Valåret 2014

Vilket parti kommer du rösta på i 2014 års val?

• Antal röstningar
    0

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Moderaterna i Solna har infört Centerpolitik!
En 20-åring har kommit förbi en massa gamlingar, precis som Annie vill! :D

Undrar om han blir ersatt när han fyller 26?:rolleyes:

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Alltså det är jättesvårt att peka på en orsak, Men jag tror inte på den vanliga media varianten att kärnväljarna övergivit Centern ( reserverar mig om det finns undersökningar om motsatsen ) Det är kanske just de, kärnväljarna som finns kvar av nått så enkelt som t.ex gammal vana och att de hoppas in i det sista på en vändning/förändring. Centern blev som det åtminstone kändes plötsligt väldigt likt de övriga borgerliga jäms över i.om Kovändningen i kärnkraftsfrågan. Plötsligt var en identitet som bortblåst, om än för en liten skara idealister som har sin tillhörighet i borgerliga miljövänner. För dem stod Centern för något positivt lite likt Kd har sina kärnfrågor. Jag tror Kd och C fått ut minst i alliansen, där de hamnat i jasägare facket till Fredrik Reinfeldt. Vilket säkert inte gått hem i alla Kd och Centerstugor.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Alltså det är jättesvårt att peka på en orsak, Men jag tror inte på den vanliga media varianten att kärnväljarna övergivit Centern ( reserverar mig om det finns undersökningar om motsatsen ) Det är kanske just de, kärnväljarna som finns kvar av nått så enkelt som t.ex gammal vana och att de hoppas in i det sista på en vändning/förändring. Centern blev som det åtminstone kändes plötsligt väldigt likt de övriga borgerliga jäms över i.om Kovändningen i kärnkraftsfrågan. Plötsligt var en identitet som bortblåst, om än för en liten skara idealister som har sin tillhörighet i borgerliga miljövänner. För dem stod Centern för något positivt lite likt Kd har sina kärnfrågor. Jag tror Kd och C fått ut minst i alliansen, där de hamnat i jasägare facket till Fredrik Reinfeldt. Vilket säkert inte gått hem i alla Kd och Centerstugor.
Nja, det är snarare ett misslyckat generationsskifte.
Erfarna och kunniga politiker försvann och klåpare tillträdde.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det roliga med Reinfeldt junior är att han är en sådan Fredrik påstår sig hata. Han är väl dömd för hets mot folkgrupp?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

C är böndernas alternativ, iom storjordbruken så finns väl bara några tusen kvar?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Jo, därför du köper kinesiskt gjorda kläder...

Utan att veta ett dugg om space eller vad han klär sig i, så kan man ju konstatera att det är inte vänstern som köper närtillverkade kvalitetsprodukter, kanske man inte kan kräva heller men det blir ju lite glashus när man ena dagen går på H&M och andra demonstrerar mot H&M.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Ja, men du räknar trots det med att namnet på något sätt skall ge tyngd åt citatet....

Absolut, varför inte?

Din inklistrade länk avslutas med just:

"As to whether she was a virtuous woman following a natural vocation or scheming egotist who abused her prominence, history must still decide."

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Du hade inte riktigt något försvar där va? :hihi

Jodå, visst har jag det. Men vill man in i min garderob och rota så får man nog känna mig mer privat än här och gärna vara av det kvinnliga könet. Och där är det redan fullt då jag e gift.

Alltså. Det finns sanning i det Du skriver. Svenska klädindustrin är nerkletad med trix o knix när det gäller arbetsförhållanden i speciellt tredje världen. Allt för mycket att ta upp just här o nu.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin