tyff

ja det var väl de jag ville säga

dezyn

Vintern är bara ivägen..
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
-
DjFlow skrev:
2373941 Men vafan är det med dig? Köp ett nytt stift för du kommer inte få liv i det du har nu![/QUOTE

Aboo ja solid, mannen, göm dig om du ska spela tung :rolleyes:..

@trådskaparen

Snälla köp ett nytt stift bara, du har ju testat att elda med en tändare? Och det funkade ju inte? Be din fader skjutsa dig till nåt ställe du kan köpa stiftet nu (eller, inte nu, men imorn) :tummenupp.

Och snälla, skriv inte d istället för det, snääääälllllaaaa!! Jag :Bugar.. Och undvik personangrepp, eller ja, liknande, eftersom att folk försöker hjälpa dig, och enligt mig också har gjort det (köp nytt tändstift)..

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
DjFlow skrev:
2373941 äru flicka på lingonvecka lr va äre me dig? visst ja kan inte mkt, o har nån skrivit att man kan göra rent så frågar ja väl om ja inte vet hur man gör?! mannen gå göm dig om du ska spela tung..

Han har bara försökt hjälpa dig nu fem ggr. Precis som han säger (och ett antal personer till i denna tråden) får du masa dig iväg o köpa ett nytt stift.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
DjFlow skrev:
2373941
Solid snake skrev:
2373926 Men vafan är det med dig? Köp ett nytt stift för du kommer inte få liv i det du har nu![/QUOTE
My misstake. Läste inte hela trode bara stiftet va blöt (Som när man kick/kör på startmotorn med dödaren i..)

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Okej, jag har fattat att jag ska köpa ett nytt stift, men nån skrev tidigare att man kunde göra rent stiftet o jag frågade hur man gjorde? o då fick snake damp :va

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
DjFlow skrev:
2374028 Okej, jag har fattat att jag ska köpa ett nytt stift, men nån skrev tidigare att man kunde göra rent stiftet o jag frågade hur man gjorde? o då fick snake damp :va
Jag skrev det men jag trode du va ett jävla klant arsle som bara surat ner det inte sotat igen det!

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
DjFlow skrev:
2374028 Okej, jag har fattat att jag ska köpa ett nytt stift, men nån skrev tidigare att man kunde göra rent stiftet o jag frågade hur man gjorde? o då fick snake damp :va

Han fick inte damp.

Han försökte få dig att inse att inget förutom att köpa ett nytt stift kommer att hjälpa dig få igång din hyndratjygofämma.`

För femte gången...

Solid snake

Guest
Gasolbrännare, håll lågan mot stiftet tills det blir rött, sen låter du det svalna.

Edit: nytt stift är billigare än en gasolbrännare.

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Solid snake skrev:
2374036 Gasolbrännare, håll lågan mot stiftet tills det blir rött, sen låter du det svalna.

Edit: nytt stift är billigare än en gasolbrännare.
Okej, thx för alla svar, jag åker iväg o köper ett nytt stift immorn, funkar d inte då så vettefan vad jag ska göra.. men det får vi se immoron :)

Madrock

Road slickers
Gick med
18 Jul 2006
Hoj
Yamaha MT-09 2016
DjFlow skrev:
2372724 jag kollade nyss, d kom ingen gnista :confused: va kan vara fel/vad kan jag göra? vill bara tillägga att ja e jävligt amatör, har inte haft nåt me motor(inte ens moppe) men kan lite grann.. välidgt lite känns d nu..

så d e så me rs? den kan inte stå på tomgång?? då lägger den av? :S
Haru vridit om startnyckeln^^ Sorry kunde inte låta bli:pannkyss

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Madrock skrev:
2374078 Haru vridit om startnyckeln^^ Sorry kunde inte låta bli:pannkyss
Wohooo.. en komiker.. nääe den va avstängd.. ja kasta nyckeln o trollade för o få igång den..

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Madrock skrev:
2374107 Tog du illa upp eller? det va ett skämt.....:va
nääe men sry.. min dag har varit lite jobbig.. jävligt irriterad över mc'n bara.. o inga affärer e öppna på söndagar heller så ja har inte fått köra nåe idag.. bara stå o kolla på den som en dum idiot o inte kunnat få igång den.. :mad:

Nyheter
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska