Valåret 2014

Vilket parti kommer du rösta på i 2014 års val?

• Antal röstningar
    0

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Å andra sida vet vi inte hur järnrör och andra pinsamheter i praktiken påverkar den andel osäkra väljare som uppskattas ligga på 17 procent inför valet 2014.

Deras popularitet minskade väl inte direkt i efterspelet av den händelsen.

Å andra sidan...vad är ett järnrör jämför med en järnridå?

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
http://www.dn.se/kultur-noje/soran-ismail-tystnar-i-sveriges-radio/

Soran Ismail tystnar i Sveriges Radio. Efter februari månad slutar komikern att medverka i ”Morgonpasset i P 3” eftersom Sveriges Radio anser att han är för politisk.
– Vi kan inte ha programledare som säger att de hatar Sverigedemokraterna under ett val, säger Lotta Mossberg, kanalchef för Radio Stockholm och P 3 Stockholm, till Aftonbladet.

Konstigt att det är okej resten av tiden i pöblik sörvis :rolleyes:

AGV

Hemmansägare
Gick med
18 Jul 2013
Hoj
Aprilia Caponord, Husqvarna Raider 13C

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Tycker väl inte Soran är den värste heller. Visst, han hackar på SD, men SD har ju personligen förolämpat honom så... den fajten tycker jag är fair.

I övrigt verkar P1 kämpa för regimskifte dagligen. Det är något annat.

P1? Har ni lyssnat på P3 nån gång? De sitter just nu och ondgör sig över stackars Soran och den hemska nya policyn, som förövrigt inte alls är ny men helt enkelt inte efterlevs. Maria Abrahamsson som inte är direkt rädd av sig twittrade rätt bra i frågan.

bra-tweet.jpg

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Visst, han hackar på SD, men SD har ju personligen förolämpat honom så...

Förolämpat? Det var väl ändå en ganska snäll formulering.
Tre folkvalda SD:are stod och angrep honom verbalt samtidigt som man filmar det hela. Därefter klipper man ihop och publicerar en version av filmen i syfte att svartmåla honom. Man kallar honom aggressiv och lögnare.

.....sen kom ju hela filmen ut som visade hur det egentligen förhöll sig...

Själv är jag ofattbart trött på tjatet om rör hit eller dit. Att de plockade upp ett par rör är en ickefråga. Att de knuffade till tjejen känns som en rätt liten sak då det ändå var i någon form av "tumult" detta skedde.

Den stora skandalen i mina ögon är just deras grova påhopp på Soran och framförallt att man klipper ihop och publicerar en film i syfte att svartmåla honom och dessutom går ut med ett "försnack" till denna klippta version där man utmålar honom som aggressiv, lögnare m.m när den oklippta versionen som till slut kom fram visar att det enbart är de förtroende valda SD-politikerna som står för påhopp och tillmälen.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Tre folkvalda SD:are stod och angrep honom verbalt samtidigt som man filmar det hela. Därefter klipper man ihop och publicerar en version av filmen i syfte att svartmåla honom.

Jag är inte helt insatt i detta men Soran och SD hade väl redan en historia innan rörtillfället och det var därför det var så upprörda känslor?

Personligen tycker jag det värsta var att Erik ?? snackade om att gå och ljuga för länsman. Nåja, allt är ändå rätt uttjatat numer tycker jag.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
P1? Har ni lyssnat på P3 nån gång? De sitter just nu och ondgör sig över stackars Soran och den hemska nya policyn, som förövrigt inte alls är ny men helt enkelt inte efterlevs. Maria Abrahamsson som inte är direkt rädd av sig twittrade rätt bra i frågan.

View attachment 399406

Nej, jag har inte lyssnat på P3 senaste 7-8 åren, har jag missat något?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Tre folkvalda SD:are stod och angrep honom verbalt samtidigt som man filmar det hela. Därefter klipper man ihop och publicerar en version av filmen i syfte att svartmåla honom. Man kallar honom aggressiv och lögnare.

.....sen kom ju hela filmen ut som visade hur det egentligen förhöll sig...

Själv är jag ofattbart trött på tjatet om rör hit eller dit. Att de plockade upp ett par rör är en ickefråga. Att de knuffade till tjejen känns som en rätt liten sak då det ändå var i någon form av "tumult" detta skedde.

Den stora skandalen i mina ögon är just deras grova påhopp på Soran och framförallt att man klipper ihop och publicerar en film i syfte att svartmåla honom och dessutom går ut med ett "försnack" till denna klippta version där man utmålar honom som aggressiv, lögnare m.m när den oklippta versionen som till slut kom fram visar att det enbart är de förtroende valda SD-politikerna som står för påhopp och tillmälen.

Kan hålla med om att vissa uttalanden från Kungsgatan kan uppfattas som provokativa. Onödigt.
I sak gör det dock inte övriga partiets invandringspolitik bättre. Därför är det tydligen en ickefråga för väljarna.

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82

Du råkar inte ha någon länk till bägge versionerna?

Faktiskt inte sett någon av dom.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...