Skrotnisse
What would Shervin do?
Centerpartiet har fått en (1) röst.
Min..
Centerpartiet har fått en (1) röst.
Nja, det är snarare ett misslyckat generationsskifte.Alltså det är jättesvårt att peka på en orsak, Men jag tror inte på den vanliga media varianten att kärnväljarna övergivit Centern ( reserverar mig om det finns undersökningar om motsatsen ) Det är kanske just de, kärnväljarna som finns kvar av nått så enkelt som t.ex gammal vana och att de hoppas in i det sista på en vändning/förändring. Centern blev som det åtminstone kändes plötsligt väldigt likt de övriga borgerliga jäms över i.om Kovändningen i kärnkraftsfrågan. Plötsligt var en identitet som bortblåst, om än för en liten skara idealister som har sin tillhörighet i borgerliga miljövänner. För dem stod Centern för något positivt lite likt Kd har sina kärnfrågor. Jag tror Kd och C fått ut minst i alliansen, där de hamnat i jasägare facket till Fredrik Reinfeldt. Vilket säkert inte gått hem i alla Kd och Centerstugor.
Alltså det är jättesvårt att peka på en orsak, Men jag tror inte på den vanliga media varianten att kärnväljarna övergivit Centern ( reserverar mig om det finns undersökningar om motsatsen ) Det är kanske just de, kärnväljarna som finns kvar av nått så enkelt som t.ex gammal vana och att de hoppas in i det sista på en vändning/förändring. Centern blev som det åtminstone kändes plötsligt väldigt likt de övriga borgerliga jäms över i.om Kovändningen i kärnkraftsfrågan. Plötsligt var en identitet som bortblåst, om än för en liten skara idealister som har sin tillhörighet i borgerliga miljövänner. För dem stod Centern för något positivt lite likt Kd har sina kärnfrågor. Jag tror Kd och C fått ut minst i alliansen, där de hamnat i jasägare facket till Fredrik Reinfeldt. Vilket säkert inte gått hem i alla Kd och Centerstugor.
Det roliga med Reinfeldt junior är att han är en sådan Fredrik påstår sig hata. Han är väl dömd för hets mot folkgrupp?
C är böndernas alternativ, iom storjordbruken så finns väl bara några tusen kvar?
Nja, det är snarare ett misslyckat generationsskifte.
Erfarna och kunniga politiker försvann och klåpare tillträdde.
Var det inte misshandel?
Jo, därför du köper kinesiskt gjorda kläder...
Har läst det innan jag med
Jo, därför du köper kinesiskt gjorda kläder...
Du måste ha sett fel, jag är ju naken Janne? När förresten var Du i min garderob?
Ja, men du räknar trots det med att namnet på något sätt skall ge tyngd åt citatet....
Du hade inte riktigt något försvar där va?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|