Hur "gör man rent"? bränna har ja prövat utan resultat..prulle skrev:2373571Gör rent och elda på det med tändare.
Hur "gör man rent"? bränna har ja prövat utan resultat..prulle skrev:2373571Gör rent och elda på det med tändare.
Men vafan är det med dig? Köp ett nytt stift för du kommer inte få liv i det du har nu!DjFlow skrev:2373898Hur "gör man rent"? bränna har ja prövat utan resultat..
Solid snake skrev:2373926Men vafan är det med dig? Köp ett nytt stift för du kommer inte få liv i det du har nu![/QUOTE
äru flicka på lingonvecka lr va äre me dig? visst ja kan inte mkt, o har nån skrivit att man kan göra rent så frågar ja väl om ja inte vet hur man gör?! mannen gå göm dig om du ska spela tung..
DjFlow skrev:2373941
äru flicka på lingonvecka lr va äre me dig? visst ja kan inte mkt, o har nån skrivit att man kan göra rent så frågar ja väl om ja inte vet hur man gör?! mannen gå göm dig om du ska spela tung..
DjFlow skrev:2373941äru flicka på lingonvecka lr va äre me dig? visst ja kan inte mkt, o har nån skrivit att man kan göra rent så frågar ja väl om ja inte vet hur man gör?! mannen gå göm dig om du ska spela tung..Solid snake skrev:2373926Men vafan är det med dig? Köp ett nytt stift för du kommer inte få liv i det du har nu!
DjFlow skrev:2373941Men vafan är det med dig? Köp ett nytt stift för du kommer inte få liv i det du har nu![/QUOTE
DjFlow skrev:2373941äru flicka på lingonvecka lr va äre me dig? visst ja kan inte mkt, o har nån skrivit att man kan göra rent så frågar ja väl om ja inte vet hur man gör?! mannen gå göm dig om du ska spela tung..
DjFlow skrev:2373941My misstake. Läste inte hela trode bara stiftet va blöt (Som när man kick/kör på startmotorn med dödaren i..)Solid snake skrev:2373926Men vafan är det med dig? Köp ett nytt stift för du kommer inte få liv i det du har nu![/QUOTE
Rift skrev:2374000[SIZE=""]
soollidd är fett tyff [/SIZE]
ja det var väl de jag ville säga
stoooffe skrev:2374021Ja och du är också jävligt freCk har man sett i en hel del trådar...
Jag skrev det men jag trode du va ett jävla klant arsle som bara surat ner det inte sotat igen det!DjFlow skrev:2374028Okej, jag har fattat att jag ska köpa ett nytt stift, men nån skrev tidigare att man kunde göra rent stiftet o jag frågade hur man gjorde? o då fick snake damp![]()
DjFlow skrev:2374028Okej, jag har fattat att jag ska köpa ett nytt stift, men nån skrev tidigare att man kunde göra rent stiftet o jag frågade hur man gjorde? o då fick snake damp![]()
Okej, thx för alla svar, jag åker iväg o köper ett nytt stift immorn, funkar d inte då så vettefan vad jag ska göra.. men det får vi se immoronSolid snake skrev:2374036Gasolbrännare, håll lågan mot stiftet tills det blir rött, sen låter du det svalna.
Edit: nytt stift är billigare än en gasolbrännare.
Haru vridit om startnyckeln^^ Sorry kunde inte låta bliDjFlow skrev:2372724jag kollade nyss, d kom ingen gnistava kan vara fel/vad kan jag göra? vill bara tillägga att ja e jävligt amatör, har inte haft nåt me motor(inte ens moppe) men kan lite grann.. välidgt lite känns d nu..
så d e så me rs? den kan inte stå på tomgång?? då lägger den av? :S
Wohooo.. en komiker.. nääe den va avstängd.. ja kasta nyckeln o trollade för o få igång den..Madrock skrev:2374078Haru vridit om startnyckeln^^ Sorry kunde inte låta bli![]()
Tog du illa upp eller? det va ett skämt.....DjFlow skrev:2374083Wohooo.. en komiker.. nääe den va avstängd.. ja kasta nyckeln o trollade för o få igång den..
nääe men sry.. min dag har varit lite jobbig.. jävligt irriterad över mc'n bara.. o inga affärer e öppna på söndagar heller så ja har inte fått köra nåe idag.. bara stå o kolla på den som en dum idiot o inte kunnat få igång den..Madrock skrev:2374107Tog du illa upp eller? det va ett skämt.....![]()
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |
![]() |
Offroad med CFMOTO 800MT-X